AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 #1 Del Skrevet i går, 14:31 Bruker du kong til hunden din? Hundene? Hva fyller dere den med? Er det ett must ha greie? Anonymkode: 4d95b...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:35 #2 Del Skrevet i går, 14:35 Jeg har kong som jeg fyller med tørrfor og "forsegler" med mager kyllingost fra tube. Har alltid liggende i frysen og gir når hunden skal være alene hjemme en stund. Anonymkode: deb62...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:40 #3 Del Skrevet i går, 14:40 Fyller den ikke med noe, bruke den kun til lek. Anonymkode: 57d80...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:40 #4 Del Skrevet i går, 14:40 Alt kan blandes inn! Jeg pleier ofte å ta tørrfor som jeg vanner ut og lar det mykgjøre seg til det blir ganske soft. Bruker ofte det som base. Deretter tilsetter jeg forskjellige greier jeg har liggende: fiskeolje, vom og hundemat, yoghurt (typ gresk yoghurt ofte), bær, hundegodbiter, kaviar, makrell i tomat, biter tørrfisk, peanøttsmør. Ja, bare fantasien setter grenser egentlig. blander ingrediensene sammen og fryser det. Kjempeenkelt! Har flere kong’er og slikkematter, så pleier å fylle opp det jeg har når jeg først lager. Anonymkode: 632da...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:56 #5 Del Skrevet i går, 14:56 Jeg halvtiner Vom og så fryser jeg de igjen inni kong. Anonymkode: 4b018...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet i går, 15:03 #6 Del Skrevet i går, 15:03 Jeg fylte den med VOM-kuler. Veldig praktisk. Jeg brukte rød kong størrelse Large. I den gikk det akkurat 3 VOM kjøttboller hvis man dyttet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:28 #7 Del Skrevet i går, 15:28 Jeg vil ikke si at det er noe man må ha, men jeg er sikkert påvirket av at jeg har en utrolig sær hund i matveien så jeg har måtte grave ut det meste selv 😂 De periodene det har funka, har jeg brukt vomboller av forskjellige typer. Anonymkode: 0f60f...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Jeg bruker den innimellom. Fyller den med noe godt + en safe smøreost og legger den i fryseren et par timer. Vipps, så har hunden noe den kan kose seg med på f.eks varme sommerdager 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Ikke noe must her i gården i hvert fall. Foretrekker å gi hundene tyggeting av naturlig materiale, ører, tørket kjøtt o.l. Og så har jeg en liten piraya som klarte å tygge masse små biter av en kong - selv den sorte som skal være ekstra holdbar. Så det gidder jeg ikke prøve igjen 😅 Anonymkode: 632a0...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 15.31): Hva fyller dere den med? Fylle? Anonymkode: 487b2...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fylle? Anonymkode: 487b2...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Fyller den med våtfôr og fryser den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #13 Del Skrevet 2 minutter siden Frossen yoghurt eller leverpostei er en sikker vinner her! Ikke et must, men kjempekoselig å se vesla kose seg lenge med den og så sovne godt etterpå. Spesielt fint når jeg er ute av huset så hun har noe å holde på med. Anonymkode: 0ecc4...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå