AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Hei, jeg er på utkikk etter truser av god kvalitet. Jeg foretrekker høy midje, behagelig og mykt stoff, og kanskje med noen fine blonder. Jeg har allerede sjekket ut Lindex, Kappahl, H&M, Hunkemöller og Ellos, og jeg har bestilt flere fra Ellos. Hvilke typer truser foretrekker dere, og hvor pleier dere vanligvis å kjøpe dem? Anonymkode: 0ed5c...bce
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar Jeg må ha denne formen, hvis ikke kryper de bare opp i rompa, og jeg HATER det: Lang underbukse med høy linning (4-pack) Anonymkode: 97ce1...588
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Efi's Veronica truser i 100% bomull Anonymkode: 205d1...072 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må ha denne formen, hvis ikke kryper de bare opp i rompa, og jeg HATER det: Lang underbukse med høy linning (4-pack) Anonymkode: 97ce1...588 Min favoritt også Anonymkode: 11421...295
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Skrevet 20. februar Jeg liker best sånne hipster truser, blanding av vanlig truser og brazilien. Viktigste er at de er i riktig størrelse, gode og store og behagelige, men samtidig ser fine ut 😃 Anonymkode: 6d533...b03
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Skrevet 21. februar Blondehipsters liker jeg best. Sånn som dette: https://cubus.com/no/p/bella-hipstertruse-med-blonder-svart-undertoy-hipstertruser-dameklar/7358165_F990 Anonymkode: a55f2...2d4
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Skrevet 21. februar Jeg er ekstremt kresen på truser. Trener hver dag, så trenger noe som både er behagelig/mykt og som transporterer fukt/ikke er klamme. Jeg har endt opp med å nesten utelukkende bruke Skims fits everybody, har prøvd noen «dupes», men synes alltid de blir klamme eller havner på vandring i løpet av økten. Anonymkode: 32a87...42b
AnonymBruker Skrevet 21. februar #9 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nå igjen...?? Anonymkode: 205d1...072 Åja...en av trusetrådene. Jeg bet på Anonymkode: 97ce1...588
AnonymBruker Skrevet 21. februar #10 Skrevet 21. februar Kjøper bare Hipster-String på Change. Anonymkode: 162f2...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå