AnonymBruker Skrevet 20. februar #21 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har jeg adri hatt. Anonymkode: eae26...061 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har heller ikke jeg hatt Anonymkode: 36251...bf2 Jeg fikk ikke lungekreft eller emfysem de årene jeg røyket. Sikkert bare tull at røyking øker sannsynlighet for lungesykdom. Jeg begynner å røyke igjen jeg. Folk må få mene akkurat hva de vil. Man trenger ingen grunn til å barbere seg utover at man vil barbere seg. Det er et personlig valg ingen andre har noe med. Men folk må slutte å bruke hygiene som et argument for å barbere. Det er mer uhygienisk, øker risiko for både SØS etc. Det holder å si at man barberer seg fordi man vil. Anonymkode: 393a7...ac5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #22 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så heldig. Er ikke helt uvanlig å få gjentakende soppinfeksjoner hvis man er glattbarbert. Anonymkode: dfe18...d5a Som jeg skrev, så har jeg aldri barbert meg... Anonymkode: eae26...061 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #23 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som jeg skrev, så har jeg aldri barbert meg... Anonymkode: eae26...061 Stemmer, det skrev du. Beklager. Anonymkode: dfe18...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 21. februar #24 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kvinner: Når glattbarberte du deg første gang? (Hvis du har gjort det) (årstall) Menn: Når lå du meg en glattbarbert første gang? Mann her: Tror det var i 98. Var vel da moten kom, eller? Noen som vet/husker? Anonymkode: 09dbb...83a var vel på 80-90 tallet men nå vokser jeg meg og det er deilig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå