AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Jeg har alltid med min egen pute når jeg sover borte, uansett hvor jeg skal, da jeg sliter med nakke og rygg, og jeg har nesten aldri fått en pute som er tilfredsstillende. Mannen mener jeg er unormal, men jeg kan vel ikke være den eneste som har med egen pute på tur? Anonymkode: 20185...fec 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar Kjenner flere som gjør det, spesielt folk over 60. Anonymkode: 90f7e...046 1
Stor pike Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar Har aldri med. Det betyr ikke at jeg er tilfreds med putene overalt hvor jeg kommer, men å pakke pute, gidder jeg bare ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar Bruker lav pute på grunn av nakke, og jeg har den med i bagen. Har mer enn 100 reisedøgn i året. Skjønner deg godt. Anonymkode: f6372...3bf 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Skrevet 20. februar Angrer hver gang jeg ikke pakker puta mi. Det er så mye utslitte puter der ute i verden som burde vært kasta. Anonymkode: 85c52...36a 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Skrevet 20. februar Vi gjør det begge to, og gir en god blaffen i hva som er normalt. Mannen din må få seg viktigere ting å bry seg om, dersom han gidder å kommentere dette negativt. Kona hans må selvfølgelig gjøre det som er best for sin egen kropp og helse, og en god mann hadde tilbydt seg å pakke ned puta for deg. Folk som skal kverulere på småting er søppel i mine øyne. Anonymkode: cbdf6...851 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #8 Skrevet 20. februar Ja. Får ikke sove med andre puter enn min egen. Anonymkode: 9a6dd...793 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #9 Skrevet 20. februar Ikke vanlig i min krets. Har reist mye med venner og familie og har aldri vært sammen med noen som har tatt med egen pute Anonymkode: 32e63...f1e
AnonymBruker Skrevet 20. februar #10 Skrevet 20. februar Foreldra mine gjer det. Pappa er nesten 70 og mamma snart 60. Kanskje eg burde begynt med det, hehe. Anonymkode: 693e7...916
AnonymBruker Skrevet 20. februar #11 Skrevet 20. februar Barndomsvenninnen min har gjort det hele livet. Har en annen venninne som begynte med det i slutten av 20-årene, og nå som vi nærmer oss 40 så gjør kanskje 7 av 10 det. Anonymkode: 46cdc...7b4 3
Nevian Skrevet 20. februar #12 Skrevet 20. februar Jeg har egentlig lyst til det, for jeg liker tynne puter, og på de siste hotellene jeg har vært på har de vært tykke og store, og det ødelegger nesten hele nattesøvnen min. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #13 Skrevet 20. februar Har ikke helt inntrykk av at det er vanlig, men så er jeg verken bereist selv eller kjenner mange som reiser mye, så jeg har strengt tatt ikke noe å gå ut fra heller. Selv har jeg hatt med egen pute av og til, så får jeg heller bare være unormal. Og hadde jeg hatt problemer med rygg og nakke i tillegg, der valg av pute utgjør forskjell på vondt eller ikke, så hadde valget vært enda lettere. Om mannen absolutt må kritisere det/være negativ til det, syns jeg det sier mer om ham enn om deg. Anonymkode: 893ef...291 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #14 Skrevet 20. februar Nei. Det er på nivå med barn og kosekluter. Veldig infantilt Anonymkode: d5618...93e 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #15 Skrevet 20. februar Jeg hater dårlige puter men har aldri funnet på å ta med egen. Skjønner ikke hvordan man får plass til det heller? Dropper man klær da fordi halve kofferten er puta si? Anonymkode: 6deda...f00 4
Irja Skrevet 20. februar #16 Skrevet 20. februar Datteren min (12) og mamma (62) gjør det. Jeg får sove, så lenge det er en pute der.
AnonymBruker Skrevet 20. februar #17 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Det er på nivå med barn og kosekluter. Veldig infantilt Anonymkode: d5618...93e Du synes det er infantilt med nakkeskade, belastningsskade på skuldre eller andre helseproblemer som kan avhjelpes med korrekt pute? Du er klar over at slike helseproblemer kommer med alderen? Anonymkode: 46cdc...7b4 5 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #18 Skrevet 20. februar Uvanlig, tenker jeg. Samtidig er det jo ikke et problem hvis du har glede av det? Og hvis det er helsemessige grunner som ligger bak, så er det jo bare dumt å ikke ta med fordi man vil virke «normal». Anonymkode: f4b12...a00 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #19 Skrevet 20. februar Kjenner kun barn som må ha med sin egen pute. Anonymkode: 4ad91...55d
emilie123 Skrevet 20. februar #20 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Det er på nivå med barn og kosekluter. Veldig infantilt Anonymkode: d5618...93e Hæ...??? Hvis en har problemer med nakke/rygg og lav pute er et must for og ikke få smerter, så er det vel heller dumt og ikke ta med sin egen pute. Tar selv med meg min egen pute så sant jeg har mulighet pga nakke/rygg problematikk. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå