AnonymBruker Skrevet i går, 20:06 #1 Del Skrevet i går, 20:06 Mannlig seksuell utfoldelse er i følge min mening noe som krysser grensene til det hetero normative. Ettersom majoriteten av kvinner byder i mot mannlig biseksualitet, drar jeg konklusjoner om å majoriteten av kvinner står som hinder for mannlig seksuell utfoldelse. Eller er jeg helt på bærtur? Hva mener dere? Anonymkode: a67c9...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:08 #2 Del Skrevet i går, 20:08 Du er så på bærtur at jeg ikke orker å prøve å forstå hva du mener engang. Din utfoldelse er ikke mitt ansvar. Anonymkode: 5fe42...848 28 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:09 #3 Del Skrevet i går, 20:09 Hver så god bare utfold deg hilsen kvinne Anonymkode: 1fb92...3c8 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:11 #4 Del Skrevet i går, 20:11 Hva i alle dager mener du?? Byder imot mannlig biseksualitet? Hva betyr den setningen??? Hadde jeg forstått konteksten ville jeg kanskje skjønt hva du mente, men det virker som du er så langt fra min tankegang at jeg ikke greier i tolke det… Anonymkode: ddd3e...759 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:12 #5 Del Skrevet i går, 20:12 Du har åpenbart for mye tid til rådighet. Gjør hva du vil, who cares. Anonymkode: cbbcd...bab 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:15 #6 Del Skrevet i går, 20:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager mener du?? Byder imot mannlig biseksualitet? Hva betyr den setningen??? Hadde jeg forstått konteksten ville jeg kanskje skjønt hva du mente, men det virker som du er så langt fra min tankegang at jeg ikke greier i tolke det… Anonymkode: ddd3e...759 TS har nok lært seg noen nye fine ord som han ikke helt skjønner seg på. Det kommer av og til så merkelige problemstillinger her inne at jeg blir rent imponert. Noen ganger tror jeg faktisk trådstarteren selv sliter med å følge sin egen tankerekke. Anonymkode: a5ed7...afa 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:19 #7 Del Skrevet i går, 20:19 Jeg forstår ikke. Opplever at det for mange er tabu med biseksuelle menn, men forstår ikke hvorfor kvinner er til hinder for det. Dersom man blir sammen med en kvinne etterpå, trenger man jo ikke å fortelle om at man også har hatt bisex. Mannen min og jeg har ikke snakket om våre tidligere partnere. Anonymkode: 824ff...8f3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:23 #8 Del Skrevet i går, 20:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår ikke. Opplever at det for mange er tabu med biseksuelle menn, men forstår ikke hvorfor kvinner er til hinder for det. Dersom man blir sammen med en kvinne etterpå, trenger man jo ikke å fortelle om at man også har hatt bisex. Mannen min og jeg har ikke snakket om våre tidligere partnere. Anonymkode: 824ff...8f3 Stemmer dette, kvinner? Er. Det greit for dere å den du dater/er samboer/er gift med har hatt sex med menn før deres tid? Anonymkode: a67c9...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:28 #9 Del Skrevet i går, 20:28 Ts har jo rett. Mange kvinner synes biseksuell tiltrekning er helt ok for kvinner, men det byr dem imot hvis mannen føler det samme. De synes det er lite tillitsvekkende eller er redd for at han egentlig er homofil. Anonymkode: 90dc7...b02 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet i går, 20:30 #10 Del Skrevet i går, 20:30 Fikk du fremmedordbok til jul? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 20:47 #11 Del Skrevet i går, 20:47 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Stemmer dette, kvinner? Er. Det greit for dere å den du dater/er samboer/er gift med har hatt sex med menn før deres tid? Anonymkode: a67c9...488 Fortid er fortid. Det hadde ikke brydd meg ihvertfall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:53 #12 Del Skrevet i går, 20:53 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ts har jo rett. Mange kvinner synes biseksuell tiltrekning er helt ok for kvinner, men det byr dem imot hvis mannen føler det samme. De synes det er lite tillitsvekkende eller er redd for at han egentlig er homofil. Anonymkode: 90dc7...b02 Bingo! Bare denne avskyen kvinner har for mannlig biseksualtet blir kalt «preferanser» Anonymkode: a67c9...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:07 #13 Del Skrevet i går, 21:07 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Stemmer dette, kvinner? Er. Det greit for dere å den du dater/er samboer/er gift med har hatt sex med menn før deres tid? Anonymkode: a67c9...488 Greit og greit, jeg vet ikke noe om hans tidligere sexliv siden det er fortid. Vi har vært sammen i 20 år, og han har ikke spurt meg heller. For alt jeg vet kan ha hatt sex med både kvinner, menn og transpersoner uten at jeg vet. Anonymkode: 824ff...8f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:08 #14 Del Skrevet i går, 21:08 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bingo! Bare denne avskyen kvinner har for mannlig biseksualtet blir kalt «preferanser» Anonymkode: a67c9...488 Jeg vil for øvrig mene at menn også står i veien for mannlig biseksualitet. Så lenge mange menn fremdeles avskyr å og ikke tåler og bli assosiert med femininitet, blir det heller ikke noe bedre. Anonymkode: 90dc7...b02 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 21:21 #15 Del Skrevet i går, 21:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller er jeg helt på bærtur? Ja. Kjæresten min ble så kåt at tærne henne krølla seg da jeg fortalte at jeg hadde hatt sex med menn. Ekte kvinner elsker biseksualitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 21:24 #16 Del Skrevet i går, 21:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min og jeg har ikke snakket om våre tidligere partnere. Hvorfor gjør mange par ikke det? Er dere ikke nysgjerrige på hverandre? Jeg har alltid lurt på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:26 #17 Del Skrevet i går, 21:26 Snok1 skrev (1 minutt siden): Hvorfor gjør mange par ikke det? Er dere ikke nysgjerrige på hverandre? Jeg har alltid lurt på dette. Jeg finner det ikke interessant, hvert fall. Ts, om min mann hadde sagt at han var bifil, hadde jeg gjort det slutt. Så ærlig må jeg bare være. Da hadde jeg hvert fall ikke vært noe hinder og han kunne ha utfoldet seg så mye han ville. Anonymkode: c9702...46b 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:28 #18 Del Skrevet i går, 21:28 Snok1 skrev (3 minutter siden): Hvorfor gjør mange par ikke det? Er dere ikke nysgjerrige på hverandre? Jeg har alltid lurt på dette. Jeg har trådt varsomt i dette pga at jeg har brent meg på det tidligere. Har en eks som var fryktelig sjalu. At jeg hadde hatt to partnere og han én ble drepen for forholdet. Snakker om sex med mannen min, men ikke antall og konkret rundt tidligere forhold. Anonymkode: 824ff...8f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:31 #19 Del Skrevet i går, 21:31 Jeg syns kvinner står i veien for mannlig utroskap og latskap. Makan. Anonymkode: da643...d1b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:32 #20 Del Skrevet i går, 21:32 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg finner det ikke interessant, hvert fall. Ts, om min mann hadde sagt at han var bifil, hadde jeg gjort det slutt. Så ærlig må jeg bare være. Da hadde jeg hvert fall ikke vært noe hinder og han kunne ha utfoldet seg så mye han ville. Anonymkode: c9702...46b Og du er ikke den eneste. Det ser vi igjen og igjen her inne på KG at dere som har den holdningen angående biseksuelle menn er ikke i minoritet. Takk for å bekrefte det jeg legger frem her med denne tråden. Anonymkode: a67c9...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå