jento87 Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Eg har alltid vore forsiktige med kylling og godt gjennomstekt , sku i kveld kose meg med kylling med urter og hvitløk oppi folie (ferdige), inn i steikeovnen 2000-talet 20 min så da sto så fint på pakke , begynner å spiser å ser at den er mye rå, då kjenne jo eg èin form for småpanikk da ditta e noe eg alltid har vore forsiktige med (blei spist litt ), er det stor sannsynlighet for matforgiftning no 😮💨🙈?
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Skrevet 20. februar Nei, har gnagd på rosa kylling selv og det gikk bra. Anonymkode: e3934...fe1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Du jar garantert fått samonella. Anonymkode: 9e85e...8b0
enkefru Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar Nei, du har vel ikke fått i degså mye… det går nok helt fint!
jento87 Skrevet 20. februar Forfatter #6 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du jar garantert fått samonella. Anonymkode: 9e85e...8b0 Kjekt du sette av tid til sånne svar🤣😁
jento87 Skrevet 20. februar Forfatter #7 Skrevet 20. februar jento87 skrev (8 minutter siden): Eg har alltid vore forsiktige med kylling og godt gjennomstekt , sku i kveld kose meg med kylling med urter og hvitløk oppi folie (ferdige), inn i steikeovnen 2000-talet 20 min så da sto så fint på pakke , begynner å spiser å ser at den er mye rå, då kjenne jo eg èin form for småpanikk da ditta e noe eg alltid har vore forsiktige med (blei spist litt ), er det stor sannsynlighet for matforgiftning no 😮💨🙈? 200 grader sku da stå😅
AnonymBruker Skrevet 20. februar #8 Skrevet 20. februar Gjort er gjort, og det går sikkert fint, men jeg hadde ikke spist mer etter at jeg oppdaget det. Hadde hevet kylllingen oppi ei stekepanne med litt olje og stekt den helt ferdig😊 Anonymkode: 40b69...1fa 3
jento87 Skrevet 20. februar Forfatter #9 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjort er gjort, og det går sikkert fint, men jeg hadde ikke spist mer etter at jeg oppdaget det. Hadde hevet kylllingen oppi ei stekepanne med litt olje og stekt den helt ferdig😊 Anonymkode: 40b69...1fa Nei, stopper rimelig fort når eg såg da😅
AnonymBruker Skrevet 21. februar #10 Skrevet 21. februar Det kan faktisk være stekt selv om det er rosa. Men det vet man visst ikke om man ikke har målt kjernetemperaturen: https://meatandmetal.no/rosa-kylling-og-hvorfor-du-trygt-kan-spise-det/ Anonymkode: 4068c...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11 Skrevet 21. februar Her står det litt mer, det er mest bakterier på utsiden, og norsk kylling er ganske trygg: https://www.forskning.no/bakterier-mat-nofima/slik-vet-du-at-kyllingen-er-ordentlig-stekt/1698162 Anonymkode: 4068c...0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå