AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Jeg har datet en mann i lengre tid, aldri invitert på kino, leter etter den billigste ferieturen endte opp på ett utrolig kjedelig hotell, aldri inviterer meg ut å spise hvis jeg ikke oppfordrer gan til det. Ser på å gå tur som det eneste sosiale man gjøre fordi det er gratis. Med mine venner blir det alltid servert god mat og drikke. Han unnskylder seg alltid med at han er så opptatt m jobb og trening så det blir aldri slik at vi inviterer. Hvis jeg inviterer venner betaler jeg alt selv, kjøper blomster til meg selv....det er så rart er det noen som har vært sammen med en gjerrig person her? For å si det slik har han så mye penger at den største gleden han har er å sjekke hva som er på kontoen. Anonymkode: 6d071...467 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar Hvor desperat er du? Anonymkode: 160f9...2ed 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor desperat er du? Anonymkode: 160f9...2ed Jeg forstår ikke desperat? Anonymkode: 6d071...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Del Skrevet 20. februar Det hadde jeg aldri orket. Manglende sosiale evner og manglende raushet med de rundt seg er ekstremt utrivelig. Anonymkode: 371a6...24f 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 20. februar #5 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det hadde jeg aldri orket. Manglende sosiale evner og manglende raushet med de rundt seg er ekstremt utrivelig. Anonymkode: 371a6...24f Ikke jeg heller. Er helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det hadde jeg aldri orket. Manglende sosiale evner og manglende raushet med de rundt seg er ekstremt utrivelig. Anonymkode: 371a6...24f Ja, jeg har droppet han nå. Men rart å tenke tilbake på, jeg likte jo han på en måte til å begynne med og ble forelska men så ødela gjerrigheten alt egentlig. Anonymkode: 6d071...467 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Del Skrevet 20. februar Gjerrighet korrelerer faktisk ikke med lite penger. Mange gjerrige har god råd eller de har råd nok til å slippe og snu på krona så ofte som de gjør. De mener ofte selv at de er fornuftige, de ser ikke at de er gjerrige. Noen er gjerrige med seg selv også, andre mest med andre. Hvis du liker ham, dere har kjemi og han er raus ellers, tenker jeg det går an å ta en prat. Jeg har datet én gjerrig mann. Han tjente mye mer enn meg. Penger var enten et underliggende eller eksplisitt muntlig tema. Lite spandabel, snakk om tilbud, salg, tips ute (aldri) og tydelig misnøye i trynet hvis det var snakk om å påkoste for måltider eller jeg ville dra litt på som vertskap. Mange ingredienser i flotte hjemmelagde måltider skulle alltid sløyfes og det smakte deretter: kjedelig. Han holdt alltid regnskap, og jeg opplevde alltid at jeg sto i gjeld. Det hadde vært greit nok siden gjerrige mennesker kan bli bedre, men grunnen til at de ble slutt, var pga. mange andre usympatiske trekk som kom frem. Så det kommer som vanlig an på hvor godt du liker ham og om han er snill og fin ellers. Anonymkode: 7a398...19a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #8 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjerrighet korrelerer faktisk ikke med lite penger. Mange gjerrige har god råd eller de har råd nok til å slippe og snu på krona så ofte som de gjør. De mener ofte selv at de er fornuftige, de ser ikke at de er gjerrige. Noen er gjerrige med seg selv også, andre mest med andre. Hvis du liker ham, dere har kjemi og han er raus ellers, tenker jeg det går an å ta en prat. Jeg har datet én gjerrig mann. Han tjente mye mer enn meg. Penger var enten et underliggende eller eksplisitt muntlig tema. Lite spandabel, snakk om tilbud, salg, tips ute (aldri) og tydelig misnøye i trynet hvis det var snakk om å påkoste for måltider eller jeg ville dra litt på som vertskap. Mange ingredienser i flotte hjemmelagde måltider skulle alltid sløyfes og det smakte deretter: kjedelig. Han holdt alltid regnskap, og jeg opplevde alltid at jeg sto i gjeld. Det hadde vært greit nok siden gjerrige mennesker kan bli bedre, men grunnen til at de ble slutt, var pga. mange andre usympatiske trekk som kom frem. Så det kommer som vanlig an på hvor godt du liker ham og om han er snill og fin ellers. Anonymkode: 7a398...19a Kjente meg godt igjen i dette. Anonymkode: 6d071...467 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #9 Del Skrevet 20. februar Ingen gjerrige er snille, de er råtne på alle måter tvers igjennom. Anonymkode: c773c...fb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #10 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen gjerrige er snille, de er råtne på alle måter tvers igjennom. Anonymkode: c773c...fb7 Jøss. Anonymkode: 9bfe6...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ingen gjerrige er snille, de er råtne på alle måter tvers igjennom. Anonymkode: c773c...fb7 Jøye meg, her oser det prinsessesyndrom! Anonymkode: 2e1bf...ef1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #12 Del Skrevet 21. februar Det er en deal breaker for meg. Gjerrighet er et av de mest negative karaktertrekkene jeg kan tenke meg. Det handler ikke om pengene, men at man alltid setter seg selv først. At man ikke unner andre noe. Anonymkode: 1a643...514 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #13 Del Skrevet 21. februar At man er gjerrig tyder på at vedkommende også mangler omsorg. Jeg dumpet faktisk en venninne pga dette. Jeg spanderte vin når vi var ute, ba aldri om å få igjen halvparten på taxi osv fordi jeg liker å være raus til tross for at jeg ikke har god råd. Spanderte nok flere 1000 til sammen. Så sendte hun vipskrav den eneste gangen hun har spandert noe, det var en togbillett til hundrelappen. Opplevd et par andre venninner i samme bane og dumpet alle. Men menn har jeg vært heldig med, stort sett datet rause menn. Gjerrighet er rett og slett frastøtende for meg, hadde mistet interessen samme hvor forelsket jeg hadde vært i utgangspunktet. Anonymkode: 46f1c...fe3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #14 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har datet en mann i lengre tid, aldri invitert på kino, leter etter den billigste ferieturen endte opp på ett utrolig kjedelig hotell, aldri inviterer meg ut å spise hvis jeg ikke oppfordrer gan til det. Ser på å gå tur som det eneste sosiale man gjøre fordi det er gratis. Med mine venner blir det alltid servert god mat og drikke. Han unnskylder seg alltid med at han er så opptatt m jobb og trening så det blir aldri slik at vi inviterer. Hvis jeg inviterer venner betaler jeg alt selv, kjøper blomster til meg selv....det er så rart er det noen som har vært sammen med en gjerrig person her? For å si det slik har han så mye penger at den største gleden han har er å sjekke hva som er på kontoen. Anonymkode: 6d071...467 HVORFOR gidder du dette, når det finnes masse andre menn som ikke er like gjerrige? Jeg har vært gift med en gjerrig mann. Tro meg, det blir bare verre når dere blir ordentlig sammen. Da blir det kneipp til 10 kroner og lungemos til middag. Anonymkode: 78d2d...486 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå