AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Skrevet 21. februar Overskriften. Kanskje det er at hun møter en venn av motsatt kjønn i ny og ne over en kaffe uten deg. Men du vet at det bare er kontrollerende om du sier noe og du vet at sjalusien er overdreven? Det der var bare er eksempel, kan være mer involverte eksempler eller mindre. Anonymkode: b16b4...835
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Skrevet 21. februar Jeg er enkel. Hun jobber nattevakter som sykepleier med legen hvilende i rommet ved siden av. Har jeg en dårlig dag mistenker jeg det verste og er sjalu som faen. Anonymkode: 4f456...690 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er enkel. Hun jobber nattevakter som sykepleier med legen hvilende i rommet ved siden av. Har jeg en dårlig dag mistenker jeg det verste og er sjalu som faen. Anonymkode: 4f456...690 Æsj, hva faen?! Hva tenker du om kjæresten din egentlig? At hun skulle høvle over legen på nattevakt? Hadde gjort det slutt med en mann som hadde sånne tanker om meg. Anonymkode: eb150...546
Snok1 Skrevet 21. februar #4 Skrevet 21. februar Nei. Ingenting. I utgangspunktet har jeg ingen erfaring med sjalusi. I tillegg har hun en måte å se på meg på som gjør at jeg vet jeg ikke har noe å frykte når det kommer til vår kjærlighet. 2 2
Irak Skrevet 21. februar #5 Skrevet 21. februar Snok1 skrev (2 timer siden): Nei. Ingenting. I utgangspunktet har jeg ingen erfaring med sjalusi. I tillegg har hun en måte å se på meg på som gjør at jeg vet jeg ikke har noe å frykte når det kommer til vår kjærlighet. Så nydelig å ha det sånn 💕
SPOCA Skrevet 21. februar #6 Skrevet 21. februar På en måte ja. Jeg kan være ganske sjalu av natur, jeg har blitt mye sviktet av spesielt menn gjennom livet. Så jeg kan i utgangspunktet fort føle på sjalusi. Men, mannen min får meg til å føle meg trygg, og derfor er ikke det noe jeg føler mye på lenger. Han er flink til å snakke om ting. Han kjenner mitt behov for absolutt ærlighet, da jeg har opplevd grov utroskap - fysisk, psykisk og økonomisk. Vi snakket mye om dette tidlig, og han aksepterte den jeg var. Og det at han valgte tidlig å være så ærlig, også der mange sikkert mener det ikke skal være nødvendig, har gjort at jeg i dag svært sjeldent føler på sjalusi - eller klarer å dempe/regulere følelsene på egenhånd. I dag er disse følelsene nesten ikke til stede lenger. Han er en fantastisk mann som har vært med på å redusere mine traumer betraktelig. 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Æsj, hva faen?! Hva tenker du om kjæresten din egentlig? At hun skulle høvle over legen på nattevakt? Hadde gjort det slutt med en mann som hadde sånne tanker om meg. Anonymkode: eb150...546 Flaks for meg at vi ikke har tankepoliti i dette landet - enda. Men du har selvfølgelig helt rett i at det er idiotiske tanker. Jeg er som sagt en enkel person som i blant tenker enkle tanker. Anonymkode: 4f456...690 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Skrevet 21. februar Snok1 skrev (3 timer siden): Nei. Ingenting. I utgangspunktet har jeg ingen erfaring med sjalusi. I tillegg har hun en måte å se på meg på som gjør at jeg vet jeg ikke har noe å frykte når det kommer til vår kjærlighet. Rart når hun har sex med andre Anonymkode: b58b6...e1e
Irak Skrevet 21. februar #9 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rart når hun har sex med andre Anonymkode: b58b6...e1e De er vel bare veldig trygge på hverandre. Det er noen få par som er det. 1
Snok1 Skrevet 21. februar #10 Skrevet 21. februar Irak skrev (1 time siden): Så nydelig å ha det sånn 💕 Ja, det er det faktisk. Jeg har ikke kunnet ta det for gitt i tidligere forhold, og jeg har også måttet veie mine ord på gullvekt. 1
Snok1 Skrevet 21. februar #11 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Rart når hun har sex med andre Anonymkode: b58b6...e1e Har hun?
Irak Skrevet 21. februar #12 Skrevet 21. februar Snok1 skrev (7 minutter siden): Ja, det er det faktisk. Jeg har ikke kunnet ta det for gitt i tidligere forhold, og jeg har også måttet veie mine ord på gullvekt. Det virker til å være veldig slitsomt. Det forstår jeg godt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #13 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Flaks for meg at vi ikke har tankepoliti i dette landet - enda. Men du har selvfølgelig helt rett i at det er idiotiske tanker. Jeg er som sagt en enkel person som i blant tenker enkle tanker. Anonymkode: 4f456...690 Hvorfor er du sammen med noen du tenker så stygt om? Tror du at hun kaster seg på rygg for hvem som helst? Kanskje du bør oppsøke hjelp Anonymkode: eb150...546
Wor Skrevet 21. februar #14 Skrevet 21. februar (endret) Nei har aldri vært en sjalu person. Hun kan vel gjøre hva som helst uten det å faktisk ligge med noen, uten at jeg hadde brydd meg i det hele tatt Endret 21. februar av Wor
AnonymBruker Skrevet 21. februar #15 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Æsj, hva faen?! Hva tenker du om kjæresten din egentlig? At hun skulle høvle over legen på nattevakt? Hadde gjort det slutt med en mann som hadde sånne tanker om meg. Anonymkode: eb150...546 Prøver du å si at dette aldri hsr skjedd? Anonymkode: 9108a...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #16 Skrevet 21. februar Siden jeg har opplevd utroskap tidligere så vil jeg si at det er naturlig å bli sjalu når man ser eller får vite at man har god grunn til det. Når der sagt så stoler jeg på nåværende partner og han er en type som er så pass solid, og ute av stand til å ljuge, så jeg vil ikke bli sjalu om han er ute blant andre folk og damer. Så det handler om tilit. Anonymkode: 659d0...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #17 Skrevet 21. februar Jeg liker ikke at han opprettholder kontakten med enkelte damer. Av en eller annen grunn går det gret med ekser, der har han vært ganske transparent og det går mest i bursdagsmelding og et «hvordan er livet?» hvert tredje år. Alle eksene hans er også godt etablert på nytt. De som plager meg er de han bare har hatt en greie med eller et seksuelt forhold uten å være ordentlige kjærester. Vet ikke hvorfor. Jeg vil ikke be han slette folk fra div kontaktlister, føler det er urimelig, og holder det derfor for meg selv. Dette er stort sett noe som plager meg når jeg er mega ond og irrasjonell😅 aldri ellers Anonymkode: c42f9...ff1 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #18 Skrevet 21. februar Jeg kjenner egentlig ikke helt til hvordan det føles å være sjalu.. Er ikke noe jeg har opplevd. Anonymkode: f2efa...b1b 1
Irak Skrevet 21. februar #19 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Flaks for meg at vi ikke har tankepoliti i dette landet - enda. Men du har selvfølgelig helt rett i at det er idiotiske tanker. Jeg er som sagt en enkel person som i blant tenker enkle tanker. Anonymkode: 4f456...690 Tankene kan man ikke noe for. Bedre å bare anerkjenne at de er der, og registrere dem, framfor å prøve og undertrykke. Det er ikke hva du tenker som definerer deg, men hva du velger å gjøre med tankene. Tror det er mange mennesker som tenker mye rart jeg. De bare tør ikke å innrømme det. Noen ganger kan det være en fordel å være enkel.
AnonymBruker Skrevet 21. februar #20 Skrevet 21. februar Vet at kjæresten innimellom tenker på om jeg er utro. Det er marerittet hans at jeg er utro eller går fra ham. I starten sa han hele tida at jeg kom til å gå fra ham. Var sjalu. Så begynte han å prate om "noe" som skulle ødelegge mellom oss. Og lagde en del drama. Da blei jeg skikkelig lei meg og kald, og han måtte jobbe mye for å få meg "på igjen. Siden har vi vært veldig på. Han blir iblant sjalu om jeg drikker, men ikke hver gang, og jeg drikker sjeldent uansett, kan like gjerne ha en dansetur på byen og drikke brus. Jeg holder ham oppdatert på hva jeg gjør, og lever et regelmessig liv. Han ble litt sjalu da jeg dro på soloferie til Syden 2 somre på rad, men jeg gjorde ingen dristige ting; kun restauranter, sjopping, svømming, sol og sightseeing. Elska friheten og å få luft under vingene etter pandemien. Da jeg var på utenlandstur sist sommer, var han rolig. Virker som han tåler mer og stoler mer på meg nå. Anonymkode: a65b2...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå