Gå til innhold

Hvordan sier man til lærer at elev ikke kan ha svømming pga mensen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du kan stå på ditt alt du vil, faktum er at jentene får opplæring og informasjon rundt absolutt alle tilgjengelige menstruasjonsprodukter ifbm undervisning på skole.

Det er også et veldokumentert faktum at det finnes kvinner som - av ulike årsaker - har ekstremt store blødninger, og jeg ser ingen grunn til å anta at disse ikke hadde store blødninger da de var 11.

Anonymkode: c3f2f...006

Så med andre ord vet ikke du det heller? Du bare antar du også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva i all verden mener du alder har med saken å gjøre? 

Anonymkode: 71e59...3f3

Nei, kommenterte bare på ditt innlegg om at du var en av dem. Så jeg lurte på om du fossblødde når du var 11 år, så mye som du skrev, at ikke engang den største tampongen hjalp og måtte bruke bind i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Genny skrev (2 timer siden):

Nei, kommenterte bare på ditt innlegg om at du var en av dem. Så jeg lurte på om du fossblødde når du var 11 år, så mye som du skrev, at ikke engang den største tampongen hjalp og måtte bruke bind i tillegg. 

Jeg har ikke skrevet det, men ja, jeg fikk mensen på 12-årsdagen min og jeg fosdblødde fra dag en. Jeg har brukt bleier (bleier for full inkontinens, ikke inkontinensbind) i kombinasjon med tamponger og ekstra innlegg siden og blør fortsatt gjennom jevnlig. Jeg har også bevitnet to andre første menstruasjoner av samme styrke. En av jentene var 13, den andre 10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan hu ikke svømme enda???

Anonymkode: 72e63...c43

Hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...