AnonymBruker Skrevet i går, 09:57 #1 Del Skrevet i går, 09:57 Jeg har fått beskjed av pt om å trene minst tre ganger i uken, og vi har blitt uenige i hvordan vi teller antall treninger. Forrige uke trente jeg mandag, torsdag, lørdag og mandag, og regner da fire treninger i løpet av en uke (7 dager), men min pt mener jeg har trent 3 ganger og at jeg nullstiller treningen hver mandag. Tenker jeg riktig? Anonymkode: abc3f...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:58 #2 Del Skrevet i går, 09:58 Selvfølgelig har du da trent tre dager i uken? Jeg forstår ikke at du ikke ser det? Det er syv dager i uken. Så mandagen etter blir dag nummer åtte. Anonymkode: 4b9fe...40c 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:00 #3 Del Skrevet i går, 10:00 Fra og med mandag til og med mandag, er 8 dager. 1 uke + 1 dag. Jeg mener pt har rett ☺️ Anonymkode: b33ea...f00 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:01 #4 Del Skrevet i går, 10:01 Du har trent tre dager på en uke og begynt på trening nr 1 uken etter Anonymkode: 1be3d...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet i går, 10:01 #5 Del Skrevet i går, 10:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har fått beskjed av pt om å trene minst tre ganger i uken, og vi har blitt uenige i hvordan vi teller antall treninger. Forrige uke trente jeg mandag, torsdag, lørdag og mandag, og regner da fire treninger i løpet av en uke (7 dager), men min pt mener jeg har trent 3 ganger og at jeg nullstiller treningen hver mandag. Tenker jeg riktig? Anonymkode: abc3f...506 Tell på fingrene. Fra mandag til mandag så er det 8! dager, ikke 7. Han har rett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:02 #6 Del Skrevet i går, 10:02 Enig med de andre. Hvordan er dette en gang en uenighet? Mandag og mandag er i to ulike uker. Anonymkode: b65b3...d4e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet i går, 10:03 #7 Del Skrevet i går, 10:03 Haha, du er søt. Du trente 3 ganger ila 7 dager. Og så trente du 1 gang den første dagen i ny uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet i går, 10:03 #8 Del Skrevet i går, 10:03 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har fått beskjed av pt om å trene minst tre ganger i uken, og vi har blitt uenige i hvordan vi teller antall treninger. Forrige uke trente jeg mandag, torsdag, lørdag og mandag, og regner da fire treninger i løpet av en uke (7 dager), men min pt mener jeg har trent 3 ganger og at jeg nullstiller treningen hver mandag. Tenker jeg riktig? Anonymkode: abc3f...506 Repeter ukedagene mens du teller på fingrene. Hvis du kommer til 7 når du starter på mandag og slutter på mandag, må du nesten dobbeltsjekke om du kan alle ukedagene og/eller om du kan telle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:04 #9 Del Skrevet i går, 10:04 Krangler man med en pt om sånt? Her forholder jeg meg til uke-nr og skriver opp treningsuken min fra mandag til søndag. Du trente 3 ganger den uken.. mandager igjen er jo ny uke? Anonymkode: 5fa1a...231 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:07 #10 Del Skrevet i går, 10:07 Ts, kan du være så snill å forklare din tankegang her? Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du kommer til din konklusjon 😅 Anonymkode: fbc58...b71 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet i går, 10:08 #11 Del Skrevet i går, 10:08 Den fryktede uka med to mandager...? Kjøp deg en papirkalender, så ser du hvordan dette fungerer. Mwn når vi kommer til neste mandag, vil du da igjen hevde at du har trent fire ganger på en uke og ta med mandagstreningen denne uka også i det regnskapet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet i går, 10:09 #12 Del Skrevet i går, 10:09 Din pt har rett. Det blir 3 ganger i uken. Mandagen etter er jo ny uke. En uke er mandag - søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:47 #13 Del Skrevet i går, 10:47 Jeg vil vel bare gi meg selv mindre dårlig samvittighet, og har derfor tenkt slik. Skulle gjerne trent både 5-6 dager i uken, men har utmattelse og bruker de andre dagene til å restituere til trening. Ts Anonymkode: abc3f...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet i går, 10:55 #14 Del Skrevet i går, 10:55 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vil vel bare gi meg selv mindre dårlig samvittighet, og har derfor tenkt slik. Skulle gjerne trent både 5-6 dager i uken, men har utmattelse og bruker de andre dagene til å restituere til trening. Ts Anonymkode: abc3f...506 Du får heller tenke at kroppen har like god nytte av treningen du faktisk har gjort, uansett måte å telle på 🙂 Om du teller det om fire eller tre har ingenting å si for utbyttet av treningen 🙂 Bare forsett å trene det du klarer, så kommer du i mål. Endret i går, 10:56 av Stjertmeis 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:25 #15 Del Skrevet i går, 11:25 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg vil vel bare gi meg selv mindre dårlig samvittighet, og har derfor tenkt slik. Skulle gjerne trent både 5-6 dager i uken, men har utmattelse og bruker de andre dagene til å restituere til trening. Ts Anonymkode: abc3f...506 Pt din har rett, men du har jo fått beskjed om å trene minst 3 ganger i uka og det har du gjort, så synes ikke du skal være så hard med deg selv. Anonymkode: 03f12...2c8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:46 #16 Del Skrevet i går, 11:46 Jeg velger meg lørdag-lørdag om jeg kan skifte til 8 dagers-uker 😂 Utvide helgen med en dag 🤩 Kan jeg da også velge meg at tre ganger med trening på 8 dager teller akkurat like mye som tre ganger trening på 7 dager? Anonymkode: 51797...6f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg vil vel bare gi meg selv mindre dårlig samvittighet, og har derfor tenkt slik. Skulle gjerne trent både 5-6 dager i uken, men har utmattelse og bruker de andre dagene til å restituere til trening. Ts Anonymkode: abc3f...506 Jeg er fremdeles nysgjerrig på hvordan du har kommet frem til at det er 8 dager i en treningsuke. Tror det er det alle her ikke er nysgjerrige på! Én uke har aldri hatt mer enn 7 dager - selv om du skulle finne på å trene hver dag…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden Om du teller slik hele året, har du potensielt skrytt på deg 52 flere treningsdager enn du har vært på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg vil vel bare gi meg selv mindre dårlig samvittighet, og har derfor tenkt slik. Skulle gjerne trent både 5-6 dager i uken, men har utmattelse og bruker de andre dagene til å restituere til trening. Ts Anonymkode: abc3f...506 Men teller du med mandagen neste uke også? Eller går neste uke fra tirsdag til tirsdag? 😅 Anonymkode: 51797...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg vil vel bare gi meg selv mindre dårlig samvittighet, og har derfor tenkt slik. Skulle gjerne trent både 5-6 dager i uken, men har utmattelse og bruker de andre dagene til å restituere til trening. Ts Anonymkode: abc3f...506 Du skal være stolt av å ha trent 3 ganger på en uke! Men du får ikke åtte dager i din uke fordi du har utmattelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå