Gå til innhold

Lang levering på nettbutikken til HM?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gjorde 2 bestillinger hos HM 15 feb. 17 feb fikk jeg 2 e-poster  om at begge pakkene er sendt. Den ene er sporbar å kommer frem i dag,den andre er ikke oppdatert i det hele tatt. Posten har kun fått beskjed om pakken.

Flere som opplever slikt for tiden? Er HM treige på levering?

Anonymkode: 2dc61...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, HM er irriterende treige på levering. 

Anonymkode: eea77...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes de store nettbutikkene generelt er fryktelig trege med sendinger, det er så irriterende. Mindre nettbutikker sender påfølgende dag, eller samme dag, skjønner ikke hvorfor de store med automatiserte lagre ikke er kjappere. Handler mye heller hos mindre aktører.

Anonymkode: 39777...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bestilte også 15 februar,  fikk pakken 19. februar. 

15. februar var en lørdag og begge pakkene dine ble sendt første virkedag etter, 17. februar.  At de ikke er kommet frem har jo ikke noe ned hm å gjøre,  men posten.

Anonymkode: fec3b...74a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får H&m bestillinger mellom 2-3 dager.

Bestilte noe derfra nå på søndag. Ble pakket og sendt mandag. Kom fram onsdag. 

Anonymkode: 2b5ce...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bestilte også 15 februar,  fikk pakken 19. februar. 

15. februar var en lørdag og begge pakkene dine ble sendt første virkedag etter, 17. februar.  At de ikke er kommet frem har jo ikke noe ned hm å gjøre,  men posten.

Anonymkode: fec3b...74a

Men posten venter jo på pakken..på sporingen står det at posten har fått beskjed om pakken. Så det virker jo som at der er HM som ikke har fått ut pakken enda da.

Anonymkode: 2dc61...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har opplevd begge deler. Nå sist fikk jeg pakken min på under en uke, og det var vel tilnærmet ny rekord, jeg bor 10 mins kjøring fra hovedlageret til HM i Oslo, så med Instabox er det alltid fremme samme dag som de sender. 

Men som regel tar det flere dager fra bestilling til HM har pakket ferdig, og enda flere dager før sporingen blir synlig. Jeg pleier stort sett alltid å handle når det er 20% på alt, og regner med at det er derfor det tar litt tid. Ofte to uker til tross for at jeg bor veldig nærme.  Den ene gangen jeg handlet til ordinær pris nå sist var det i alle fall mye raskere. 

Angående posten så har jeg generelt opplevd at mange pakker ikke er sporbare før etter at de har nådd terminalen i Lørenskog, når jeg handler fra nettbutikker utenfor Oslo, så innebærer det ofte at pakken har reist et stykke før den blir registrert hos Posten, så jeg ville ikke stolt blindt på at den ikke allerede kan være i deres hender også, altså. 

Anonymkode: 30d28...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 februar, altså på lørdag for under en uke siden? Også sendte de pakken første virkedag etter bestilling, og nå synes du fire-fem dager med posten er treig levering? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns HM er ganske så treige med sending av pakker..

Anonymkode: ad96e...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eg bestilte en pakke derifra på lørdag, fekk beskjed i dag at den var ferdig pakket og klar for å bli sendt. 

Anonymkode: c0b7a...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at det som er fra h&m kommer fort, men det fra h&m & other stories tar lang tid. 

Anonymkode: 8f7ce...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns de generelt er kjappe både til å sende, og transporttid fra pakken er sendt. Men bestilte en pakke 12. februar som jeg ikke har fått ennå. Det er tregere enn normalt.

Anonymkode: d88fc...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nja, jeg bestiller en del og føler ikke HM er verre en andre. Sist bestilte vi på søndag, det ble sendt på tirsdag og jeg hentet den i går. Gangen før så tok den en dag lenger. Er godkjent det.

Anonymkode: f4a42...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bestilte på mandag, pakken kom frem i går. Og jeg bor i Nord-Norge. Synes ikke det var lang tid.

Anonymkode: 11145...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...