AnonymBruker Skrevet 23. februar #21 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg håper virkelig ikke det blir en kvinne. Jeg er feminist, men James Bond er en britisk mann. Kommer til å boikotte hele greia om de hyrer ei dame 😅 Anonymkode: 34756...751 blir nok en mørkhudet transkvinne med hijab som sitter i rullestol Anonymkode: 60f21...349 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #22 Del Skrevet 23. februar Stor pike skrev (8 timer siden): Det er da avslørt at det blir Henry Cavill. Han er rålekker, så det kan jeg leve med 😃 Hvor har du det fra? Jeg har bare sett Henry Cavill nevnt som en av flere mulige, men er enig i at han passer til rollen. Anonymkode: ce17f...a35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #23 Del Skrevet 23. februar Donald Trump Anonymkode: ac3f7...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #24 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor har du det fra? Jeg har bare sett Henry Cavill nevnt som en av flere mulige, men er enig i at han passer til rollen. Anonymkode: ce17f...a35 Han er for gammel. Bond er tidlig 30 årene… Anonymkode: 98827...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #25 Del Skrevet 23. februar Theo James eller Henry Cavill. Anonymkode: 27501...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 23. februar #26 Del Skrevet 23. februar Dere som kjenner til bøkene; er ikke James Bond opprinnelig et slags hittebarn? Så må han opprinnelig være brite? Stemmer for Mikkelsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #27 Del Skrevet 23. februar Jonathan Bailey 🤩 Anonymkode: fc4a5...856 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #28 Del Skrevet 23. februar De velger som regel en relativt ukjent James Bond-skuespiller. Det er mye billigere for filmstudioet og det er merkenavnet James Bond og ikke skuespiller-navnet som selger filmene. Synes de bør velge en som ikke er for gammel. Er skuespilleren vellykket i rollen så bruker de vedkommende i flere filmer og over en lang tidsperiode. Er skuespilleren 45 i dag kan han være 55 i siste filmen. Synes de bør velge en skuespiller som er rundt 35 år. Ser flere nevne Henry Cavill. Nå er han for kjent til å få rollen. Men om de skulle valgt han så synes jeg det burde være med en betydelig mindre muskuløs kropp enn han har i filmene og seriene han er kjent for. I mitt hode så er ikke James Bond en har ekstrem fysikk. Anonymkode: c2a75...bfb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #29 Del Skrevet 23. februar Jeg stemmer for Sam Heughan 🥰 Anonymkode: aeff2...4fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 23. februar #30 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor har du det fra? Jeg har bare sett Henry Cavill nevnt som en av flere mulige, men er enig i at han passer til rollen. Anonymkode: ce17f...a35 Instagram, where else 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 23. februar #31 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg stemmer for Sam Heughan 🥰 Anonymkode: aeff2...4fe Åja....❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #32 Del Skrevet 24. februar Bacteria skrev (23 timer siden): Dere som kjenner til bøkene; er ikke James Bond opprinnelig et slags hittebarn? Så må han opprinnelig være brite? Stemmer for Mikkelsen. Jeg hadde ikke følt det var James Bond om karakteren ikke lenger var en brite. Men skuespilleren trenger ikke være brite. Lazenby som spilte James Bond var fra Australia. Filmstudioet har også tilbudt rollen til flere amerikanere, men de har takket nei fordi de mente at James Bond måtte være britisk. Anonymkode: c2a75...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #33 Del Skrevet 24. februar Amazon kommer til å kjøre dette i grøfta også på samme måte som med LOTR, det kommer til å bli gjennomsyret med DEI. Anonymkode: a3f38...b45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #34 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Amazon kommer til å kjøre dette i grøfta også på samme måte som med LOTR, det kommer til å bli gjennomsyret med DEI. Anonymkode: a3f38...b45 Det er mulig den første eller de første Bond-filmene de lager blir et feministisk og flerkulturelt prosjekt. Men om de filmene flopper så vil de kunne lage nye filmer med en mer tradisjonell James Bond. Det har blitt laget mange dårlige James Bond-filmer tidligere, så tror uansett ikke man kan forvente at alle James Bond-filmene i fremtiden blir gode. Anonymkode: c2a75...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 25. februar #35 Del Skrevet 25. februar Bacteria skrev (På 23.2.2025 den 20.29): Dere som kjenner til bøkene; er ikke James Bond opprinnelig et slags hittebarn? Så må han opprinnelig være brite? Stemmer for Mikkelsen. Den originale årsaken til kravet om å være fra Storbritannia, hadde med målsetningen til produsenten, så så lenge Brocoli familien holdt i dette, var dette gitt. Det er endret nå. En vesentlig del av bakhistorien var at han var feil klasse, at han ikke var «kvalifisert» siden han ikke kom ut av de riktige skolene, men var yrkesmilitær : dermed fungerte skotsk, walisisk og også irsk. Australieren var sånn sett en liten bom fordi han var så populær på tiden. Dette betyr at en egnet James bond idag KAN være farget og likevel formidle historien: selv om klasse-systemet i Storbritannia fortsatt har spor, er det ikke noe folk er bevist nok til at det er underforstått. På den annen side har man løst dette på andre måter i mange av de andre filmene. De kan jo også lage en origin film tilsvarende Kingsman, som vil løse det samme. Det vil være vanskeligere å bytte kjønn, men poenget til Amazon var jo å få større handlingsrom, og det betyr at de kan kjøre en spinn off med kvinnelig 009, og jeg vet om en kvinnelig skuespiller i rullestol som kunne gjort en fremragende jobb som Q i helt egen serie. Det er to enorme forskjeller mellom LOTR og 007 for Amazon: det er uproblematisk å tilfredsstille alle slags DEI krav uten å røre noe av lore, og de HAR tilgang, og ikke minst FRIHET med lore, noe de ikke hadde med LOTR. Utfordringen JEG ser, er alle de som ønsker å gjøre James Bond «fun again» og syntes Craigs bond ble for tett på bøkene. Men på den annen side ser jeg ikke for meg en ren reboot heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #36 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 21.07): De velger som regel en relativt ukjent James Bond-skuespiller. Det er mye billigere for filmstudioet og det er merkenavnet James Bond og ikke skuespiller-navnet som selger filmene. Anonymkode: c2a75...bfb Her er også litt av poenget at filmstudioet ønsker flere filmer med samme skuespiller. Har man en ukjent skuespiller så kan man få vedkommende til å skrive kontrakt for flere filmer til en relativt billig penge. Anonymkode: c2a75...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #37 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 20.36): Amazon kommer til å kjøre dette i grøfta også på samme måte som med LOTR, det kommer til å bli gjennomsyret med DEI. Anonymkode: a3f38...b45 Det trur jeg faktisk ikke. Industrien har faktisk begynt å skjønne at DEI fører til mindre penger til dem. Det var et eksperiment de kjørte i noen år, men det er nå over. Anonymkode: b2b8a...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå