AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Hva ville dere gjort? Jeg jobber i et konsulentfirma der arbeidsoppgavene mine er dialog med kunder både via mail og telefon. Bærebart med andre ord. Mine kollegaer i ulike stillinger (fra IT-avdeling, til rådgivende bistand mm) har mulighet for hjemmekontor. De har dette ca 1-2 ganger i uken. Unntatt meg. Sjefen er veldig på at han synes alle skal være på kontoret, og det er greit det, hvert fall for min del. Men i morgen kunne jeg virkelig ha trengt hjemmekontor. Jeg skal nemlig reise rett etter jobb på helgetur, og hadde spart mye tid ved å bruke arbeidsdagen hjemme. Slippe reisevei blant annet.. Litt også fordi jeg føler at jeg kan utføre arbeidet mitt på lik linje som alle andre hjemme også. Har hatt hjemmekontor 1 gang tidligere pga elektrisk brudd på arbeidsplassen.. og det gikk helt fint. Hvordan gå frem å spørre om jeg kan få sitte på hjemmekontor i morgen? Argumentet? Anonymkode: 62fdf...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar Si det som det er? At du skal ut å reise, og ønsker å ha hjemmekontor slik du sparer den ekstra reiseveien. Læring til neste gang: dette burde du spurt om tidligere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar Men har du spurt om få ha hjemme kontor da? Vist alle andre har det så har de vel på et eller annet tidspunkt spurt om å få det. Kan jo si at du også kunne tenke deg å prøve en eller to dager i uken. Om det er mulig siden det gikk så fint når det var strømbrudd. Anonymkode: 0beaf...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå