Phitta Phjong Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Jeg har en kamerat som sier blondiner, brunetter og rødhårede smaker forskjellig. Han sier han kunne smakt hårfargen i en blindtest. Jeg er selv bifil, og har slikket en del jenter, men jeg har ikke lagt merke til dette. Har noen her samme erfaringer som kompisen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar Nei, har ikke kjent noen forskjell der. Om det er kjønnshår du mener, så har det jo vert fra glatt på leppe til hel busk, og glatt på hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar Ehh, nei 🙄 Nesten så man skulle tatt utfordringen 😂 Anonymkode: c1b89...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar Phitta Phjong skrev (På 20.2.2025 den 19.12): Jeg har en kamerat som sier blondiner, brunetter og rødhårede smaker forskjellig. Han sier han kunne smakt hårfargen i en blindtest. Jeg er selv bifil, og har slikket en del jenter, men jeg har ikke lagt merke til dette. Har noen her samme erfaringer som kompisen min? Ekspander Ikke tenkt over det, før jeg leste dette.. Tror ikke smaken er forbundet med hårfarge, men jeg er jo kansje i den rette å spørre, for jeg synes jo alle kvinner smake helt fantastisk🤭 Jeg tror han kameraten din spiller deg et puss, og vil prøve en blindtest med 5 forskjellige hårfarger. Da gjør ingenting om han tar feil, for da får han smake på alle😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 21. februar Forfatter #5 Del Skrevet 21. februar tdm900 skrev (På 20.2.2025 den 20.00): Nei, har ikke kjent noen forskjell der. Om det er kjønnshår du mener, så har det jo vert fra glatt på leppe til hel busk, og glatt på hele. Ekspander Tror han mente generelt. Han mente blondiner smakte best, og dermed at jeg skulle smake bedre enn venninne min tipper Bamseklemmer skrev (På 21.2.2025 den 1.55): Ikke tenkt over det, før jeg leste dette.. Tror ikke smaken er forbundet med hårfarge, men jeg er jo kansje i den rette å spørre, for jeg synes jo alle kvinner smake helt fantastisk🤭 Jeg tror han kameraten din spiller deg et puss, og vil prøve en blindtest med 5 forskjellige hårfarger. Da gjør ingenting om han tar feil, for da får han smake på alle😅 Ekspander Godt mulig han sier det bare fordi han har lyst til å slikke meg og venninna mi, og så har han dikta det opp for å «lure» oss med på prosjektet. Han vet at vi jentene har hatt trekanter med noen andre menn før, så stikker derfor han har et håp 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar Phitta Phjong skrev (På 21.2.2025 den 12.45): Tror han mente generelt. Han mente blondiner smakte best, og dermed at jeg skulle smake bedre enn venninne min tipper Ekspander Smaken av ei fitte variere veldig er min erfaring, fra litt småbesk til det søte og nesten ikke smak. Men aldri sett på det i sammenheng med hårfarge. Og det er jo umulig også å vite hårfargen da mange farger håret sitt😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar Fittesmaken varierer mest i forhold til hvilken syklus hun er i, ikke farge på dama. Bare sprøyt! Anonymkode: db59f...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 21. februar Forfatter #8 Del Skrevet 21. februar tdm900 skrev (På 21.2.2025 den 15.37): Smaken av ei fitte variere veldig er min erfaring, fra litt småbesk til det søte og nesten ikke smak. Men aldri sett på det i sammenheng med hårfarge. Og det er jo umulig også å vite hårfargen da mange farger håret sitt😄 Ekspander Jeg har jo ikke slikka meg selv da, men jeg har jo selvsagt smakt på mine egne safter, og jeg har ikke heller merka så mye forskjell mellom meg selv og det venninna mi smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 22. februar #9 Del Skrevet 22. februar Phitta Phjong skrev (På 21.2.2025 den 23.37): Jeg har jo ikke slikka meg selv da, men jeg har jo selvsagt smakt på mine egne safter, og jeg har ikke heller merka så mye forskjell mellom meg selv og det venninna mi smaker. Ekspander Kanskje slikke flere etter hverandre? Neida, måtte bare tulle litt😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 22. februar Forfatter #10 Del Skrevet 22. februar tdm900 skrev (På 22.2.2025 den 8.27): Kanskje slikke flere etter hverandre? Neida, måtte bare tulle litt😄 Ekspander Ja, bare å line opp. Er litt kresen på jentene mine da. Må klaffe både visuelt og «kjemielt» Men hadde ikke hatt noe imot å fråtse i kvinnekjønn. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11 Del Skrevet 22. februar Bare noe han sier for å få prøve å slikke deg. Anonymkode: 3ed33...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 22. februar #12 Del Skrevet 22. februar Phitta Phjong skrev (På 22.2.2025 den 9.13): Ja, bare å line opp. Er litt kresen på jentene mine da. Må klaffe både visuelt og «kjemielt» Men hadde ikke hatt noe imot å fråtse i kvinnekjønn. 🥰 Ekspander Helt sant, to ting som må være på plass☺️ Men da blir det og mye gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå