AnonymBruker Skrevet 21. februar #21 Del Skrevet 21. februar Hva er galt med punktum? det er vel bare korrekt ortografi? Anonymkode: a2723...970 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 21. februar #22 Del Skrevet 21. februar Jeg bruker ofte både 😊👍 og de hver for seg. Hva i alle dager gjør at de er passiv aggressive? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 21. februar #23 Del Skrevet 21. februar (endret) Verden har blitt syk. Jeg har nylig sluttet med å bruke emojis i jobbsammenheng rett og slett fordi folk ikke vet hva de betyr. Endret 21. februar av norw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #24 Del Skrevet 21. februar 🙂 og 😉 Anonymkode: 9e62d...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #25 Del Skrevet 21. februar Jeg orker ikke å tenke på at smilys er passiv aggressive. Mine tenåringer sier ingenting på at jeg sender 😊 eller 👍. Men om man skriver en lengre melding og bare får 👍, så kan jeg forstå at det kan være litt kort og rart. Det blir det samme som "ok". Når kolleger skriver "ok" eller "oki" på teams til meg så blir jeg litt usikker, for det blir rart for meg. Men så tenker jeg et sekund lenger, at for dem så er dette det samme som 👍. Ikke ta alt i verste mening. Anonymkode: 10155...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 21. februar #26 Del Skrevet 21. februar 39 år og bruker smileys og punktum Er "normal", oppegående og hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 21. februar #27 Del Skrevet 21. februar 👍😊 Er mine favoritter og jeg bruker de i positive sammenhenger. Synes ingen reaksjon er passivt aggressivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #28 Del Skrevet 21. februar Japp skrev (20 minutter siden): Jeg bruker ofte både 😊👍 og de hver for seg. Hva i alle dager gjør at de er passiv aggressive? Samme her. Har visst blitt gammel, for faller helt ut om dette er passiv aggressivt. Anonymkode: ec453...cf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #29 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva er galt med punktum? det er vel bare korrekt ortografi? Anonymkode: a2723...970 det er megacringe Anonymkode: 22aff...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #30 Del Skrevet 21. februar Null bruk av emojier oppfatter jeg som surt. Ellers kan 😂 oppfattes som passiv aggressiv brukt i riktig sammenheng. Ingen av de andre oppfatter jeg som sure/sinte/passivt aggressive, men så er jeg 41 år og glad i å bruke emojier siden de ikke fantes helt i begynnelsen når jeg fikk mobil. Anonymkode: 418d0...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #31 Del Skrevet 21. februar 🙃😶🌫️😬🙄🤨🤐😌😝😅😂🥰😍😚😝 Anonymkode: 3bde9...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beans Skrevet 21. februar #32 Del Skrevet 21. februar Ok 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. februar #33 Del Skrevet 21. februar (endret) Denne er vel passiv aggressiv: 🫵 Hvem liker en finger i øyet, liksom. 😜 Endret 21. februar av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 21. februar #34 Del Skrevet 21. februar Tre punktum. Ok... Kult... Tusen takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. februar #35 Del Skrevet 21. februar 👍 liker jeg ikke. Synes den er kald. 🙂 Samme med denne. Disse to gir et minimum av menneskelig respons synes jeg, men for all del, det er bedre enn ingenting. Selv er jeg veldig glad i å bruke 💕. Det understreker min personlighet som hjertelig, og at jeg ønsker personen alt godt. 😁 da er jeg smørblid. 😄 fornøyd. 🙃 Denne synes jeg er morsom. Litt sånn hodet på skakke følelse. 🤪 er leken Ja i det hele tatt emoji vekker mye rart i oss 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #36 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 🙃😶🌫️😬🙄🤨🤐😌😝😅😂🥰😍😚😝 Anonymkode: 3bde9...c06 😝🤐😷😮💨🧐😶🙂↔️😜😂🤣😳😉😘🥴 Anonymkode: 271da...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. februar #37 Del Skrevet 21. februar Har aldri tenkt på hverken smilefjes, tommel opp eller "ok" som noe passitvt aggressivt. Det er en grei måte å avrunde en tekstsamtale på, og fortelle at "leste din siste melding, den er oppfattet og det er greit". F.eks kan jeg skrive "vi snakkes"og tommel opp til en venninne, og får til svar en tommel opp. Lest og oppfattet, enig. Skjønner meg ikke på folk som tar et punktum ille opp. De må være rare i hodet. Lær dere rettskrivning for svingende. Det er ikke passiv aggressiv måte å skrive på, at man faktisk kan grammatikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann.I.F Skrevet 21. februar #38 Del Skrevet 21. februar Jeg bruker konsekvent ikke emojis nettopp på grunn av de tolkes så forskjellig. Her inne synes jeg det er provoserende når hjerter blir lagt til nedlatende og spydige innlegg. Jeg bruker ikke punktum når jeg skriver til unge mennesker. Det som et lite nikk av respekt for deres kultur. Jeg skriver ikke tre punktum etter setningene mine selv om jeg er i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #39 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): det er megacringe Anonymkode: 22aff...86b Ok. Anonymkode: 651a2...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surdeig Skrevet 21. februar #40 Del Skrevet 21. februar 😐denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå