AnonymBruker Skrevet 2. mars #121 Del Skrevet 2. mars AnnBanan skrev (På 1.3.2025 den 3:42 AM): 3 ganger i løpet av 2 timer. Og ja, graviditeten skjer fra ett møte Har du en mann? Og hvis du har, var han til stede? Anonymkode: ce736...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnBanan Skrevet 2. mars #122 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har du en mann? Og hvis du har, var han til stede? Anonymkode: ce736...e5d Ja og ja. Dette ble ordnet og graviditeten var noe jeg aldri ville avbryte, spesielt med tanke på at det er min siste sjanse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #123 Del Skrevet 2. mars De fleste nordmenn, så en fra Island og en fra Tyskland. Den siste gjennom flere år. Beste sexen jeg har hatt. Anonymkode: 44446...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #124 Del Skrevet 16. mars StanTheMan skrev (På 1.3.2025 den 2.19): wtf?..Heter du Odd Magnus Williamson eller ? ..Det han driver med er jo bare sørgelig....Virkelig. Hva mener du? Anonymkode: f7aed...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannjessheim1984 Skrevet 16. mars #125 Del Skrevet 16. mars mikkel99 skrev (På 25.2.2025 den 13.18): Vel, mann her. Tviler på jeg kommer på alle. Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, England, Tyskland, Østeriket, Frankrike, Polen, Italia, Spania, Ungarn, Tsjekkia, Kroatia, Russland, Moldova, Bulgaria, Romania, Hellas, Albania, alle nordafrikanske land unntatt Egypt, Kongo, Nigeria, Sør-Afrika, USA, Canada, Mexico, Colombia, Brasil, Thailand, Japan, Kina ,Malaysia, Australia, Pakistan. Det er sikkert noen til. Hvor fant du pakistansk? Disse deilige sjokoladebrune er snasne. Skulle smakt på ei selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #126 Del Skrevet 16. mars USA, Brasil, Australia, Colombia, Venezuela, Ukraina, Thailand, Vietnam, Malaysia, Polen, Fillipinene, England, Portugal, Skottland, Kypros, Hellas, Trinidad, Singapore, Mexico, Sør Korea og Norge. Jenta fra Sør Korea er det mest minneverdige, hun var et fyrverkeri i senga, men uansett tror personligheten har mer å si en nasjonaliteten. Ja Norske damer er deilige. Anonymkode: a2628...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #127 Del Skrevet 16. mars Jeg tenner på MENN! Det spiller ingen rolle hvor de kommer fra 😂 Anonymkode: 94d77...5eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
couplescandinav Skrevet 16. mars #128 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tenner på MENN! Det spiller ingen rolle hvor de kommer fra 😂 Anonymkode: 94d77...5eb Nettopp. Samme hvor dama kommer fra. Innstillingen, lekenheten er det som trekker. Hvor er du i fra? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #129 Del Skrevet 16. mars couplescandinav skrev (2 minutter siden): Nettopp. Samme hvor dama kommer fra. Innstillingen, lekenheten er det som trekker. Hvor er du i fra? 😄 Bloksberg 😂 Anonymkode: 94d77...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #130 Del Skrevet 16. mars Colombianer (x2) , tanzanianer, nordmenn. Skrevet i rekkefølge fra de som imponerte mest, til minst. Min colombianske mann er selvsagt på toppen av den listen. Jeg er kvinne. Anonymkode: 0f915...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #131 Del Skrevet 16. mars Norge, Vietnam, Iran, Irak, Thailand og Danmark M Anonymkode: ab39e...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #132 Del Skrevet 20. mars Norge, Polen, Nederland, Tyskland, Polen, Italia, Ukraina, Russland Anonymkode: db68f...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #133 Del Skrevet 20. mars Norge, Sverige, Tyskland, Argentina, Iran og Danmark. Anonymkode: befb6...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 20. mars #134 Del Skrevet 20. mars Hmm k37 nå måtte jeg tenke 🤔 Norsk, Sudan(med trønder dialekt 🤭, Colombia adoptert , norsk, filippinsk størst utstyrt som et ben nr 3😂, Afrikansk/norsk norsk mor og far fra Afrika vet ikke noe mer spesifikt, franskmann, afghansk, pakistansk, indisk x3. Resten norske trur jeg sikkert mange jeg ikke kommer på. Har ikke tenkt så nøye over hvor folk er fra alle i Norge da. Vært med en del adopterte eller "blanding" eller vokst opp her. Eller som var her på ferie som franskmannen. Etc vær unik på sin måte afghansk kansje mest elendig og et par nordmenn han filippinske og norsk /afrikanske av de beste og en norsk fra Bodø har vell pall plass å mange nivå ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #135 Del Skrevet 20. mars Norge, UK, Colombia (nå bosatt Norge), Pakistan (men nå bosatt UK), M47 Anonymkode: adce8...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #136 Del Skrevet 21. mars En engelsk og en amerikansk. Begge kjærester i ulike epoker. Anonymkode: ffb4e...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå