Gå til innhold

Har vurdert sexklubb, men jeg er ikke fin. Dere som har erfaring, hva tenker dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Her er et svar fra en som aldri har vært på klubb, så dette overser vi folkens..

Anonymkode: ed19a...0f4

Tror neppe du har vært der heller, gitt.

Anonymkode: 6ea6f...d92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

På disse sexklubbene så er det ymse innhold av mennesker så tviler på at du er lavest på stigen der, spesielt med tanke på utseende. Av det vi ser som frekventerer slike steder så er det flere mindre pene enn vakre mennesker. 

Nå går vi ikke på slike steder selv men var en periode naboer til et slikt sted så vi satt og så alt som ramlet inn og ut.

Anonymkode: d8b55...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært i miljøet tidligere. De fleste damene på swingersklubb er faktisk lettere overvektig og til og med eldre enn deg (i 40-årene). Det er gode sjanser for at du blir en av de "unge og pene" der. Av det jeg så, var alle damene veldig populære. Kvinner på swingersklubb får generelt høy prioritet.

Jeg kan også legge til at alle damene hadde veldig forseggjort undertøy. Ikke kun vanlig undertøy fra cubus liksom, men mer eksklusivt, den type undertøy man trenger bruksanvisning for å ta av 😄 Lykke til, du kommer til å kose deg

Anonymkode: 512b7...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns jeg dere skal prøve det, dra dit for å gjøre noe spennende sammen og kjenn på stemningen i første omgang. Jeg har vært i swingers miljøet en stund og elsker det nettopp fordi det er så fordomsfritt og åpent. Det er alt mulig der og selvfølgelig avhengig av hvem dere møter akkurat da, gi det en sjanse om det tenner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig på siden; men du skriver om tidligere graviditeter. Har dere barn, så tenk dere nøye om på hva dere gjør. Ta hensyn til barna deres. Rykter kan gå fort. Dere vil ikke at barna skal vite at dere går på slike steder. 

Anonymkode: 5b3b0...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig på siden; men du skriver om tidligere graviditeter. Har dere barn, så tenk dere nøye om på hva dere gjør. Ta hensyn til barna deres. Rykter kan gå fort. Dere vil ikke at barna skal vite at dere går på slike steder. 

Det er nok større risiko om en danser to ganger med samme person på den lokale puben. Det er veeeldig diskré og taktfullt på klubber. Alle er i samme båt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tror neppe du har vært der heller, gitt.

Anonymkode: 6ea6f...d92

Både i Norge, Sverige, Polen og Frankrike, så joda😊

Anonymkode: ed19a...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 10.19):

Takk for det og fint svar. Jeg har tenkt litt på hva jeg skulle hatt på meg også. Skjønner at jeg må ha på meg undertøy, men kan jeg ha en tynt sjal over meg også? Ønsker å skjule magen litt. 

Anonymkode: 8e550...b4e

Du kan absolutt ha på deg et tynt sjal, viktigste er at du føler deg trygg. Men full vanlig påkleding ville jeg unngått selfølgelig 😂 noen bruker bare håndkle, andre sexy undertøy (jeg valgte noe som skjulte det jeg ønsket), mens andre går nakne. Helt sikker på du ikke vil bli sittende alene. Og ville sagt til mannen min at det ønsker jeg ikke heller så får han ta sitt ansvar om det skulle skje. 

Anonymkode: 3e34b...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 10.00):

Absolutt ikke! Jeg føler meg ikke fin nok og er derfor redd for å bli sittende alene o lokalet. Da er det bedre at folk sier det som det er sånn at jeg ikke opplever det jeg er redd for. 

Anonymkode: 8e550...b4e

Ikke dra for å ha sex første gang. 

Sjansen er mye større for at du ikke finner noen av interesse, enn at noen ikke vil ligge med deg.

Men, dårlig selvtillit er dumt på slike steder. Vil absolutt anbefale å revurdere det når du er usikker, for det utstråler du.

Anonymkode: 1cdf1...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kutt ut a!

Skal de som går der sette ut rykter om resten??

Nei, det kommer alle typer fra alle samfunnslag. Og de fleste har selvsagt barn.

Anonymkode: 1cdf1...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...