AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Kvinner: Når glattbarberte du deg første gang? (Hvis du har gjort det) (årstall) Menn: Når lå du meg en glattbarbert første gang? Mann her: Tror det var i 98. Var vel da moten kom, eller? Noen som vet/husker? Anonymkode: 09dbb...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner: Når glattbarberte du deg første gang? (Hvis du har gjort det) (årstall) Menn: Når lå du meg en glattbarbert første gang? Mann her: Tror det var i 98. Var vel da moten kom, eller? Noen som vet/husker? Anonymkode: 09dbb...83a Var i 98. Anonymkode: 98fcb...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner: Når glattbarberte du deg første gang? (Hvis du har gjort det) (årstall) Menn: Når lå du meg en glattbarbert første gang? Mann her: Tror det var i 98. Var vel da moten kom, eller? Noen som vet/husker? Anonymkode: 09dbb...83a Det ble nok ganske vanlig utover 80-tallet, med mer nakenhet på video og i glansede blader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Del Skrevet 20. februar Husker ikke akkurat når jeg gjorde det første gang. Men det er i hvert fall en del år siden jeg gjorde det sist😊 Anonymkode: 393a7...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #5 Del Skrevet 20. februar Det var kanskje rundt 25 år siden, da jeg gikk på ungdomsskolen. Nå er det flere år siden sist 😊 Anonymkode: dfe18...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Del Skrevet 20. februar Det var på midten av 80-tallet en gang. Barberte meg med en gang jeg fikk hårvekst. Hatt få perioder uten menn og sex og latt det gro. Konklusjonen er at jeg kommer aldri til å få bush noen gang. De menn jeg har vært med liker glattbarbert. Anonymkode: 50c03...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Del Skrevet 20. februar Mann her: Det var på midten av 1990-tallet. Husker jeg syntes det var spennende. At en kvinne var barbert nedentil for å gjøre seg mer seksuelt attraktiv. Fram til da hadde alle mine sexpartnere (ikke at det var så mange da..) hatt "full busk", og at de hadde det hadde aldri vært noe jeg hadde tenkt over, det var som forventet. Anonymkode: c9a5f...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 20. februar #8 Del Skrevet 20. februar For en ekkel tråd. Virker som du ønsker svar ala "jeg glattbarberte meg når jeg var 13" og gamle griser som ligger med unge barberte jenter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 20. februar #9 Del Skrevet 20. februar Dette er typisk nok ikke noe folk går rundt og tenker på datoer om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #10 Del Skrevet 20. februar Har aldri barbert noe som helst. Er en kvinne på 41 år. Ikke mannen min heller. Ser ikke poenget. Det har absolutt ingen funksjon. Anonymkode: eae26...061 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #11 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har aldri barbert noe som helst. Er en kvinne på 41 år. Ikke mannen min heller. Ser ikke poenget. Det har absolutt ingen funksjon. Anonymkode: eae26...061 Er nyttig hvis man ønsker hyppig soppinfeksjon😆 Anonymkode: dfe18...d5a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #12 Del Skrevet 20. februar Jeg var vel rundt 17-18 så kanskje 2002-2003 Anonymkode: 36251...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #13 Del Skrevet 20. februar 17-18 her også. Har vært glattbarbert siden, med eller uten type. Trives best uten hår. Anonymkode: 6bcb9...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #14 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er nyttig hvis man ønsker hyppig soppinfeksjon😆 Anonymkode: dfe18...d5a Det har jeg adri hatt. Anonymkode: eae26...061 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #15 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det har jeg adri hatt. Anonymkode: eae26...061 Så heldig. Er ikke helt uvanlig å få gjentakende soppinfeksjoner hvis man er glattbarbert. Anonymkode: dfe18...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersenG Skrevet 20. februar #16 Del Skrevet 20. februar TinaChristina skrev (2 timer siden): For en ekkel tråd. Virker som du ønsker svar ala "jeg glattbarberte meg når jeg var 13" og gamle griser som ligger med unge barberte jenter. ikke det jeg er ute etter, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #17 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er nyttig hvis man ønsker hyppig soppinfeksjon😆 Anonymkode: dfe18...d5a Har heller ikke jeg hatt Anonymkode: 36251...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #18 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har jeg adri hatt. Anonymkode: eae26...061 Får det hvis jeg barberer nedentil. 9 av 10 ganger. Ja, har fulgt alle gode råd som finnes. Så aldri mer Anonymkode: 2918c...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #19 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri barbert noe som helst. Er en kvinne på 41 år. Ikke mannen min heller. Ser ikke poenget. Det har absolutt ingen funksjon. Anonymkode: eae26...061 Hvor langt har skjegget til mannen din blitt nå? Anonymkode: 158eb...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #20 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Får det hvis jeg barberer nedentil. 9 av 10 ganger. Ja, har fulgt alle gode råd som finnes. Så aldri mer Anonymkode: 2918c...c01 Ja, samme her. Var gynekologen min som sa at det var pga barberingen, hun hadde stadig vekk kvinner innom som slet med det men som barberte seg. Anonymkode: dfe18...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå