AnonymBruker Skrevet i går, 16:51 #1 Del Skrevet i går, 16:51 Hei! Jeg har jobbet snart 10 år i politiet, er 34 år. Er veldig lei av jobben, og har gradvis innsett at yrket er ikke slik jeg så for meg. Ønsker å gjøre noe helt annet, vekk fra den tyngende kriminaliteten, den dårlige lønnen og følelsen av å ikke strekke til. Har skjønt at jeg kan være kvalifisert for noen jobber innenfor bank etc. da jeg har erfaring fra etterforskning, men tror ikke det er helt riktig vei for meg å gå. Kunne ikke tenkt meg å jobbe med sikkerhet eller lignende heller.. Føles som jeg ønsker å gjøre noe helt nytt. Synes det virker spennende å jobbe med noe innenfor næringslivet, det virker mer som man har noe man drives av der. Men vet ikke hva. Tenker på å studere igjen, men er helt blank. Føler på en måte at det er for sent, men så vet jeg jo at det ikke er det. Prøver å tenke på hva jeg vil, men jeg vet virkelig ikke lenger.. noen som har noen råd? Føler jeg er en kreativ, hardtarbeidende og motivert person, men er som om alle de sidene har forduftet.. så nå må jeg gjøre et eller annet. Jeg har nok et behov for å være mer kreativ på en eller annen måte, men vet ikke helt hva eller hvordan. Setter pris på alt jeg kan få av råd, føler jeg tenker så mye at jeg ikke klarer å tenke helt klart om dagen Anonymkode: 601c1...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:55 #2 Del Skrevet i går, 16:55 Har forresten bestilt time hos en karriereveileder. Men tenkte jeg skulle høre her inne også. Anonymkode: 601c1...cbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:09 #3 Del Skrevet i går, 17:09 Det er iallfall ikke for seint, jeg er over 50 og holder på med en bachelor i psykisk helse. Mye mer motivert nå enn når jeg var 20. Jeg kan ikke gi deg noen råd innenfor næringslivet og det er nok der du eventuelt vil ha mulighet til å gå markant opp i lønn. Med en lederutdanning i tillegg til din politi utdanning, gjør deg kvalifisert til en rekke leder stillinger innen det offentlig, og de er det drøssevis av. Hvis du har økonomiske muligheter til å kombinere jobb og utdanning så vil du enkelt finne mindre stillinger innen psykiatrien, der du kan jobbe røde dager og kvelder ved behov som øker lønnen. Du har sikkert mindre barn så regner ikke med at medlever turnus er aktuelt, men da har du lange friperioder etter noen jobbdager. Lykke til! Anonymkode: c1da3...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:10 #4 Del Skrevet i går, 17:10 Hva legger du i «dårlig lønn» da? Anonymkode: a4dd3...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:14 #5 Del Skrevet i går, 17:14 Jeg har to kolleger som er politi, de jobber nå som SLT koordinatorer i kommune (dvs jobber i stab i kommune). Anonymkode: 22f74...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:35 #6 Del Skrevet i går, 17:35 Tja, vernepleie? Da vil du bli ettertraktet i sikkerhetspsykiatri feks. Anonymkode: bb821...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare innom en tur Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har jobbet snart 10 år i politiet, er 34 år. Er veldig lei av jobben, og har gradvis innsett at yrket er ikke slik jeg så for meg. Ønsker å gjøre noe helt annet, vekk fra den tyngende kriminaliteten, den dårlige lønnen og følelsen av å ikke strekke til. Har skjønt at jeg kan være kvalifisert for noen jobber innenfor bank etc. da jeg har erfaring fra etterforskning, men tror ikke det er helt riktig vei for meg å gå. Kunne ikke tenkt meg å jobbe med sikkerhet eller lignende heller.. Føles som jeg ønsker å gjøre noe helt nytt. Synes det virker spennende å jobbe med noe innenfor næringslivet, det virker mer som man har noe man drives av der. Men vet ikke hva. Tenker på å studere igjen, men er helt blank. Føler på en måte at det er for sent, men så vet jeg jo at det ikke er det. Prøver å tenke på hva jeg vil, men jeg vet virkelig ikke lenger.. noen som har noen råd? Føler jeg er en kreativ, hardtarbeidende og motivert person, men er som om alle de sidene har forduftet.. så nå må jeg gjøre et eller annet. Jeg har nok et behov for å være mer kreativ på en eller annen måte, men vet ikke helt hva eller hvordan. Setter pris på alt jeg kan få av råd, føler jeg tenker så mye at jeg ikke klarer å tenke helt klart om dagen Anonymkode: 601c1...cbd Kontakt Equinor, Aker BP eller et annet oljeselskap og spør om de trenger folk innen sikkerhet. Burde være gode muligheter der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden bare innom en tur skrev (16 minutter siden): Kontakt Equinor, Aker BP eller et annet oljeselskap og spør om de trenger folk innen sikkerhet. Burde være gode muligheter der. TS skrev at h*n ikke kunne tenkt seg å jobbe med sikkerhet. AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne ikke tenkt meg å jobbe med sikkerhet eller lignende heller.. Anonymkode: 601c1...cbd Anonymkode: 32db1...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Vår nye HMS-tante er tidligere politi. Stort konsern. Anonymkode: a87e6...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå