Gå til innhold

Airbnb-utleiere som ikke gidder å rate tilbake

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har leid boliger gjennom Airbnb i mange år, og har derfor (heldigvis) mange positive tilbakemeldinger. Jeg gir også nesten alltid god rating til de stedene jeg har leid, fordi vi alltid har vært godt fornøyde (velger alltid litt «dyrere» boliger med ordentlig standard).

Tidligere fikk jeg alltid også positive ratinger tilbake, og jeg vet at vi er gode leietakere. Rydder alltid opp etter oss, tar ut søppel, tar eventuell oppvask på en ordentlig måte osv osv, og har bestandig en god og hyggelig tone med utleier dersom noe skulle oppstå underveis.

Likevel opplever jeg at stadig flere utleiere ikke gidder å gi meg anmeldelse tilbake, dette var noe jeg begynte å legge merke til for 3-4 år siden. På Airbnb ser det derfor ut på kontoen min, som at vi ikke har brukt Airbnb på flere år - noe jeg synes er kjipt (tenker det er en fordel at ratingene mine er så nye som mulig).

Er det flere som har opplevd at utleiere ikke lenger gidder å gi dere tilbakemelding? Og dere som leier ut - hvorfor gidder dere eventuelt ikke det? Det tar dere kanskje 3 min - og er det ikke ålreit å være litt hyggelig tilbake hvis man har fått en god anmeldelse? Gode anmeldelser er jo gull for dere for å kunne leie ut videre…

Anonymkode: ec727...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enig med deg. Har du prøvd å be dem om det?

Anonymkode: 07ca2...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...