AnonymBruker Skrevet i går, 15:51 #1 Del Skrevet i går, 15:51 Er det noen her som har fått hjelp fra NAV å komme seg tilbake i jobb? Hvordan var det? Er det noen som ikke kommer seg tilbake i jobb? Jeg har fått omskolert meg på AAP etter en ulykke, og har prøvd å få jobb selv. Vet ikke hvilken stillingsprosent jeg vil klare å stå i da jeg har vært i en ulykke som medførte at jeg måtte omskoleres. Jeg får AAP ut 2025, og lurer på om jeg har rett på dagpenger hvis jeg ikke har fått jobb innen året er omme? Anonymkode: 3c85b...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:58 #2 Del Skrevet i går, 19:58 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det noen her som har fått hjelp fra NAV å komme seg tilbake i jobb? Hvordan var det? Er det noen som ikke kommer seg tilbake i jobb? Jeg har fått omskolert meg på AAP etter en ulykke, og har prøvd å få jobb selv. Vet ikke hvilken stillingsprosent jeg vil klare å stå i da jeg har vært i en ulykke som medførte at jeg måtte omskoleres. Jeg får AAP ut 2025, og lurer på om jeg har rett på dagpenger hvis jeg ikke har fått jobb innen året er omme? Anonymkode: 3c85b...85c Du har ikke rett på dagpenger. Aap gir ikke opptjening, i tillegg må du ha fått redusert arbeidstiden din med minst 50 prosent. Det høres egentlig ikke ut som om du er ferdig avklart hvis du ikke vet hvor mye du klarer å jobbe selv etter omskolering. Har du snakket med veileder om dette? Er det mulig at de kan hjelpe med med utplassering eller tiltak for å avklare hvor mye du klarer å jobbe før aap er over? Anonymkode: 3be6a...279 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:06 #3 Del Skrevet i går, 20:06 Jeg synes du skal kontakte veilederen din og be om en samtale. Siden du ikke vet hvor mye du kan jobbe, er det litt rart at dere ikke har snakket om dette tidligere? Anonymkode: 34e03...330 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Hei, og takk for svar. Nei, dette har vi aldri snakket om til tross for at jeg har nevnt det flere ganger. Men har vel hatt ny veileder hver gang da veilederne slutter hele tiden. Dette betyr altså at jeg står med 0kr etter 2025? Håper inderlig at jeg får meg jobb. Omskoleringen min er ferdig i juni, er det vanlig å få arbeidsutprøving/avklaring fra og med juni eller blir det etter sommerferien mest sannsynlig? Ts. Anonymkode: b1e5a...1ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Blir etter juni. De kan forlenge aap for deg i utredningsperioden. Anonymkode: 996ae...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Blir etter juni. De kan forlenge aap for deg i utredningsperioden. Anonymkode: 996ae...261 Takk for svar. Kan de forlenge selv om at jeg da har hatt AAP i fem år? Fikk forlenget da jeg måtte gjennom fem operasjoner før jeg kunne starte på omskolering. Hvor lenge varer en utredning? Anonymkode: b1e5a...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Jeg gikk fra aap til arbeidsledig. Riktignok bare AAP i 2 år, men burde ikke være noen forskjell? Hadde sagt opp selv, så hadde karantene tid først (4 måneder uten lønn, men det visste jeg om) før jeg fikk arbeidsledighetstrygd. Anonymkode: f35b8...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå