Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i 40 årene, begge skilt med barn på ca samme alder. Han bor et stykke unna og vil avtale å møtes. Jeg vil bli bedre kjent på tlf først. Vi har bare skrevet mye med hverandre. 
Spurte han for to uker siden om han kunne ringe meg, jeg sa til hvilket klokkeslett på dagen det passet (med tanke på barna) og forventet at han ville slå på tråden en eller annen dag innen for disse to ukene når det måtte passe han. Han har ikke ringt. Men han har sendet meg meldinger hvor det bare står: «Vil du treffes Xx helgen?» «Hva vil du finne på når vi møtes?» Jeg klarer ikke ta det seriøst og mister lysten på å ha kontakt i det hele tatt. Hva tenker dere?

Anonymkode: d79c6...05f

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som en seriøs fyr. Her ignorerer han din forespørsel, og fortsetter å tekste fordi det sikkert er mest beleilig for ham. Jeg hadde nok mistet interessen jeg også.

Anonymkode: ccda5...96b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke akkurat slik at jeg kan gjøre noe for å få han til å ringe meg. Har spurt, men når det ikke er nok. 

Skal jeg bare la han gå eller skrive noe for å få han til å forstå hva jeg føler? Ts

Anonymkode: d79c6...05f

AnonymBruker
Skrevet

Noen synes det er enklere å møtes enn å snakke på tlf. Jeg f.eks. liker ikke å snakke i tlf, selv med folk jeg kjenner godt. 

Anonymkode: 62998...e6b

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke singel og søker kun elskerinne. Derfor han ikke kan ringes.

Anonymkode: 71583...fdd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han høres useriøs ut.

Anonymkode: d939c...c54

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å snakke i telefon. Det er mange av oss! Mye bedre å snakke med folk face to face, så får man med seg ansiktsuttrykk og kroppsspråk i tillegg til kun stemmen. Er jeg useriøs?

Anonymkode: c434b...5a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...