AnonymBruker Skrevet i går, 16:56 #1 Del Skrevet i går, 16:56 Jeg kjøpte ei bil for 1 uke siden. Når jeg kjøpte den sa selgeren at bilen har fulgt alle servicer. Men etter 1 dag kom det opp varsel om service. Men det er sikkert ikke noen vits å klage på dette til selger?. Anonymkode: 9123f...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet i går, 17:40 #2 Del Skrevet i går, 17:40 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg kjøpte ei bil for 1 uke siden. Når jeg kjøpte den sa selgeren at bilen har fulgt alle servicer. Men etter 1 dag kom det opp varsel om service. Men det er sikkert ikke noen vits å klage på dette til selger?. Anonymkode: 9123f...2f6 Det kan være en enkel forklaring, at service intervallet er glemt å bli nullstilt på siste service. Har selv opplevd dette har blitt glemt, ikke uvanlig. Se igjennom den informasjon du mottok, se i service heftet at service er tatt som lovet. Er selger en privatperson, ta kontakt for å få info hvem som utførte siste service. Er selger et firma, ta kontakt med firma for å gjøre det. Å gjøre det er gjerne en kombinasjon med å slå bilen av og på, og trykke på noen knapper i bilen, men det varierer fra merke og modell - så ingen universell måte. Oppsummert: At bil varsler om service trenger ikke bety service ikke er utført. Å nullstille service indikator i bilen gjør ikke at service faktisk er utført, noen resetter for å slippe å se meldingen.. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:46 #3 Del Skrevet i går, 17:46 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg kjøpte ei bil for 1 uke siden. Når jeg kjøpte den sa selgeren at bilen har fulgt alle servicer. Men etter 1 dag kom det opp varsel om service. Men det er sikkert ikke noen vits å klage på dette til selger?. Anonymkode: 9123f...2f6 Servicer står i serviceheftet, som og skal være stemplet og følge bilen. Service popper automatisk opp i varsel på bilen når det er x antall dager igjen til årsdagen for forrige service. Anonymkode: 4d1e1...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå