Gå til innhold

Alle på jobb får hjemmekontor, utenom meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva ville dere gjort? 

Jeg jobber i et konsulentfirma der arbeidsoppgavene mine er dialog med kunder både via mail og telefon. Bærebart med andre ord. 

Mine kollegaer i ulike stillinger (fra IT-avdeling, til rådgivende bistand mm) har mulighet for hjemmekontor. De har dette ca 1-2 ganger i uken. Unntatt meg. 

Sjefen er veldig på at han synes alle skal være på kontoret, og det er greit det, hvert fall for min del. Men i morgen kunne jeg virkelig ha trengt hjemmekontor. Jeg skal nemlig reise rett etter jobb på helgetur, og hadde spart mye tid ved å bruke arbeidsdagen hjemme. Slippe reisevei blant annet..

Litt også fordi jeg føler at jeg kan utføre arbeidet mitt på lik linje som alle andre hjemme også. Har hatt hjemmekontor 1 gang tidligere pga elektrisk brudd på arbeidsplassen.. og det gikk helt fint. 

Hvordan gå frem å spørre om jeg kan få sitte på hjemmekontor i morgen? Argumentet? 

Anonymkode: 62fdf...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det som det er? At du skal ut å reise, og ønsker å ha hjemmekontor slik du sparer den ekstra reiseveien. 

Læring til neste gang: dette burde du spurt om tidligere :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men har du spurt om få ha hjemme kontor da? Vist alle andre har det så har de vel på et eller annet tidspunkt spurt om å få det. Kan jo si at du også kunne tenke deg å prøve en eller to dager i uken. Om det er mulig siden det gikk så fint når det var strømbrudd.

Anonymkode: 0beaf...22c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...