Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har alltid vore forsiktige med kylling og godt gjennomstekt , sku i kveld kose meg med kylling med urter og hvitløk oppi folie (ferdige), inn i steikeovnen 2000-talet 20 min så da sto så fint på pakke  , begynner å spiser å ser at den er mye rå, då kjenne jo eg èin form for småpanikk da ditta e noe eg alltid har vore forsiktige med (blei spist litt ), er det stor sannsynlighet for matforgiftning no 😮‍💨🙈?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

image.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har gnagd på rosa kylling selv og det gikk bra. 

Anonymkode: e3934...fe1

AnonymBruker
Skrevet

Du jar garantert fått samonella. 

Anonymkode: 9e85e...8b0

Skrevet

Nei, du har vel ikke fått i degså mye… det går nok helt fint! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du jar garantert fått samonella. 

Anonymkode: 9e85e...8b0

Kjekt du sette av tid til sånne svar🤣😁

Skrevet
jento87 skrev (8 minutter siden):

Eg har alltid vore forsiktige med kylling og godt gjennomstekt , sku i kveld kose meg med kylling med urter og hvitløk oppi folie (ferdige), inn i steikeovnen 2000-talet 20 min så da sto så fint på pakke  , begynner å spiser å ser at den er mye rå, då kjenne jo eg èin form for småpanikk da ditta e noe eg alltid har vore forsiktige med (blei spist litt ), er det stor sannsynlighet for matforgiftning no 😮‍💨🙈?

200 grader sku da stå😅

AnonymBruker
Skrevet

Gjort er gjort, og det går sikkert fint, men jeg hadde ikke spist mer etter at jeg oppdaget det. Hadde hevet kylllingen oppi ei stekepanne med litt olje og stekt den helt ferdig😊

Anonymkode: 40b69...1fa

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjort er gjort, og det går sikkert fint, men jeg hadde ikke spist mer etter at jeg oppdaget det. Hadde hevet kylllingen oppi ei stekepanne med litt olje og stekt den helt ferdig😊

Anonymkode: 40b69...1fa

Nei, stopper rimelig fort når eg såg da😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...