Luckiness Skrevet 20 timer siden #41 Del Skrevet 20 timer siden Du ringer krisesenter for å få råd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #42 Del Skrevet 20 timer siden Er det lite boliger der du vil flytte iom at du ikke finner noe? Når du jobber et kjent sted så tenker jeg du må bo i en storby. er du sikker på at ikke arbeidsplassen din kan hjelpe på noe vis? Anonymkode: ac463...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #43 Del Skrevet 20 timer siden Krisesenter vil kunne gi råd og hjelp rundt mer enn akkurat bare det med bolig. Økonomi, trygghet, hvilke ytelser du kan og bør søke på osv. Anonymkode: 66ab4...09f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #44 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg hadde ikke sagt noe. For å tenke kynisk så vil det være en rotete situasjon for utleier. Vedkommende kjenner deg ikke, så for alt han vet så kan du og samboer finne tilbake til hverandre, og du vil da si opp. Eller eksen kan komme til leiligheten og ramponere. Fler røde flagg for utleiers del altså. Anonymkode: 2fb99...6dd Enig! Anonymkode: a1a80...509 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #45 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er villig til å tilby å betale mer enn de ønsker i leie, for å få meg bolig. Er det frekt å spørre om? Anonymkode: 3d1f1...35c Det holder vel å si det haster og spørre om du kan få flytte inn raskt, før du begynner å dytte ekstra penger i hendene på dem og fortelle livshistorien din. Anonymkode: 8b09c...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #46 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det holder vel å si det haster og spørre om du kan få flytte inn raskt, før du begynner å dytte ekstra penger i hendene på dem og fortelle livshistorien din. Anonymkode: 8b09c...c72 Har lagt ifra meg det å forklare et vanskelig samliv. Det betyr ikke at jeg skulle legge ut en tårevåt historie eller fortelle livshistorien min. Anonymkode: 3d1f1...35c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #47 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det lite boliger der du vil flytte iom at du ikke finner noe? Når du jobber et kjent sted så tenker jeg du må bo i en storby. er du sikker på at ikke arbeidsplassen din kan hjelpe på noe vis? Anonymkode: ac463...f42 Jeg kikker allerede innenfor en radius på 30 km. Har funnet to mulige boliger. De andre er store og deretter dyre eller med 1 soverom. Barna må bytte skolekrets de ro jeg kikket på. Ikke noe storby, likevel kjent. Nei, jobben tilby ikke boliger. Anonymkode: 3d1f1...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #48 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg kikker allerede innenfor en radius på 30 km. Har funnet to mulige boliger. De andre er store og deretter dyre eller med 1 soverom. Barna må bytte skolekrets de ro jeg kikket på. Ikke noe storby, likevel kjent. Nei, jobben tilby ikke boliger. Anonymkode: 3d1f1...35c Da må du bare håpe på at du får en av de to du vil ha. Anonymkode: ac463...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #49 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Må komme meg/oss bort fra et dårlig forhold, men får meg ikke til å fortelle utleier hvor kritisk det er at jeg får boligen. Det føles feil å "presse" de til å godta meg som leietaker, kun fordi jeg og barna er i en super vanskelig situasjon. Så nå ligger jeg våken om natten og bekymrer meg for om barna må ha alenetid med far. Jeg kjemper en daglig kamp der jeg føler meg som den eneste som bryr meg om barna. I går sa barnefar at babyen trenger å bli tøffere og trenger å tåle mer, så han skulle skremme babyen litt inni mellom. Han mener at babyen kan fint leke alene, ikke taes opp ved gråt "såpass bør babyen klare alene." Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 3d1f1...35c Jeg hadde nok bedt om veiledningstime på helsestasjonen hvor du om mannen stiller opp sammen. De har ofte ressurser til slikt. Anonymkode: 35e41...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #50 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde nok bedt om veiledningstime på helsestasjonen hvor du om mannen stiller opp sammen. De har ofte ressurser til slikt. Anonymkode: 35e41...69c Vært der, hos legen og fvk. Anonymkode: 3d1f1...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 18 timer siden #51 Del Skrevet 18 timer siden Det er ikke utleiere sitt ansvar at du og barna skal få et nytt sted å bo så raskt som mulig, pga din livssituasjon. Om barna eller din sikkerhet er truet så tar du heller kontakt med krisesenter og politi, bv så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå