AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Mange har altfor dårlig tid på veien 😫 Opplevde i går kveld når jeg kjørte ned en bakke at en absolutt skulle kjøre forbi. Det kom en bil imot og det var 1 sekund nære ved at det ville blitt ulykke. Måtte såklart bremse ned da han/hun kjørte forbi. Men hvorfor tar folk så vanvittig store sjanser? Er så skummelt hvor få sekunder som skal til før det blir ulykke. Er det noen som har blitt forbikjørt som det faktisk endte med ulykke? Anonymkode: 018e1...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar Ikke at det har endt i ulykke, men nære på flere ganger… Anonymkode: cd9b6...4fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar Veldig veldig nære på fleire gonger. Enig med deg TS, kva tenkjer folk på? Anonymkode: 892b0...7d7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. februar #4 Del Skrevet 20. februar Nei men har vært vitne til nestenulykker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5 Del Skrevet 24. februar Mye slikt på https://old.reddit.com/r/IdiotsInCars/ Jeg liker ikke å være støkk bak sjåfører som ligger 10 under. Men det betyr ikke at jeg tar sjanser. Det er viktig at forbikjøringer er trygge og forutsigbare. Ofte har man jo verdifull last. Anonymkode: 00293...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå