AnonymBruker Skrevet i går, 15:33 #1 Del Skrevet i går, 15:33 Er icebug et bra merke når det gjelder joggesko med pigger? Kjøpte meg et par NewRun BUGrip i går, litt på impuls at det blei handel i går uten å ha sjekket hvilke merker som er bra og ikke... Anonymkode: e1d6a...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Icebug sko generelt er bra ja. Eneste piggskoene som fungerer for meg. Jeg har et annet merke nå, som jeg er misfornøyd med. Så kommer til å kjøpe Icebug sko igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Icebug er generelt gode på pigg og sko, ja. Men skal du jogge med de er det jo veldig individuelt hva man trives i og hva som passer din sko. Asics er eneste merke som har funket for meg med pigg, har noen bomkjøp bak meg, deriblant icebug, men tror det handler mer om løpestil/individuell fysikk enn selve merkene/den generelle kvaliteten. Anonymkode: 63469...29b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Ja, de spesialiserer seg på det. Jeg er fornøyd med mine, har både løpesko og gåsko med pigger fra Icebug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Elsker mine Icebug, og tror det blir de igjen når jeg skal kjøpe nye. Har ikke testet løpeskoene da, men veldig fornøyd med de jeg har til annet bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå