AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:44 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:44 Jeg og min mann skal i begravelse til hans eks. søster. Dette er ei dame vi begge kjente, og vi skulle bestille blomster til kirka. Denne dama hadde 4 søsken som alle er skilt . I dag ringer den ene xsvogeren og lurer på om alle de fraskilte skal gi blomster i lag. (rotete I know🥵men håper dere forstår) Altså de er skilt fra søsknene til denne dama….. Og dette sier min mann ja til, men da skal ikke jeg og evt. nye partnere til de andre stå på blomsteren.. Er ikke dette rart når vi skal i lag i begravelse? Jeg må liksom kjøpe en egen fra meg selv 🙃 Anonymkode: f4c60...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:51 #2 Del Skrevet torsdag kl 11:51 Skriver selv følgelig "Fra ex1, ex2, ex3 og ex4 m/familier" Anonymkode: f9fca...5b7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:51 #3 Del Skrevet torsdag kl 11:51 Enten står dere begge på den felles blomsten, som ett par. Eller så kjøper dere en egen. Veldig rart å skulle ekskludere nye partnere. Anonymkode: 4df54...1d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet torsdag kl 11:55 #4 Del Skrevet torsdag kl 11:55 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg og min mann skal i begravelse til hans eks. søster. Anonymkode: f4c60...230 Eks. søster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:55 #5 Del Skrevet torsdag kl 11:55 Eks søster??? Anonymkode: ee27d...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet torsdag kl 11:57 #6 Del Skrevet torsdag kl 11:57 Jeg hadde ikke synes det var å viktig at jeg stod der. Hadde ikke kjøpt egen blomst fra meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:57 #7 Del Skrevet torsdag kl 11:57 Hans ekskone sin søster 🥵 Sorry Anonymkode: f4c60...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet torsdag kl 12:05 #8 Del Skrevet torsdag kl 12:05 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hans ekskone sin søster 🥵 Sorry Anonymkode: f4c60...230 Da er det greit å sende fra alle eksene med familie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet torsdag kl 15:09 #9 Del Skrevet torsdag kl 15:09 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skriver selv følgelig "Fra ex1, ex2, ex3 og ex4 m/familier" Anonymkode: f9fca...5b7 Enig i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå