Gå til innhold

Hadde du endret syn på noen om du fant ut at de levde et utsvevende sexliv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi hadde vært for ulike. Jeg er vel en slags skappuritaner, i prinsippet åpensinnet og liberal, i praksis relativt konservativ. Jeg liker egentlig godt at jeg er den som har flest erfaringer i forhold, og når alt kommer til alt, tror jeg egentlig litt at sex er mer enn bare sex. 

Anonymkode: 6c4de...14a

Du er ikke puritaner, du er dobbeltmoralsk siden du liker at du har ligget med mange flere enn din potensielle partner. 

Anonymkode: 13884...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Blåttvann skrev (13 timer siden):

Absolutt!

Tenkte at de var skikkelig grå mus, men det var de ikke. :lur: 

Bare positivt!

De var nok barberte mus😂

Anonymkode: e3385...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har funbet ut to ganger at det jeg trodde var et ganske kjedelig par har vært swingere og par som drar på sexklubber. 

Endret mitt syn på dem ja, men ikke nødvendigvis til det negative. Vet ikke om det ble sånn veldig mye mer positivt heller. Bare overraskende. 

Anonymkode: 293e0...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig. Men dere jomfrujegere forventer jo at kvinnen lever i selvpålagt sølibat til hun møter dere. Hvorfor tror dere at en kvinne som er totalt uinteressert i sex i årevis og føler ingen behov, plutselig blir et villdyr med daglig behov sammen med dere?

Det er nå bare sånn det er i naturen vi lever i. Hanner ønsker ikke andre hanner parrer seg med sin hunn. At det ikke passer helt inn i vår moderne verden er det ikke så mye å gjøre med annet enn å ha mest mulig sex uten å bringe opp tidligere partnere.

Anonymkode: 08289...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.  Jeg synes sex er en privatsak som vi andre ikke har noe med å gjøre.  Det gjelder selvsagt lovlig sex, ikke misbruk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både og. Fastlegen og lærerne til mine barn blir vurdert om de gjør jobben sin eller ikke. Sexlivet er ikke en av de faktorene som er viktig for meg. Men hadde ikke synes det var greit om fastlegen satt der med en Trump-caps, eller om en lærer snakket nedsettende om homofile. 

Anonymkode: 9995e...bfb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, begges tap kompis. Du forsøker bare å normalisere slikt du, slik at du kan få deg mer mus 😘

Anonymkode: f13bc...f70

Hvorfor skulle jeg ha en agenda om at alle skal mene det samme som meg? 
Jeg forsøker å hevde at alle skal respekteres for den meningen og de holdningene de har. I noen tilfeller vil dette få konsekvenser for parene det gjelder. 
Det vil ikke få noen komsekvenser for meg. Det er en pussig antakelse for å uttrykke meg forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Både og. Fastlegen og lærerne til mine barn blir vurdert om de gjør jobben sin eller ikke. Sexlivet er ikke en av de faktorene som er viktig for meg. Men hadde ikke synes det var greit om fastlegen satt der med en Trump-caps, eller om en lærer snakket nedsettende om homofile. 

Anonymkode: 9995e...bfb

Det er en helt annen problemstilling. Jeg hadde heller ikke vært komfortabel om kinstere satt med kuken ute på trikken og på jobb, men det er ikke dette vi diskuterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er nå bare sånn det er i naturen vi lever i. Hanner ønsker ikke andre hanner parrer seg med sin hunn. At det ikke passer helt inn i vår moderne verden er det ikke så mye å gjøre med annet enn å ha mest mulig sex uten å bringe opp tidligere partnere.

Anonymkode: 08289...766

Å nei da. De aller fleste hanner vet ikke, og driter i hvor mange hanner hunnen har hatt før dem. De kan ikke engang vite. Hunnkatter og tisper kan få valper med opptil tre forskjellige fedre i samme kull. Så nei, jomfrujakt er skapt av fundamentalistiske religioner. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...