AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har gått opp i vekt av medisiner, jeg er veldig glad i mat så spiser mye av det. Noen tips til å gå ned i vekt? Anonymkode: d09f6...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Spise mindre mat. Anonymkode: fe328...d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har gått opp i vekt av medisiner, jeg er veldig glad i mat så spiser mye av det. Noen tips til å gå ned i vekt? Anonymkode: d09f6...6f1 Du går ikke opp i vekt av medisinene, du går opp fordi du blir mer sulten og spiser mer. Jeg går også på sånne medisiner og har gått opp 2 kg. Nå spiser jeg 1000 kcal om dagen for å gå dem ned. Det er en kjip jobb, men er du motivert til å gjøre en innsats? Der finner du svaret ditt. Anonymkode: 54f2f...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Jeg er også glad i mat. Derfor spiser jeg kvalitetsmat i modate porsjoner. Å overspise på drittmat er ikke matglede. Det er å misbruke mat. Du er lite konkret så umulig å gi deg råd. Forholder meg bare til overskriften. Anonymkode: e5afe...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har gått opp i vekt av medisiner, jeg er veldig glad i mat så spiser mye av det. Noen tips til å gå ned i vekt? Anonymkode: d09f6...6f1 Siden du spør, hva tenker du egentlig er alternativene? Anonymkode: ff32d...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå