AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Havnet i et litt dårlig tankemønster hvor jeg nesten konstant går å tenker og føler på om ekteskapet er ved veis ende.. jeg har ikke snakket med mannen min om det enda, det har jeg tenkt til å gjøre etter helgen fordi det er en familiesammenkomst som jeg ikke vil ødelegge. Jeg er jo også redd jeg overtenker situasjonen, og at den ikke er slik som jeg føler..? Så hvordan prøve å tenke mer positive tanker, og slutte å lure på om det er over..? Anonymkode: 566d5...cd1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Havnet i et litt dårlig tankemønster hvor jeg nesten konstant går å tenker og føler på om ekteskapet er ved veis ende.. jeg har ikke snakket med mannen min om det enda, det har jeg tenkt til å gjøre etter helgen fordi det er en familiesammenkomst som jeg ikke vil ødelegge. Jeg er jo også redd jeg overtenker situasjonen, og at den ikke er slik som jeg føler..? Så hvordan prøve å tenke mer positive tanker, og slutte å lure på om det er over..? Anonymkode: 566d5...cd1 Litt usikker på hvilke svar du vil ha på innlegget ditt, men hvorfor tenker du at ekteskapet ditt står i fare ? Anonymkode: 19e41...4d0
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Skrevet 20. februar Ville prøvd å tenke logisk, skrive en liste kanskje, over hvorfor du mener at forholdet er over. Er det reelle ting eller mer sånn at du har det vanskelig for tiden og at følelser tar overhånd? Jeg har jo lyst til å gjøre det slutt ca. 2 ganger i måneden pga. PMS og humørsvingninger... Anonymkode: 00317...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå