AnonymBruker Skrevet i går, 20:33 #1 Del Skrevet i går, 20:33 Hei, jeg er på utkikk etter truser av god kvalitet. Jeg foretrekker høy midje, behagelig og mykt stoff, og kanskje med noen fine blonder. Jeg har allerede sjekket ut Lindex, Kappahl, H&M, Hunkemöller og Ellos, og jeg har bestilt flere fra Ellos. Hvilke typer truser foretrekker dere, og hvor pleier dere vanligvis å kjøpe dem? Anonymkode: 0ed5c...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:42 #2 Del Skrevet i går, 20:42 Jeg må ha denne formen, hvis ikke kryper de bare opp i rompa, og jeg HATER det: Lang underbukse med høy linning (4-pack) Anonymkode: 97ce1...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Nå igjen...?? Anonymkode: 205d1...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Efi's Veronica truser i 100% bomull Anonymkode: 205d1...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må ha denne formen, hvis ikke kryper de bare opp i rompa, og jeg HATER det: Lang underbukse med høy linning (4-pack) Anonymkode: 97ce1...588 Min favoritt også Anonymkode: 11421...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Jeg liker best sånne hipster truser, blanding av vanlig truser og brazilien. Viktigste er at de er i riktig størrelse, gode og store og behagelige, men samtidig ser fine ut 😃 Anonymkode: 6d533...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Blondehipsters liker jeg best. Sånn som dette: https://cubus.com/no/p/bella-hipstertruse-med-blonder-svart-undertoy-hipstertruser-dameklar/7358165_F990 Anonymkode: a55f2...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er ekstremt kresen på truser. Trener hver dag, så trenger noe som både er behagelig/mykt og som transporterer fukt/ikke er klamme. Jeg har endt opp med å nesten utelukkende bruke Skims fits everybody, har prøvd noen «dupes», men synes alltid de blir klamme eller havner på vandring i løpet av økten. Anonymkode: 32a87...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nå igjen...?? Anonymkode: 205d1...072 Åja...en av trusetrådene. Jeg bet på Anonymkode: 97ce1...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Kjøper bare Hipster-String på Change. Anonymkode: 162f2...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå