AnonymBruker Skrevet i går, 19:05 #1 Del Skrevet i går, 19:05 Jeg liker best selvbetjente kasser, men opplevde i dag at noen fremstod veldig utålmodige mens jeg scannet mine 15-ish varer. Er det en regel om at man kun skal bruke dem hvis man bare skal ha 2-3 ting? Det var fire selvbetjente kasser, hvis det har noe å si. Kun én betjent. Anonymkode: 43333...ccd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet i går, 19:08 #2 Del Skrevet i går, 19:08 Med mindre det står skilt om antall varer så er det vel helt opp til deg selv? Jeg bruker selvbetjeningskasse der det finnes uansett hvor mange varer jeg har. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:08 #3 Del Skrevet i går, 19:08 Alle kan bruke dem så lenge det ikke er merket noe annet ☺️ Anonymkode: f331d...f73 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet i går, 19:08 #4 Del Skrevet i går, 19:08 Nei, det er for alle som vil bruke selvbetjent. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:11 #5 Del Skrevet i går, 19:11 De som går med full handlevogn i selvbetjent kasse er de verste. Handlekurv tenker jeg er innafor. Det hjelper også å pakke ned varene etter hvert som en scanner varene, ikke vente til alt er scannet for deretter starte nedpakkingen. Anonymkode: a77c1...21e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:13 #6 Del Skrevet i går, 19:13 Bare om det er spesifisert. Lokalbutikken min har nylig satt opp skilt om maks femten varer. Fungerer helt greit å ignorere det (som i gidder virkelig ikke stå og telle om det er tolv eller nitten ting i kurven). Anonymkode: 9993f...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:13 #7 Del Skrevet i går, 19:13 Det varierer tror jeg. På Menyen butikken her står det lapp om en begrensning på 15 varer. Dessuten er de selvbetjente kassene som oftest stengt i de periodene det er mye skoleungdommer der. På Coop Extra er det motsatt. Der blir de nesten sure hvis du vil handle i betjent kasse, uansett hvor mye varer du har. Anonymkode: 0b0ce...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet i går, 19:15 #8 Del Skrevet i går, 19:15 Det er selvfølgelig for alle, men med tanke på at man blir plukket ut til tilfeldig kontroll med jevne mellomrom, vil jeg mene det er smart å ikke bruke selvbetjening på en større handlekurv. Sto ved siden av en mann som hadde helgehandlet full vogn og ble trukket ut til kontroll. Han fikk en hyggelig beskjed om at han burde bruke betjent neste gang han skulle helgehandle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:15 #9 Del Skrevet i går, 19:15 Jeg har tenkt det motsatte jeg - at når det bare er én betjent kasse (men flere selvbetjente), så er det dårlig gjort å gå i den ene betjente kassa med stappfull handlekurv (og hadde tenkt det samme med full handlevogn). fordi de som ikke er kormfortable med selvbetjent da er tvunget til å vente på meg, mens om jeg går i den selvbetjente påvirker det ikke de andre så mye siden det er flere andre som blir ledig. (Jeg pakker da varene underveis mens jeg scanner osv) Anonymkode: 8d6fc...a6d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:17 #10 Del Skrevet i går, 19:17 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg liker best selvbetjente kasser, men opplevde i dag at noen fremstod veldig utålmodige mens jeg scannet mine 15-ish varer. Er det en regel om at man kun skal bruke dem hvis man bare skal ha 2-3 ting? Det var fire selvbetjente kasser, hvis det har noe å si. Kun én betjent. Anonymkode: 43333...ccd Ca 15 varer heter det. Mener det kun er til de med få varer. Anonymkode: 0e903...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:18 #11 Del Skrevet i går, 19:18 Jeg hater selvbetjeningskasser, og merker at ansatte kan virke irritert dersom de er i nærheten og jeg eller andre går til kassa som ikke er selvbetjent... det er ekkelt. Anonymkode: add05...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:20 #12 Del Skrevet i går, 19:20 Om mulig så tar jeg selvbetjent. Mye mer oversiktlig Anonymkode: 36a43...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:24 #13 Del Skrevet i går, 19:24 På min lokale butikk er det oppslag om Max 15 varer. Anonymkode: 43533...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:28 #14 Del Skrevet i går, 19:28 Tar alltid selvbetjent uansett, aldri vært borti noen begrensning. Anonymkode: f8276...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:32 #15 Del Skrevet i går, 19:32 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har tenkt det motsatte jeg - at når det bare er én betjent kasse (men flere selvbetjente), så er det dårlig gjort å gå i den ene betjente kassa med stappfull handlekurv (og hadde tenkt det samme med full handlevogn). fordi de som ikke er kormfortable med selvbetjent da er tvunget til å vente på meg, mens om jeg går i den selvbetjente påvirker det ikke de andre så mye siden det er flere andre som blir ledig. (Jeg pakker da varene underveis mens jeg scanner osv) Anonymkode: 8d6fc...a6d Det er jo egentlig et veldig godt poeng. I tillegg leverer de ut pakker i den kassen, så det er evig nok venting fra før. Kanskje bare en butikk som er dårlig lagt opp, rett og slett. Jeg har ikke lagt merke til skilt med antallsbegrensning, men skal se etter det neste gang jeg er der. Ts Anonymkode: 43333...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:34 #16 Del Skrevet i går, 19:34 Jeg går ofte med mellom halvfull og full vogn til selvbetjeningskasser. Neste kunde trenger ikke vente noe lenger på meg enn hvis jeg hadde vært en kunde med 2 varer. Men dette er på obs, og der scanner jeg varene selv underveis og legger de ned i handlenettet. Hvis butikkene tilbyr å betale i selvbetjeningkasse hadde det vært veldig smart at en også hadde hatt mulighet til å scanne inn varene sine underveis, i stedet for å nekte de å benytte seg av akkurat denne kassen. Mye enklere for alle. Anonymkode: d9d76...6f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:57 #17 Del Skrevet i går, 19:57 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg liker best selvbetjente kasser, men opplevde i dag at noen fremstod veldig utålmodige mens jeg scannet mine 15-ish varer. Er det en regel om at man kun skal bruke dem hvis man bare skal ha 2-3 ting? Det var fire selvbetjente kasser, hvis det har noe å si. Kun én betjent. Anonymkode: 43333...ccd Det er ditt valg, at folk ikke eier folkeskikk skal du ikke bry deg om. Har jeg mange varer og det ikke er milelang kø i betjent kasse, velger jeg den. Fordi går du i selvbetjent kasse med femten varer og det kommer kontroll, så skal de sjekke alle varene og scanne på nytt, det tar både tid og tålmodighet. Så ikke bry deg om du opplever uoppdragne folk igjen. Anonymkode: 472e6...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet i går, 20:05 #18 Del Skrevet i går, 20:05 Den personen hadde mest sannsynlig vært utålmodig uansett hvor få varer du hadde hatt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:31 #19 Del Skrevet i går, 20:31 Har aldri sett begrensning på 15 varer i mine nærbutikker. Heldigvis. Da jeg handler masse småting. Anonymkode: 63f79...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet i går, 20:38 #20 Del Skrevet i går, 20:38 Jeg har aldri sett noen begrensninger på hva vi kan bruke. Jeg bruker selvbetjent uansett. I den butikken det er aktuelt så er det kun en betjent kasse og de er i tillegg post. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå