Genny Skrevet 14 timer siden #161 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du kan stå på ditt alt du vil, faktum er at jentene får opplæring og informasjon rundt absolutt alle tilgjengelige menstruasjonsprodukter ifbm undervisning på skole. Det er også et veldokumentert faktum at det finnes kvinner som - av ulike årsaker - har ekstremt store blødninger, og jeg ser ingen grunn til å anta at disse ikke hadde store blødninger da de var 11. Anonymkode: c3f2f...006 Så med andre ord vet ikke du det heller? Du bare antar du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genny Skrevet 14 timer siden #162 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva i all verden mener du alder har med saken å gjøre? Anonymkode: 71e59...3f3 Nei, kommenterte bare på ditt innlegg om at du var en av dem. Så jeg lurte på om du fossblødde når du var 11 år, så mye som du skrev, at ikke engang den største tampongen hjalp og måtte bruke bind i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #163 Del Skrevet 11 timer siden Genny skrev (2 timer siden): Nei, kommenterte bare på ditt innlegg om at du var en av dem. Så jeg lurte på om du fossblødde når du var 11 år, så mye som du skrev, at ikke engang den største tampongen hjalp og måtte bruke bind i tillegg. Jeg har ikke skrevet det, men ja, jeg fikk mensen på 12-årsdagen min og jeg fosdblødde fra dag en. Jeg har brukt bleier (bleier for full inkontinens, ikke inkontinensbind) i kombinasjon med tamponger og ekstra innlegg siden og blør fortsatt gjennom jevnlig. Jeg har også bevitnet to andre første menstruasjoner av samme styrke. En av jentene var 13, den andre 10. Anonymkode: 71e59...3f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #164 Del Skrevet 10 timer siden Kan hu ikke svømme enda??? Anonymkode: 72e63...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #165 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan hu ikke svømme enda??? Anonymkode: 72e63...c43 Hva? Anonymkode: 71e59...3f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #166 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Brukte du det som unnskyldning, eller når det faktisk var reelt? det ble ganske fullt på den benken hos oss etterhvert , selvom vi sa mensen og ikke « vanlig grunn» så det ble ikke gyldig fravær og god karakter av og mumle mensen/ vanlig grunn. legerklæring for sterke blødningen / smerter var gyldig grunn ca hver 4 gang uten og bli satt ned i karakter da. Var et par som hadde det. Funka ikke og få god karakter og gyldig fravær ved og mumle « vanlig grunn» eller mensen som vi kalte det, i hytt og pine. Anonymkode: 1efe2...3bf Vi brukte det over en lav sko, både i gym og svømming. Vet ikke hvorfor de godtok det i gym, men de gjorde nå det. Det betydde ikke noe for karakterene, før det begynte å bli veldig mange ganger på rad. Var aldri veldig fullt på den benken heller, så de så det vel ikke som noe stort problem. Jeg er forøvrig oppvokst på en barneskole med svømmebasseng, så jeg har hatt ukentlig svømming fra jeg var fem år gammel. Det var ingen hos oss som ikke kunne svømme. Så svømmetimene på ungdomsskolen var ikke like "kritiske" for oss som for andre. På vgs tror jeg vi hadde to svømmetimer totalt, da blir det jo noe annet. Anonymkode: 5b663...435 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #167 Del Skrevet 58 minutter siden Genny skrev (13 timer siden): Så med andre ord vet ikke du det heller? Du bare antar du også! Jeg påpeker at du ikke har grunn til å anta at en 11-åring ikke kan ha store blødninger. Anonymkode: c3f2f...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #168 Del Skrevet 6 minutter siden Genny skrev (14 timer siden): Når du var 11 år? Og tampong og badedrakten hindret ikke lekasje noenting?? Det bare fosset ut blod i bassengen??? Ja? Man kan ha store blødninger helt fra starten av menstruasjon, eller trodde du den økte med årene? Dette er ulikt fra jente til jente/kvinne til kvinne. Nei, jeg blødde fort forbi en tampong og nei jeg var derfor selvfølgelig ikke i noe basseng de første dagene av mensen. Det sier seg vel selv. At du tror badedrakten skulle holde lekkasje unna sier jo sitt egentlig. Anonymkode: 42fbe...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå