Gå til innhold

Ektemann omplasseres

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lite originalt.. Har sett denne/tilsvarende tekster flere ganger tidligere. Ligget som annonse på finn.no gjentatte ganger…
Utrolig lite interessant med kopierte tekster. Hverken "annerledes", "utfordrende" eller "inspirerende".

Sorry, 0/10 fra meg…

Anonymkode: 96e26...e48

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lite originalt.. Har sett denne/tilsvarende tekster flere ganger tidligere. Ligget som annonse på finn.no gjentatte ganger…
Utrolig lite interessant med kopierte tekster. Hverken "annerledes", "utfordrende" eller "inspirerende".

Sorry, 0/10 fra meg…

Anonymkode: 96e26...e48

Dette er ikke en kopiert tekst. Den er basert på en ekte person. Hva du mener er orginalt eller ikke, gjør ikke meg noe. Det kommer ofte an på hvordan man ser på det tror jeg. Det er mange lag her.

Anonymkode: 7d186...b1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min eksmann kunne nok ha skrevet noe sånt om meg som kvinne. Masse kjærestekvalteter og kvaliteter som menneske, men han bare følte ikke lenger for å være min livspartner og far til våre kommende barn, hadde ikke det nødvendige overskuddet og satte ikke nok pris på samlivet med meg til at det var verdt den harde jobben, eller hva vi skal si.

Og jeg tror egentlige han hadde ønsket, og på mange måter forventet, at JEG skrev et sånt brev til ham og "lot ham gå" da han var sliten. Noe jeg absolutt ikke gjorde da vi var gift og med framtidsplaner. Og mitt syn på samliv og ekteskap har aldri vært at det er et overskuddsprosjekt, men selve livsprosjektet. Så vi oppdaget da han gikk, at vi hadde ulike syn på dette. Og det var nesten verre enn at han forlot meg. 

Anonymkode: f4917...8a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min eksmann kunne nok ha skrevet noe sånt om meg som kvinne. Masse kjærestekvalteter og kvaliteter som menneske, men han bare følte ikke lenger for å være min livspartner og far til våre kommende barn, hadde ikke det nødvendige overskuddet og satte ikke nok pris på samlivet med meg til at det var verdt den harde jobben, eller hva vi skal si.

Og jeg tror egentlige han hadde ønsket, og på mange måter forventet, at JEG skrev et sånt brev til ham og "lot ham gå" da han var sliten. Noe jeg absolutt ikke gjorde da vi var gift og med framtidsplaner. Og mitt syn på samliv og ekteskap har aldri vært at det er et overskuddsprosjekt, men selve livsprosjektet. Så vi oppdaget da han gikk, at vi hadde ulike syn på dette. Og det var nesten verre enn at han forlot meg. 

Anonymkode: f4917...8a3

Dette var utrolig trist å lese. Takk for at du deler. Håper du har det bedre idag. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er dessverre med tungt hjerte at jeg ser meg nødt til å omplassere min ektemake. Etter skiftende omstendigheter, så klarer jeg ikke lenger å gjøre ham tilfreds og oppfylle hans basale behov. Han er min aller beste venn og jeg ønsker ham alt godt i livet. Tiden strekker bare ikke til, og han blir dessverre forsømt. Jeg ser at det tærer på han. Han er ikke lenger sitt blide og vante jeg, og har som konsekvens av mine prioriteringer blitt mer mutt og innesluttet. 

Jeg søker av den grunn, etter en kvinne som kan gi han den oppmerksomheten han fortjener. Han er verdens fineste mann. Alltid blid når han ser meg. Hjelpsom og grei. Nesten ingen lyter eller unoter å spore. Jeg bare kjenner at det er ikke nok i lengden. Så om det er noen som vil overta en ferdig innkjørt, god og snill mann så blir jeg veldig takknemlig. 

Ps. Han kommer på innkalling så han er veldig godt dressert. 

Så mannen gjør alt du vil og oppfører seg som en snill og god dressert hund så da blir han da for kjedelig for deg eller misforstår jeg? 

Hva er problemet?

Hva er det basale?

Forklar!

Anonymkode: e7858...247

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er dessverre med tungt hjerte at jeg ser meg nødt til å omplassere min ektemake. Etter skiftende omstendigheter, så klarer jeg ikke lenger å gjøre ham tilfreds og oppfylle hans basale behov. Han er min aller beste venn og jeg ønsker ham alt godt i livet. Tiden strekker bare ikke til, og han blir dessverre forsømt. Jeg ser at det tærer på han. Han er ikke lenger sitt blide og vante jeg, og har som konsekvens av mine prioriteringer blitt mer mutt og innesluttet. 

Jeg søker av den grunn, etter en kvinne som kan gi han den oppmerksomheten han fortjener. Han er verdens fineste mann. Alltid blid når han ser meg. Hjelpsom og grei. Nesten ingen lyter eller unoter å spore. Jeg bare kjenner at det er ikke nok i lengden. Så om det er noen som vil overta en ferdig innkjørt, god og snill mann så blir jeg veldig takknemlig. 

Hei. Hva er prisen? Kunne du vært interessert i en byttehandel. Jeg kan tilby en 3 år gammel kontorstol som knirker litt på det ene hjulet + 500 kr. Tilbudet står til å morgen. PS. er frakt inkludert? 

Anonymkode: d5695...901

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så mannen gjør alt du vil og oppfører seg som en snill og god dressert hund så da blir han da for kjedelig for deg eller misforstår jeg? 

Hva er problemet?

Hva er det basale?

Forklar!

Det basale er grunnleggende behov. Jeg er ikke istand til å gi han det han trenger. 

Aldeles ikke kjedelig nei. Tvert imot. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Hva er prisen? Kunne du vært interessert i en byttehandel. Jeg kan tilby en 3 år gammel kontorstol som knirker litt på det ene hjulet + 500 kr. Tilbudet står til å morgen. PS. er frakt inkludert? 

Anonymkode: d5695...901

Prisen er uvurderlig i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis dette er seriøst skrevet, har du misforstått ditt ansvar og kravet du bør stille til  mannen. Du har kun ansvar for å passe på at dine egne behov blir oppfylt, du har ingen plikt til å dekke mannens ønsker.  Tenk på deg selv i første rekke. Hvis du er tilfreds og mannen er forhøyd, er jo alt i orden. 

Anonymkode: ffe6f...88c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan er han med bilkjøring, og tåler han å være noen timer alene hjemme uten å rasere huset? :lur:

Anonymkode: 5fdb3...625

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvis dette er seriøst skrevet, har du misforstått ditt ansvar og kravet du bør stille til  mannen. Du har kun ansvar for å passe på at dine egne behov blir oppfylt, du har ingen plikt til å dekke mannens ønsker.  Tenk på deg selv i første rekke. Hvis du er tilfreds og mannen er forhøyd, er jo alt i orden. 

Anonymkode: ffe6f...88c

Hvilke krav er det tenker du? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan er han med bilkjøring, og tåler han å være noen timer alene hjemme uten å rasere huset? :lur:

Anonymkode: 5fdb3...625

Bilkjøring tror jeg går bra. Være alene hjemme uten å rasere huset er det nok verre med 🫣🫣🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 8.50):

0/10

Anonymkode: dbc6a...dd1

-10/10

Anonymkode: 41ceb...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva er problemet?

Hva er det basale?

Forklar!

Hva om han er en mellomstor hund som tror han er en stor hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Størrelse er uvesentlig i denne sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Screenshot_20250222-120352.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 8.42):

Fiffig inngang på problemstillingen deres. 

Men jeg synes du skal gjøre alvor av dette. Altså at du forlater han, og da gir en annen kvinne sjansen på han. Han virker som en bra mann som ikke har det bra sammen med deg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bombasi skrev (2 minutter siden):

Fiffig inngang på problemstillingen deres. 

Men jeg synes du skal gjøre alvor av dette. Altså at du forlater han, og da gir en annen kvinne sjansen på han. Han virker som en bra mann som ikke har det bra sammen med deg.

Visst er han en bra mann. Hadde jeg kunnet finne den perfekte kvinne til han, så hadde jeg gjort det med glede.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Visst er han en bra mann. Hadde jeg kunnet finne den perfekte kvinne til han, så hadde jeg gjort det med glede.

Nå er det ikke din jobb å finne andre kvinner til han. Det er noe han må gjøre på egenhånd uansett hvor mye du ønsker å "bidra". 
Din jobb er å gi han muligheten til å starte letingen etter den perfekte kvinnen, og det gjør han nok ikke når du er sammen med han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 9.16):

Hva var det som gjorde at du ombestemte deg? 

Stort sett så er det kvinner som initierer samlivsbrudd. Svært få menn gjør det. Så finnes det selvfølgelig damer som tar veldig godt vare på mannen din og han på henne. Bare for å understreke det. 

Det jeg er nysgjerrig på er...

Hvorfor tviholder kvinner på menn de egentlig ikke vil ha? 

Lar han gå for lut og kaldt vann? 

Økonomiske grunner og ofte fordi dem er redd for om mannen blir voldelig mot dem og barna hvis dem forlater. Mange (men ikke alle) kvinner søker "spennende" menn som da også bringer en viss form for voldelige tilbøyeligheter inn i forholdet. Dette er selvsagt noe damer aldri vil innrømme. Derfor er det mange kvinner som er redd for å forlate forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...