Gå til innhold

Står kvinner som hinder for mannlig seksuell utfoldelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har trådt varsomt i dette pga at jeg har brent meg på det tidligere. Har en eks som var fryktelig sjalu. At jeg hadde hatt to partnere og han én ble drepen for forholdet.

Snakker om sex med mannen min, men ikke antall og konkret rundt tidligere forhold. 

Anonymkode: 824ff...8f3

Vi er heller ikke nede på teknoske detaljer med navngitte ekser, men vi snakker endel om når man møttes, hva var rammene, litt preferanser, men kanskje mest på de vi ikke har møtt. Hun kjenner felte av mine tidligere sexpartnere og omvendt. Det er ingenting som skaper usikkerhet og aldri vært noe støy rundt det. Det er ikke slik at vi bruker mye tid på å bevisst snakke oss gjennom det, det bare dukker opp anekdoter histen og pisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Snok1 skrev (11 minutter siden):

Ja. 

Kjæresten min ble så kåt at tærne henne krølla seg da jeg fortalte at jeg hadde hatt sex med menn. Ekte kvinner elsker biseksualitet.

Kanskje det er tilfelle, å ekte kvinner elsker biseksualitet 🤔

Har dog selv en dårlig erfaring av fortelle samboer om min biseksualitet. Ble en stor smell for samlivet. Men til slutt ble det «sopet under teppet» og ikke nevnt igjen. Kommer opp av og til i krangler hvis hun blir veldig sint og kaller meg en jævle homo… 🫠

Anonymkode: a67c9...488

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og du er ikke den eneste. Det ser vi igjen og igjen her inne på KG at dere som har den holdningen angående biseksuelle menn er ikke i minoritet. Takk for å bekrefte det jeg legger frem her med denne tråden. 

Men hva vil du da? Kunne utfolde deg seksuelt som du vil samtidig som du er sammen med en kvinne? De aller fleste er ikke keen på at partneren skal ha sex med andre, det er jo idioti å forvente noe annet.

Anonymkode: c9702...46b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stemmer dette, kvinner? Er. Det greit for dere å den du dater/er samboer/er gift med har hatt sex med menn før deres tid?

Ja. Hvem han har sex med etter han traff meg er det vesentlige. Jeg har aldri spurt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hva vil du da? Kunne utfolde deg seksuelt som du vil samtidig som du er sammen med en kvinne? De aller fleste er ikke keen på at partneren skal ha sex med andre, det er jo idioti å forvente noe annet.

Ja. På akkurat samme måte og mange biseksuelle kvinner kan gjøre. 

Narrativet er å biseksuell kvinne er frigjort, men en biseksuell mann er ekkelt og ikke minst hvis dere får vite om å vi kunne tenker oss å sex med transkvinne som fremdeles har mannlige kjønsorganer da spyr dere fleste, bokstavelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Narrativet er å biseksuell kvinne er frigjort, men en biseksuell mann er ekkelt og ikke minst hvis dere får vite om å vi kunne tenker oss å sex med transkvinne som fremdeles har mannlige kjønsorganer da spyr dere fleste, bokstavelig. 

Herregud vi kvinner er da forskjellige. Jeg kunne gjerne også hatt sex med en transkvinne med mannlige kjønnsorganer (da jeg var singel), men de fleste liker menn. 

Vi kvinner er like ulike som menn, tro det eller ei. Eller kanskje du tror menn er like? 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke hvem andre min man har sex med som i hovedsak gjør meg uvel, det er at han har sex med andre. Og det at han tror han kan være så frekk å forvente et ja hvis han spør, er også ekstremt avtennende, og ekkelt. For all del, ha sex med menn hvis du vil, men da får du ikke ha sex med meg mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Herregud vi kvinner er da forskjellige. Jeg kunne gjerne også hatt sex med en transkvinne med mannlige kjønnsorganer (da jeg var singel), men de fleste liker menn. 

Vi kvinner er like ulike som menn, tro det eller ei. Eller kanskje du tror menn er like? 

Poenget mitt er å det er mer akseptert på generell basis å kvinner er «frigjorte» men samtidig, på generell basis NB er ikke akseptert å være «frigjort» som mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kanskje det er tilfelle, å ekte kvinner elsker biseksualitet 🤔

Har dog selv en dårlig erfaring av fortelle samboer om min biseksualitet. Ble en stor smell for samlivet. Men til slutt ble det «sopet under teppet» og ikke nevnt igjen. Kommer opp av og til i krangler hvis hun blir veldig sint og kaller meg en jævle homo… 🫠

Det er vel kanskje ikke lakmustesten på ekte kvinner, men det er i det minste kvinner som ikke føler seg truet av et større spekter i partners seksualitet.

Min ekskone kalte meg pervers en gang jeg forsøkte å snakke om min seksualitet. Senere nektet hun for at hun kalte meg det. Da brast det noe i et forhold som allerede var anstrengt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ikke hvem andre min man har sex med som i hovedsak gjør meg uvel, det er at han har sex med andre. Og det at han tror han kan være så frekk å forvente et ja hvis han spør, er også ekstremt avtennende, og ekkelt. For all del, ha sex med menn hvis du vil, men da får du ikke ha sex med meg mer. 

Ok. Det fair argument. Men om han hadde fortalt deg om å to måneder før han traff deg, hadde han gjort slutt med en fyr han hadde et fuck friend forhold med. Hvordan ville du reagert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Det fair argument. Men om han hadde fortalt deg om å to måneder før han traff deg, hadde han gjort slutt med en fyr han hadde et fuck friend forhold med. Hvordan ville du reagert?

Jeg hadde ikke tenkt noe negativt med det, fortid er fortid, men jeg hadde revurdert mitt forhold til ham. Ikke fordi han har hatt sex med menn, men fordi jeg ikke er mann og jeg er ikke interessert i å være i et forhold med noen jeg ikke kan tilby alt til. Hvis det liksom skal være sånn at han skal ha i pose og sekk (altså, forhold med meg men sex med andre), er det fullstendig uaktuelt.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Biseksualitet gir ikke økt sjanse for utroskap bare fordi det finnes dobbelt så mange potensielle partnere. Det er uansett bare en brøkdel man tenner på, og utroskap er ikke styrt av legning.

Ikke-heteronormative har ikke lavere moral.

Dette er en merkelig fordom som virker utrolig seiglivet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (2 minutter siden):

Biseksualitet gir ikke økt sjanse for utroskap bare fordi det finnes dobbelt så mange potensielle partnere. Det er uansett bare en brøkdel man tenner på, og utroskap er ikke styrt av legning.

Ikke-heteronormative har ikke lavere moral.

Dette er en merkelig fordom som virker utrolig seiglivet.

Men temaet i tråden er jo om kvinner står i veien for menns seksuelle utfoldelse, og ts sier jo at han ønsker å kunne ha sex med menn mens han er i et forhold med en kvinne. Det er i manges øyne nettopp utroskap

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette er egentlig veldig enkelt. Jeg forventer at en mann er ærlig og åpen tidlig om sine preferanser på dette området, på samme måte som jeg er ærlig og åpen om hvor jeg selv står.

Jeg tiltrekkes av menn som ønsker sex kun med kvinner. Jeg har ingenting imot menn som har sex med andre menn eller begge kjønn, men jeg ønsker ikke en partner som er bifil/biseksuell.

Det er ikke noe galt i dette. Der det går galt, det er når man ikke er ærlig og åpen med hverandre - og når man ikke respekterer andre.

Det er ingen menneskerett at en jeg liker seksuelt eller for forhold er tiltrukket av meg på samme måten. Om en mann ikke er det, eller han har seksuelle preferanser som ikke stemmer med mine, så er det faktisk ikke verre enn at vi ikke inngår et forhold.

Et forhold uten ærlighet, enten det er kun for sex eller et fast og varig forhold er ingenting verdt om det ikke bygger på ærlighet og felles preferanser.

At du er bifil/biseksuell, Ts, det er helt ok. Da må du finne deg partnere som enten selv er bifile/-seksuelle, eller en kvinne som synes det er helt greit for dem om du også har sex med menn. Da er de faktisk ingen som står i veien for din seksualitet!

For det du indirekte sier, det er at du mener at kvinner som ikke vil ha deg skal ha sex med deg, fordi du vil ha sex med dem. Det er holdninger som du bør legge fra deg umiddelbart.

Anonymkode: 9c2c8...747

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men temaet i tråden er jo om kvinner står i veien for menns seksuelle utfoldelse, og ts sier jo at han ønsker å kunne ha sex med menn mens han er i et forhold med en kvinne. Det er i manges øyne nettopp utroskap

Det trenger det ikke å være. Jeg tror at for mange vil bare det å kunne være åpen om dragninger og lyster til en lyttende og aksepterende partner vil kunne dempe behovet. Noen vil også finne rammer som gjør det mulig å praktisere uten at det er utroskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Det trenger det ikke å være. Jeg tror at for mange vil bare det å kunne være åpen om dragninger og lyster til en lyttende og aksepterende partner vil kunne dempe behovet. Noen vil også finne rammer som gjør det mulig å praktisere uten at det er utroskap. 

Men man må faktisk også respektere de som sier at de ikke vil gå med på det, istedenfor å surke på KG over at man ikke får ha sex med alle man vil men samtidig ha dame. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Den eneste som står i veien for din seksualitet ts er deg selv. Du må selvsagt ta konsekvensene av valg som alle andre i verden. Så velger du å være i et forhold med en kvinne men ønsker være med en mann, ja da må du velge. Alle valg har konsekvenser på en eller annen måte. 

Anonymkode: 7da21...8ca

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Poenget mitt er å det er mer akseptert på generell basis å kvinner er «frigjorte» men samtidig, på generell basis NB er ikke akseptert å være «frigjort» som mann. 

Spørs da hvilket miljø man er i. Antagelig ikke særlig akseptert å være "frigjort", uansett om man er mann eller kvinne, i svært mange småsteder. Mange reagerer negativt på "frigjorte" kvinner også. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mannlig seksuell utfoldelse er i følge min mening noe som krysser grensene til det hetero normative. Ettersom majoriteten av kvinner byder i mot mannlig biseksualitet, drar jeg konklusjoner om å majoriteten av kvinner står som hinder for mannlig seksuell utfoldelse. Eller er jeg helt på bærtur? Hva mener dere?

Jeg håper av hele mitt hjerte at jeg ikke er til hinder for noens seksualitet. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (3 timer siden):

Jeg håper av hele mitt hjerte at jeg ikke er til hinder for noens seksualitet. ❤️

Haha... det enkle er ofte å bare knulle vettet av hverandre, så slipper vi å fundere på slike tørre samfunns spørsmål😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...