AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har mange ganger vært inn på tanken om å dra på den swingers klubben i Tønsberg som er nevnt i en annen tråd. Men har ikke gjort det fordi jeg er usikker på om noen har lyst på en som meg. Jeg skjønner at det er folk i forkjellige former der. Men jeg har ikke noen pen kropp. Hadde jeg vært enda større enn jeg er så hadde folk med en fetish for store damer likt meg. Jeg er overvektig, med 20 kg, men er jo ikke fetish tykk. Har appelsinhud overalt, veldig hengete store bryster, eksem noen steder på kroppen, arr etter flere operasjoner på magen og mye strekkmerker på magen selvom de ikke er nye, de er hvite i fargen. Jeg er heller ikke ung lengre, er i 30 årene og har begynt å se sliten ut i ansiktet selvom jeg har noen søte trekk i ansiktet. Vi er et par der samboeren min er enda kjekk, men jeg har forfalt mye etter graviditet osv. Så det at jeg har en samboer er fordi han møtte jeg da jeg enda så bra ut. Jeg er redd å komme på en sånn plass og ikke ha noen "sjans". Jeg ønsker KUN svar fra folk som har erfaring fra sånne steder. Er det plass for en som meg der? Eller blir jeg bare sittende for meg selv da ingen tenner på en som meg. Har en god personlighet og er sosial, men jeg skal være helt ærlig om at jeg ser ikke mye bra ut dessverre. Anonymkode: 8e550...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Tror ikke det er influencere der, så går nok fint. De fleste ser ut som Kari og Ola Nordmann. Det vil si menneskelige. I alle fasonger. Men sikkert mest overvektige fordi det er det vi har mest av over hele linja. Anonymkode: 6cd73...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Som kvinne har du ingenting å frykte, du vil bli begjæret. Anonymkode: 14b8a...e42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Sikkert noen "gamliser" som hadde drept for ei i 30 årene uansett fasong og form Anonymkode: 85039...393 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sikkert noen "gamliser" som hadde drept for ei i 30 årene uansett fasong og form Anonymkode: 85039...393 Det var jo ikke så pent sagt. Ville gått dit med forventning om å bare være tilstede første gangen, mest for å se hvordan det er. Antar at det er greit? Så skjer det som skjer, men du trenger ikke bli skuffet. Anonymkode: a7763...481 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har ingen erfaring med dette.... men føler kanskje at du ikke forteller hele historien her.... Er du i et sexløst samboerskap? Hva er intensjonen med å dra på sexklubb? Ønsker du bare noe mer? Kanskje om vi viste noe mer om situasjonen din, kunne vi gitt deg et bedre svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var jo ikke så pent sagt. Ville gått dit med forventning om å bare være tilstede første gangen, mest for å se hvordan det er. Antar at det er greit? Så skjer det som skjer, men du trenger ikke bli skuffet. Anonymkode: a7763...481 Er tydelig at ts er ute etter å fiske etter komplimenter eller annerkjennelse- neida du er sikkert fiiin du. Alle hat celulitter, 20 kg er jo ingenting, søte ansiktstrekk gjør jo masse! Anonymkode: 85039...393 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Haldrup skrev (3 minutter siden): Jeg har ingen erfaring med dette.... men føler kanskje at du ikke forteller hele historien her.... Er du i et sexløst samboerskap? Hva er intensjonen med å dra på sexklubb? Ønsker du bare noe mer? Kanskje om vi viste noe mer om situasjonen din, kunne vi gitt deg et bedre svar Kom kanskje ikke godt nok frem, jeg og samboer ønsker å dra sammen for å evt ha sex med andre 😊 Anonymkode: 8e550...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er tydelig at ts er ute etter å fiske etter komplimenter eller annerkjennelse- neida du er sikkert fiiin du. Alle hat celulitter, 20 kg er jo ingenting, søte ansiktstrekk gjør jo masse! Anonymkode: 85039...393 Absolutt ikke! Jeg føler meg ikke fin nok og er derfor redd for å bli sittende alene o lokalet. Da er det bedre at folk sier det som det er sånn at jeg ikke opplever det jeg er redd for. Anonymkode: 8e550...b4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Hvorfor skal du oppsøke en slik klubb? Skal du dra dit alene eller sammen med samboeren din? Jeg forstår ikke hvorfor du vil dra til denne klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det var jo ikke så pent sagt. Ville gått dit med forventning om å bare være tilstede første gangen, mest for å se hvordan det er. Antar at det er greit? Så skjer det som skjer, men du trenger ikke bli skuffet. Anonymkode: a7763...481 Det er greit å bare se første gangen. Men tror jeg vil føle meg uvel hvis jeg vil oppleve å føle meg helt usynlig for alle også. Det finner jeg vel ut av og kan evt bare dra såklart 😊 Anonymkode: 8e550...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden cafflatte skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal du oppsøke en slik klubb? Skal du dra dit alene eller sammen med samboeren din? Jeg forstår ikke hvorfor du vil dra til denne klubben. Som svart over, det er jo sammen med samboer. Anonymkode: 8e550...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er tydelig at ts er ute etter å fiske etter komplimenter eller annerkjennelse- neida du er sikkert fiiin du. Alle hat celulitter, 20 kg er jo ingenting, søte ansiktstrekk gjør jo masse! Anonymkode: 85039...393 Vi leser innlegget totalt forskjellig, skjønner jeg. Alle har ikke cellulitter, alle er ikke overvektige og alle er ikke søte. Men det er jo det som er så fint, vi er forskjellige alle sammen! Og TS, ingenting å være redd for. Kvier du deg veldig, begynn å gå på naturiststrender og venn deg til forskjellige kropper, der vil du se at kropp er topp, uansett. Så kan du vurdere ett skritt videre. Og for all del, må jo presisere, naturisme og swingers har ikke en sammenheng, men du lærer å akseptere deg selv på en annen måte som naturist Anonymkode: 06f4c...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden De fleste der ser ut som deg. Så det går nok kjempebra! Anonymkode: 42dff...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Vil tro det er mange som ikke bryr seg noe særlig. Har selv 20 kg for mye, bruker nada sminke og har mindre pene tenner. Har ikke vært på sexklubb, men da jeg var singel hadde jeg to elskere som jeg møtte med jevne mellomrom...og veit at de savner sexen nå etter at jeg kutta dem ut til fordel for kjæresten. Utseende betyr helt sikkert noe for en del, men definitivt ikke for alle. Anonymkode: bc2c4...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden cafflatte skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal du oppsøke en slik klubb? Skal du dra dit alene eller sammen med samboeren din? Jeg forstår ikke hvorfor du vil dra til denne klubben. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke skjønner at man liker forskjellige ting...er det noen som tar skade av at man oppsøker sånne klubber frivillig? Anonymkode: bc2c4...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kom kanskje ikke godt nok frem, jeg og samboer ønsker å dra sammen for å evt ha sex med andre 😊 Anonymkode: 8e550...b4e Men om dere drar dit sammen.... Hvordan kommer DU da til å sitte igjen alene? Tenker du at mannen din finner en å leke med og du håper å gjøre det samme? Synes hele beskrivelsen i første innlegg er rar og forteller en veldig annen historie enn du nå forteller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden Det er mennesker i alle former der så det er ingenting å tenke på. Ta på deg noe som gir deg selvtillit (hvis ikke ei deg selv uansett), kos deg og ikke bry deg om hva andre måtte mene. Når jeg har vært der har det både vært folk med 20 kg mer, mer en det og mindre en det. Alle som prøver noe sånt er nok litt spente de første gangene. Club fantasy har også åpnet i Sandvika, for å nevne den nye klubben også. Jeg er dame i 30 årene, du vil møte på forskjellige aldersgrupper. kos dere om dere drar! Anonymkode: 3e34b...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden Haldrup skrev (2 minutter siden): Men om dere drar dit sammen.... Hvordan kommer DU da til å sitte igjen alene? Tenker du at mannen din finner en å leke med og du håper å gjøre det samme? Synes hele beskrivelsen i første innlegg er rar og forteller en veldig annen historie enn du nå forteller.... Ja det er akkurat det jeg er redd for. Han er kjekk og vil garantert finne noen som har lyst på han. Er det rart jeg ikke vil bli sittende der alene uten at noen vil ha meg? Anonymkode: 8e550...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mennesker i alle former der så det er ingenting å tenke på. Ta på deg noe som gir deg selvtillit (hvis ikke ei deg selv uansett), kos deg og ikke bry deg om hva andre måtte mene. Når jeg har vært der har det både vært folk med 20 kg mer, mer en det og mindre en det. Alle som prøver noe sånt er nok litt spente de første gangene. Club fantasy har også åpnet i Sandvika, for å nevne den nye klubben også. Jeg er dame i 30 årene, du vil møte på forskjellige aldersgrupper. kos dere om dere drar! Anonymkode: 3e34b...146 Takk for det og fint svar. Jeg har tenkt litt på hva jeg skulle hatt på meg også. Skjønner at jeg må ha på meg undertøy, men kan jeg ha en tynt sjal over meg også? Ønsker å skjule magen litt. Anonymkode: 8e550...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå