Anonym941 Skrevet i går, 15:06 #1 Del Skrevet i går, 15:06 Jeg vet at man kan sette profilbildet sitt på «kun meg» så ingen kan like eller kommentere. Men er det noen som vet hvordan jeg kan ha et profilbilde der som man ikke kan trykke på og få opp i stort ? kun så man ser bildet i den bittelille ringen ser ei som hadde det sånn, men vi er ikke venner på Facebook. Kan det ha noe med det å gjøre da? At jeg ikke fikk det opp pga det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 20 timer siden Forfatter #2 Del Skrevet 20 timer siden Ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Tror ikke andre kan klikke på bildet ditt om du setter det på kun meg? Anonymkode: f1d0b...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror ikke andre kan klikke på bildet ditt om du setter det på kun meg? Anonymkode: f1d0b...84a Det stemmer, er kun TS selv. Anonymkode: e28f1...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 5 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tror ikke andre kan klikke på bildet ditt om du setter det på kun meg? Anonymkode: f1d0b...84a Jo man kan trykke og se bildet men bare ikke kommentere og like det 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym941 Skrevet 5 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det stemmer, er kun TS selv. Anonymkode: e28f1...bed Nei man kan trykke og se det i stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Tror venner kan se det i stort uansett, men ikke fremmede Anonymkode: f9def...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå