AnonymBruker Skrevet 21. februar #41 Del Skrevet 21. februar 🙃😉🙂👌🏻 Men det er fordi de faktisk ofte blir brukt passiv aggressivt etter det jeg har sett. Og denne 🤣 blir brukt mye når noe/noen latterliggjøres. Ei venninne bruker denne 👌🏻 når hun "må" være enig i noe, men er misfornøyd, haha. Anonymkode: e7593...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #42 Del Skrevet 26. februar Gjest Ann.I.F skrev (På 21.2.2025 den 18.15): Jeg bruker konsekvent ikke emojis nettopp på grunn av de tolkes så forskjellig. Her inne synes jeg det er provoserende når hjerter blir lagt til nedlatende og spydige innlegg. Jeg bruker ikke punktum når jeg skriver til unge mennesker. Det som et lite nikk av respekt for deres kultur. Jeg skriver ikke tre punktum etter setningene mine selv om jeg er i den alderen. Mener du at du skriver konsekvent uten punktum til unge mennesker, hele lange setninger uten punktum? Har du tenkt på at ikke alle unge mennesker tenker likt? Det er ikke sikkert at man skriver uten punktum bare fordi man er ung, på samme måte som at mer eller mindre alle oppfatter emojier ulikt. Anonymkode: 418d0...7d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #43 Del Skrevet 26. februar Gjest Ann.I.F skrev (På 21.2.2025 den 18.15): Jeg bruker ikke punktum når jeg skriver til unge mennesker. Det som et lite nikk av respekt for deres kultur. Jeg skriver ikke tre punktum etter setningene mine selv om jeg er i den alderen. Hvorfor skal folk som har tegnsatt med både ett og flere punktum i snart en mannsalder tilpasse seg til de som kommer etter? Det er vel de som kommer etter som bør respektere det som er. Anonymkode: 650a2...dbd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå