AnonymBruker Skrevet 24. februar #21 Del Skrevet 24. februar Jeg skjønner hvordan TS har tenkt, for tirsdag til mandag er en uke og hun har trent 4 ganger på de dagene. Men for de aller fleste av oss starter ny uke hve mandag. Så da ble det tre ganger forrige uke og en gang denne uka. Anonymkode: 71f26...924 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #22 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg skjønner hvordan TS har tenkt, for tirsdag til mandag er en uke og hun har trent 4 ganger på de dagene. Men for de aller fleste av oss starter ny uke hve mandag. Så da ble det tre ganger forrige uke og en gang denne uka. Anonymkode: 71f26...924 Les igjen Anonymkode: 51797...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #23 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 10.57): Jeg har fått beskjed av pt om å trene minst tre ganger i uken, og vi har blitt uenige i hvordan vi teller antall treninger. Forrige uke trente jeg mandag, torsdag, lørdag og mandag, og regner da fire treninger i løpet av en uke (7 dager), men min pt mener jeg har trent 3 ganger og at jeg nullstiller treningen hver mandag. Tenker jeg riktig? Anonymkode: abc3f...506 Her handler det om å klare å telle riktig! 1 uke :mandag til og med søndag. Mandag er ny uke. mandag :1torsdag: 2 lørdag: 3. Dette er ingenting å være uenig om? Anonymkode: ca3d8...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #24 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg skjønner hvordan TS har tenkt, for tirsdag til mandag er en uke og hun har trent 4 ganger på de dagene. Men for de aller fleste av oss starter ny uke hve mandag. Så da ble det tre ganger forrige uke og en gang denne uka. Anonymkode: 71f26...924 Da skjønner jo du også feil. Tenker hun sånn så blir det også tre dagef, torsdag, lørdag, mandag. Hvordan får fu tirsdag til mandag til å bli 4 økter når hun trente mandag, torsdag, lørdag, mandag? Anonymkode: 4334f...397 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #25 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da skjønner jo du også feil. Tenker hun sånn så blir det også tre dagef, torsdag, lørdag, mandag. Hvordan får fu tirsdag til mandag til å bli 4 økter når hun trente mandag, torsdag, lørdag, mandag? Anonymkode: 4334f...397 Hun har utmattelse skjønner du og uka får flere dager da. TS hvordan teller du neste treningsuke da? Anonymkode: ca3d8...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 24. februar #26 Del Skrevet 24. februar Ts, jeg jobber full stilling, har jeg da vært på jobb seks dager på ei uke når jeg har jobbet man, tir, ons, tor, fre, man? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #27 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 11.47): Jeg vil vel bare gi meg selv mindre dårlig samvittighet, og har derfor tenkt slik. Skulle gjerne trent både 5-6 dager i uken, men har utmattelse og bruker de andre dagene til å restituere til trening. Ts Anonymkode: abc3f...506 Lær deg til å være mer raus med deg selv, legg vekk den dårlige samvittigheten og slutt å lur deg delv. For du lurer ikke pt og du blir ikke bedre trent av å si at du har trent 4 dager i stedet for 3. Hvis du trenger de andre dagene til restituering så er det slik det er! Restitusjon er viktig det også. Jeg skal si noe til deg som jeg ikke er så sikker på at du sier til deg selv: du er flink ❤️ Anonymkode: 2902b...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå