Bellablue123 Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Vil jeg flytte fra min boplass ?hvor vil jeg flytte?Nord?sør?øst?vest? Vær så snill å hjelp meg med å forstå fremtiden. Jeg måtte flytte til en liten plass for 4 år siden etter jeg ble enke.Her trives jeg ikke og er veldig isolert og ensom.Er det mulighet for å få livet tilbake alt står stille nå. Hilsen ei som ikke trives med tilværelsen.Tusen takk for oppmerksomheten 💡❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar Du må jo ta tak i det selv. Det blir helt og holdent opp til deg om, når og hvor du skal flytte, men ingen flytting vil skje så lenge du ikke engang vet hvilken retning du skal flytte i, da blir du jo værende i en tilværelse hvor du surrer rundt i den samme posisjon du er i, som om du står på ei dreieskive og ikke tør å hoppe av fordi du ikke vet hvilken retning du blir slengt. Vel, du må nok bestemme deg for noe og lage en plan. Du blir ikke hentet, så du må nok bestemme deg og så gjennomføre det. At du vil flytte, det leser man, og da er det enkelt å si at du nok flytter før eller siden - når du får bestemt deg, men når det skjer og hvor det skjer er opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar Jeg spør ikke kortene om du skal flytte og hvor. Jeg spør et generelt spørsmål om nåtid og fremtid. Jeg får the hermit som kort om nåtid; at det er viktig at du går inn i deg selv for å reflektere; og at du i stillhet og enslighet (solitude) kan du oppmuntre din indre stemme til å snakke. Dette kan gjøres via meditasjon, og meditasjon er også å være alene i naturen. Det er nok kanskje enklest å høre sin indre stemme i stillhet ute i naturen. Din indre stemme vil fortelle deg hvor det er rett for deg å flytte. Som fremtid får jeg the devil. Djevelen er kortet for uavhengighet og fri vilje. Men du er selv i kontroll over din egen skjebne. Det er altså du selv som må ta ansvar for om du skal flytte, hvor og når. Du må ta ansvar over livet ditt og kan ikke legge det i hendene til noen andre. Anonymkode: c2b3e...c4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå