Gå til innhold

Er det andre enn meg som synes sæd lukter godt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har bare vært samme med én mann i mitt liv, han jeg er gift med, så har ingen å sammenligne med. Det snakkes mye om hvorvidt vi damer svelger sæden eller ikke. Jeg er av de som gjør det, men jeg er også en av de som synes sæden lukter godt. Blanding av litt klor og eplecider. Vet ikke om det er vanlig lukt på sæd. Det kan også smake søtt av og til. Må tilføye at mannen drikker veldig mye eplecider, så regner med at det påvirker en del. Flere som liker lukten, og ikke bare smaken? 

Vær så snill å svar på det jeg spør om. Vennligst ikke skriv "runketråd" eller "du må være en mann". På forhånd, takk☺️

Anonymkode: f1cc6...603

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lukten og smaken påvirkes nok i stor grad av det mannen spiser/drikker. Det er i alle fall min erfaring. Men eplecider 😅 Den er ny for min del. 

Flott presisering på slutten av innlegget ditt. Spent på om du unngår slike tåpelige svar på innlegget ditt likevel. Men det er lov å håpe.  

Anonymkode: 89c20...dd9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm, sjelden jeg aktivt har lukta på sæd. Det skal jeg gjøre i kveld og gi deg tbm☺️

Anonymkode: 3be4a...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er enig. Sæd smaker godt. Sæd har en fin hvit farge, smaker litt salt til tider, ellers ganske nøytral, er svært glatt og glit glatt ned gjennom halsen.

Anonymkode: b8cc2...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har i alle fall ikke vært sammen med en mann som lukter godt. Jeg kan svelge hvis han ikke kommer i store mengder, da klarer jeg ikke alltid ta unna alt. Men lukten er så som så. Lukten etter han har kommet inni meg er vel den jeg strever mest med. Føler den sitter i til dagen etter og har ikke så lyst at han skal skille meg da

Anonymkode: 6926e...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg lukter og smaker det kvalmt. Uansett. Fæl konsistens 

Anonymkode: b090f...ee6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sæd både smaker og lukter godt. Sæd smaker mye forskjellig, men har aldri enda syntes at det smaker eller lukter ekkelt. 
Noe annet som lukter godt, er når jeg jeg har snappet med en så han blir kåt og gal, og når han kommer på besøk er bokseren full av precum. Det er sexy det. Jeg blir sprengkåt av den lukta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For meg lukter og smaker det kvalmt. Uansett. Fæl konsistens 

Anonymkode: b090f...ee6

Smaker ganske likt og fitte. Blir du også kvalm av di egen fitte?

Anonymkode: c139d...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Smaker ganske likt og fitte. Blir du også kvalm av di egen fitte?

Anonymkode: c139d...147

Sæden smaker jo ikke fitte!!! da har du aldri smakt sæd💦
Lystdråper blir noe annet, de smaker omtrent likt på kvinner og menn.

Prøvde meg på ChatGPT:
"Sæd har en særegen smak som varierer mellom individer. Faktorer som påvirker smaken inkluderer kosthold, hydrering og generell helse. Noen beskriver den som litt salt eller metallisk, mens andre merker en mer nøytral eller søt smak. Å opprettholde et balansert kosthold og holde seg hydrert kan bidra til å minimere sterke eller ubehagelige smaker."

Sannelig bra svar.. ble litt forundret👏🤭

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er som med alt annet litt på kanten innen sex føler jeg. Sexy (om ikke direkte god) lukt/smak hvis jeg er veldig kåt på han det kommer fra. Litt forkastelig/kvalmende hvis ikke.

Anonymkode: 9efd1...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sæd lukter det samme som lutefisk, og ingen av de tingene lukter godt. 

Anonymkode: baec5...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Phitta Phjong skrev (13 timer siden):

Sæd både smaker og lukter godt. Sæd smaker mye forskjellig, men har aldri enda syntes at det smaker eller lukter ekkelt. 
Noe annet som lukter godt, er når jeg jeg har snappet med en så han blir kåt og gal, og når han kommer på besøk er bokseren full av precum. Det er sexy det. Jeg blir sprengkåt av den lukta. 

Teasing av menn før det blir sex er alltid deilig. Elsker å pine lenge før han får orgasme også. Da kommer han som et uvær med mye sæd. Lukter og smaker deilig, elesker den sæden

Anonymkode: 31cca...4cb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har bare vært samme med én mann i mitt liv, han jeg er gift med, så har ingen å sammenligne med. Det snakkes mye om hvorvidt vi damer svelger sæden eller ikke. Jeg er av de som gjør det, men jeg er også en av de som synes sæden lukter godt. Blanding av litt klor og eplecider. Vet ikke om det er vanlig lukt på sæd. Det kan også smake søtt av og til. Må tilføye at mannen drikker veldig mye eplecider, så regner med at det påvirker en del. Flere som liker lukten, og ikke bare smaken? 

Vær så snill å svar på det jeg spør om. Vennligst ikke skriv "runketråd" eller "du må være en mann". På forhånd, takk☺️

Anonymkode: f1cc6...603

Sæden både lukter godt, deilig smak og elsker konsistensen. Spesielt om jeg har teaset han lenge før jeg gir han orgasme. Da kommer han som et uvær med store mengder.🫶☺️

Anonymkode: 31cca...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Sæden smaker jo ikke fitte!!! da har du aldri smakt sæd💦
Lystdråper blir noe annet, de smaker omtrent likt på kvinner og menn.

Prøvde meg på ChatGPT:
"Sæd har en særegen smak som varierer mellom individer. Faktorer som påvirker smaken inkluderer kosthold, hydrering og generell helse. Noen beskriver den som litt salt eller metallisk, mens andre merker en mer nøytral eller søt smak. Å opprettholde et balansert kosthold og holde seg hydrert kan bidra til å minimere sterke eller ubehagelige smaker."

Sannelig bra svar.. ble litt forundret👏🤭

Ikke unormalt at fitte kan smake litt sæd. 💦 🤭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere AB’ere som synes at det smaker og lukter godt;dere er garantert menn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukter klor, synes jeg. Ikke en lukt som får meg til å ha lyst til å smake. 

Endret av Meowmere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer 100% an på mannen. Han jeg er med nå både smaker og lukter godt. Vært borti en som stinka som F men han spiste nesten utelukkende Grandiosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange menn har sæd som lukter og smaker godt. Inkludert min nåværende partner. Elsker også lukten når jeg sprer beina de neste timene etter at han har kommet inni meg.

Så på generell basis, kjempegodt. 

Men så er det noen menn som har både en smak, konsistens og lukt som er helt grusom, og da er det helt forferdelig. Opplevd det med to forskjellige. Ene var en ons, men den andre var en exmann. Han hadde også en tvilsom hygiene og kosthold generelt, så mulig det har sammenheng uten at jeg kan si det sikkert.

Anonymkode: 64c56...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare kjent lukten av min egen sæd. Den tenker jeg ikke verken noe positivt eller negativt om. 

Har faktisk aldri spurt min kone om dette, direkte. Men de gangene hun suger så holder hun meg igjen, slik at jeg ikke får trekt meg ut når jeg kommer. 

Ut fra dette så tror jeg at lukt/smak i alle fall ikke oppleves negativt for henne, men det er heller ikke lukt eller smak som er drivkraften hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...