AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar I dag når jeg skulle bytte fil viste det seg at jeg hadde en bil i blindsonen og vi kom vel tett på. Jeg blinket meg inn og sjekket speilet, men jeg så ikke bilen før vi var rett oppi sidene på hverandre. Vi stoppet begge like bortenfor. Sjoføren sa at jeg måtte se meg for, og jeg beklaget og forklarte. Det var god stemmning. Vi så på bilene våre, den andre bilen hadde noen riper i lakken på sjoførsiden. Sjoføren var ikke helt sikker på om ripene var nye, men trodde det. Min bil hadde ikke noen synlige merker. Begge bilene er preget av været den siste tiden, så vi skal vaske bilene våre for å få sett bedre. Min bil er vellholdt, av et billig merke/utgave, ca 5 år og har ikke merker i lakken fra før. Jeg lurer på om det er mulig at min bil kan ha skrapet opp den andre bilen uten at min har merker? Eller om merkene på den andre bilen må ha vært der fra før? Dersom to biler er bort hverandre på siden i fart, blir det da enkelte striper i lakken, eller ville det gitt en annen skade? Anonymkode: 8ca57...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar Ikke med mindre du kjører tanks eller noe, billakk er skjøre greier, ikke faen du klarte å ripe en annen bil i siden med din side uten å få en skygge en gang. Pluss at du hører det, du hører når det er stål mot stål liksom. Anonymkode: 82ed6...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar Pluss at hvis du i fart er borti en annen bil så skal det veldig godt gjøres å ha sånn kontroll at du fjærlett kommer borti og riper den uten at dere begge ender i en ulykke.. Slapp av, du har ikke ripet den bilen. Anonymkode: 82ed6...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar Hvis du ikke ser merker i skitten er det ikke merker i lakken under. Undersøke etter vask er bare tull, men vær forberedt på at motpart kommer til å finne masse nye riper hos seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar Ja det kan skje. Opplevde en rygget i meg. Min bil fikk ødelagte sensorer og knust grøfte lykt. Han som rygget på meg så vi ikke en skrammer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar Hvor på siden av bilen er dette? Kan det ha vært et speil som har kommet borti? Og at speilet tilfeldigvis har plast eller annet materiale som evt ikke er like skjørt som lakken? Eller trinn som har kommet borti nederst på motpart sin bil? Regner med du tok bilder av både din bil og hans bil av skader da dere stod der. Anonymkode: 3988a...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar Tenker du har en veldig dårlig sak når du kjører på han.. Han har antagelig svingt unna og spart deg flerfoldige tusen allerede (ved å unngå stor krasj) Anonymkode: 386f8...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Del Skrevet 21. februar Du kjenner om du er borti. Med mindre du kjører lastebil. Er bilen skitten, er skitten det første som får merker. Er det ikke merker i skiten, har det ikke vært kontakt. Husk å snu på hodet når du bytter fil! Anonymkode: d7f07...a9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå