Gå til innhold

Hadde du endret syn på noen om du fant ut at de levde et utsvevende sexliv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For eksempel om dette var en god venn eller en person du forventer mye av, som for eksempel en lærer, lege eller pedagogisk leder?

Om det du fant ut for eksempel var at denne personen var utro eller liker kinky sex?

Anonymkode: b06fb...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde endret syn, men ikke nødvendigvis til det verre. 

Man endrer jo syn på mennesker etter hva man vet om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Livet er kort. Lev et dobbeltliv.

Anonymkode: ba99a...6ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å være utro og å like kinky sex er jo to himmelvidt forskjellige ting da. 

Å være utro er forkastelig. Å like kinky sex er jo bare sunt.

Anonymkode: d5846...208

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. En person jeg vurderte å ha et forhold til derimot? Ja. Jeg ønsker ikke å ha en partner som har hatt en svært utsvevende sexliv. Det er ingenting interessant med å være nr 67. 

Anonymkode: 7e30c...538

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

For eksempel om dette var en god venn eller en person du forventer mye av, som for eksempel en lærer, lege eller pedagogisk leder?

Om det du fant ut for eksempel var at denne personen var utro eller liker kinky sex?

Nei det hadde jeg selvfølgelig ikke.

Jeg forventer det samme av legen min uavhengig av hvor kinky sex (eller ikke) hun måtte ha. 

Anonymkode: 4372f...945

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En av mine nærmeste venninner har et av de yrkene beskrevet overfor og har vært i åpent forhold etc...Men nei jeg endrer selvsagt ikke syn på henne. Hun er noen av de flotteste og mest omsorgsrike jeg kjenner. Hva man gjør på privaten med voksne, samtykkende voksne er opp til hver enkelt.  Direkte utroskap hadde jeg kanskje slitt litt med, men det hadde jeg uavhengig av yrke og status. Det har jo ingen betydning 

Endret av Laraa
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I forhold til om denne legen eller læreren er dyktig i sitt yrke så nei da hadde jeg ikke brydd meg. Ligg med hvem du vil!

Var det derimot en kvinne jeg skulle innlede et langvarig forhold til så ja! Folk som lever et utsvevende sexliv vil uansett aldri klare å binde seg til noen, mulighetene for utroskap seinere er skyhøye. Dette er ikke noe du kan skru av eller på.

Anonymkode: f527e...61e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utro, ja. Hadde mistet respekt for personen. Kinky? Tvilsomt, skal gjøre ganske syke ting for at jeg ville reagert på samtykkende sex 

Anonymkode: ea8b4...2bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!

Tenkte at de var skikkelig grå mus, men det var de ikke. :lur: 

Bare positivt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei absolutt ikke, de som har god sex,er frie og står for sine egne handlinger er fantastiske morsomme mennesker. Utroskap hvis de er i ett forhold er jo absolutt ikke greit.

Anonymkode: bbfe9...40f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket yrke de har er irrelevant, mht etikk og moral er det like krav og forventninger til alle. Jeg hadde ikke likt om en venn var utro mot partneren sin og ekstra vanskelig hvis jeg kjente begge to godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har venninner som har et veldig utsvevende sexliv og er i solide yrker, har doktorgrad osv. Har aldri endret syn på dem. Når vi har snakket litt ordentlig om disse tingene, har jeg egentlig fått veldig forståelse for det.

Misunner dem ikke her jeg sitter med samme partner gjennom et par tiår (fordi jeg er veldig tilfreds med det jeg har), men livet er kort og forstår veldig godt at de vil få mest mulig gøy og nytelse ut av den tiden vi har her og faktisk har lyst på sex. Som den ene venninnen min i 40-årene sa: hun har aldri vært så kåt som nå, nyter sex med menn i alle aldre, har det deilig mens hun kan og har lyst, for plutselig kan overgangsalderen komme og at hun bare ikke liker sex lenger. Da har toget gått og det blir ingen muligheter for de opplevelsene.

Anonymkode: 04b02...3a2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos en kjæreste kunne det gjerne hatt noe å si. Kommer an på hvor "utsvevende" dette sexlivet var. Men hos venner og folk man forholder seg til i yrker - hvordan kjenner du til deres sexliv uten å høre på rykter?

Når det er sagt så kan ikke det å være utro sammenstilles med kinky sex mellom to (eller flere) partnere som gir samtykke. Hvorfor ser du på det som to sider av samme sak?

Anonymkode: 4abb4...cea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, først ville jeg nok si nei, men så kom jeg på hva med presten? Mulig jeg hadde endret syn på vedkommende jeg vet ikke heller da. 

Hadde kanskje blitt litt tankeflukt om hva hun monne måtte ha under prestekjolen.

Så var det om en uavhengig av yrke viste seg å være pedofil da. Det er ikke noe heldig liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Folk som er så opptatt av andres sexliv- det er de jeg endrer syn på! La nå folk få pule så få eller mange de vil, det er virkelig en privatsak – og det syns jeg andres utroskap er og, vil ikke vite om sånt.

Anonymkode: 88a5e...5dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utro, utsvevende og kinky er jo absolutt ikke det samme.

En person som er utro, vil ikke være aktuell som partner, men en kinky en vil så absolutt det.

Kjenner kinky leger, prester, lærere og andre. Jobber selv innen et yrke der vi blir holdt til en høy standard og moral, men privatlivet mitt er jo nettopp det..

Anonymkode: f55b5...ad6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ingen respekt for mennesker som er utro.

Kinky er så som så, folk må få gjøre som de vil, men kan ikke si jeg ser opp til menn som blir pegga av kona....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært på swingersfest og møtt en politiker som var ganske så «kjent» hvor han tydelig var/er den underdanige part type han gikk med halsbånd som fruen hadde kobbel i. Nei, jeg endrer ikke syn på han fordi om han koser seg med kinken sin. Det var ekstremt tydelig *knis* at han STORkoste seg og hadde absolutt funnet noe han trivdes med på fritiden sin. Gi gass og ha det gøy tenker jeg ☺️

Anonymkode: 6ec1d...d87

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...