AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:53 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:53 Har dere noen gode tips? Jeg ville egentlig amme til datteren min var to, men nå venter vi barn igjen og jeg har ikke så lyst til å amme begge samtidig. Hun er 14 måneder og neste baby ventes til sommeren. Jeg hadde håpet at hun ville slutte selv ettersom jeg leser flere barn gjør det når mor blir gravid igjen, men her viser hun ingen tegn til å ville slutte Nå i det siste har hun begynt å våkne flere ganger om natta fordi hun vil ha pupp, så nå synes vi det er på tide. Hvordan har dere gjort det? Det første hun gjør når hun kommer hjem fra barnehagen er å dra av meg genseren jeg vurderer å ta det gradvis og bare beholde amming rett før leggetid en liten periode Anonymkode: 91dda...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:05 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:05 Med eldste var det lett, han mistet interessen selv ved 13 mnd. Yngste var som din 😅 ved 16 mnd måtte jeg kutte ammingen helt, mye pga ofte oppvåkning på natt (ble bare verre og verre). Jeg trappet først ned på amminger et par uker, så var jeg bortreist et par dager og tok da slutten i forbindelse med det. Far fikk litt jobb, men det gikk i grunn ganske greit etter det. Anonymkode: e3676...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Jeg valgte å kutte ut en og en ammestund av gangen. Du velger det som passer deg best. Etterhvert kuttet jeg ut all dagamming utenom en liten stund før hvil på dagtid, og litt på kveldstid før leggetid. Så kuttet jeg ut å amme før barnet sovnet. Ga ikke pupp om natta, du må bare stå i det, men 3 dager - 1 uke så ble det bedre. Ta litt og litt Anonymkode: 0d5f4...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå