AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Jeg er normalt kommunegrå og ville tilbake til den fargen. Gikk til frisøren, hun sa jeg kunne få i en lysere farge, sånn at jeg slapp avfarging. Synes dere det ser likt ut? Fikk denne Ba om denne Anonymkode: 9146d...b74
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar Det er helt ulike lys, ditt hår ser nok like lyst ut som eksempelbildet om en flomlyser det likt. Anonymkode: 4ebf8...e8d 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar I min erfaringer farger alltid frisører håret for mørkt, de later til å tro at alt som ikke skal blekes blondt må bli mørkebrunt. Man må be om mørkeblondt for å få lys brun. Anonymkode: 35cc8...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar Du kan ikke sammenligne de bildene, det er tatt med forskjellig kamera og helt forskjellig lys. Anonymkode: ff99e...20b 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): I min erfaringer farger alltid frisører håret for mørkt, de later til å tro at alt som ikke skal blekes blondt må bli mørkebrunt. Man må be om mørkeblondt for å få lys brun. Anonymkode: 35cc8...ed4 Ja jeg sa minst 5 ganger at jeg ikke skulle bli mørkere. Det var derfor jeg snakka om avfarging, for å få BORT det mørke og gå tilbake til min naturlige. Enda ble det mørkere. Anonymkode: 9146d...b74 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja jeg sa minst 5 ganger at jeg ikke skulle bli mørkere. Det var derfor jeg snakka om avfarging, for å få BORT det mørke og gå tilbake til min naturlige. Enda ble det mørkere. Anonymkode: 9146d...b74 Neste gang ber du om blond farge. Mørk eller mellomblond. Anonymkode: 35cc8...ed4
AnonymBruker Skrevet 20. februar #8 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neste gang ber du om blond farge. Mørk eller mellomblond. Anonymkode: 35cc8...ed4 Ja det skal jeg. Men kan jeg klage på dette eller...? Anonymkode: 9146d...b74 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #9 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja jeg sa minst 5 ganger at jeg ikke skulle bli mørkere. Det var derfor jeg snakka om avfarging, for å få BORT det mørke og gå tilbake til min naturlige. Enda ble det mørkere. Anonymkode: 9146d...b74 Avfarging gir deg ikke den naturlige fargen tilbake, det blir en ekkel gulbrun farge som du må fargen over. Anonymkode: 3c8fd...661 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #10 Skrevet 20. februar Ja, det ligner ikke. Ikke minst har du nå mørkerøde reflekser mens bildet viser kobberreflekser. Anonymkode: 35cc8...ed4 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #12 Skrevet 20. februar Jeg synes ikke at det er samme fargen som du ba om. Anonymkode: 82f27...7b3 1 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar #13 Skrevet 20. februar Klagde nå Fikk beskjed om at de kan dekke ny farge, men ikke avfarging. Anonymkode: 9146d...b74
AnonymBruker Skrevet 20. februar #15 Skrevet 20. februar Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Det er brunt. Det er svarte partier i det. Jeg er mørkere enn når jeg kom inn Anonymkode: 9146d...b74
AnonymBruker Skrevet 20. februar #16 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er svarte partier i det. Jeg er mørkere enn når jeg kom inn Anonymkode: 9146d...b74 Du kan definitivt klage, dette er mye mørkere enn det du ba om. Anonymkode: 8caaf...a4d 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar #17 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan definitivt klage, dette er mye mørkere enn det du ba om. Anonymkode: 8caaf...a4d Jeg har ringt de. Fikk beskjed om at de kunne dekke ny farge, men avfargingen måtte jeg betale selv. Anonymkode: 9146d...b74
AnonymBruker Skrevet 20. februar #18 Skrevet 20. februar Djungelvrål skrev (23 minutter siden): Det er brunt. Det ser jo ut som det har svarte partier i? Anonymkode: 9146d...b74 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #19 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har ringt de. Fikk beskjed om at de kunne dekke ny farge, men avfargingen måtte jeg betale selv. Anonymkode: 9146d...b74 Ikke godt nok, det er fremdeles ikke det du ba om. Be om ny behandling, alt annet er useriøst. Anonymkode: 8caaf...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #20 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg har ringt de. Fikk beskjed om at de kunne dekke ny farge, men avfargingen måtte jeg betale selv. Anonymkode: 9146d...b74 Men hvordan kan den lysnes uten avfarging når det er de som har laget den for mørk? Anonymkode: 35cc8...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå