Gå til innhold

Langvarig hoste og slimdannelse i halsen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen opplevd skikkelig langvarig hoste og slimdannelse i halsen, som viste seg å gå over av seg selv? Jeg har gått sånn nå i 11 uker..! Har ikke hatt feber eller vært syk i det hele tatt denne perioden. Det begynte med sår hals på en sånn måte at jeg tenkte at nå blir jeg syk. Så ble det etterhvert litt mer slimdannelse, og jeg har vært litt tett i nesen innimellom, selv om det er halsen som er hovedproblemet. Har vært hos fastlegen, som skal henvise meg til ØNH. Jeg blir så bekymret for skumle, alvorlige ting😔 Kreft, f.eks. Er også engstelig for selve undersøkelsen hos ØNH, da jeg regner med de skal inn med slange med kamera på gjennom nesen og ned til svelget. Fysj😣 Jeg håper jeg blir mirakuløst bedre før jeg får time hos ØNH! Noen med lignende erfaringer?

Anonymkode: 935d1...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stille refluks kan det være, jeg har opplevd de samme symptomene. Blir verre av kaffe, alkohol og sjokolade. 

Anonymkode: f4b56...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stille refluks kan det være, jeg har opplevd de samme symptomene. Blir verre av kaffe, alkohol og sjokolade. 

Anonymkode: f4b56...04b

Jeg har reflux, og magekatarr som svinger litt opp og ned, og tar medisiner for det. Har aldri hatt vond hals pga det, før nå da, evt, hvis det er det som er årsaken🤔 Var du like ille hele døgnet, eller bedre på dagtid? 

Anonymkode: 935d1...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...