AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Skrevet 20. februar Finnes det menn som vil ha forhold med ei dame de har kinky sex med fra første stund. Eller blir man automatisk trash for menn hvis man er med på sånt? Siste mann jeg hadde kinky sex med fra første stund, begynte å kalle meg ekkel etter to uker. Anonymkode: ae171...196 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Skrevet 20. februar For en uforskammet fyr! Men hva mener du egentlig med kinky sex? Anonymkode: 3f541...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): For en uforskammet fyr! Men hva mener du egentlig med kinky sex? Anonymkode: 3f541...2ee Sånn slutty sex med spanking og sex i alle hull. Anonymkode: ae171...196
AnonymBruker Skrevet 20. februar #4 Skrevet 20. februar For meg er sex på første date en deal breaker uansett sexens natur. Anonymkode: b2981...314 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #5 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånn slutty sex med spanking og sex i alle hull. Anonymkode: ae171...196 Var det bra sex da? Var dere begge med på «slutty» sex som du kaller det? Anonymkode: 3f541...2ee
AnonymBruker Skrevet 20. februar #6 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For meg er sex på første date en deal breaker uansett sexens natur. Anonymkode: b2981...314 Why? Anonymkode: 3f541...2ee
Rosa Gnom Skrevet 20. februar #7 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Finnes det menn som vil ha forhold med ei dame de har kinky sex med fra første stund. Eller blir man automatisk trash for menn hvis man er med på sånt? Siste mann jeg hadde kinky sex med fra første stund, begynte å kalle meg ekkel etter to uker. Anonymkode: ae171...196 Kanskje finne noen som ikke er tilbakestående sosialt sett først. Du er ikke noe mer trash enn de mennene som er med på slikt. Den ene er ikke bedre enn den andre. Jeg tenker at det er noe med ordtaket ; Like barn,leker best. Bare fordi at man er seksuellt kompatibel,betyr ikke det at folk kan kalle deg ekkel. Så jeg tenker det er noe annet som gjør det. Kanskje du bare velger menn som kun er ute etter sex og når de er ferdig med deg, så kaller de deg ekkel for å få deg på avstand. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #8 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var det bra sex da? Var dere begge med på «slutty» sex som du kaller det? Anonymkode: 3f541...2ee Ja veldig med på det.. sånn vil ha mer.. Anonymkode: ae171...196
AnonymBruker Skrevet 20. februar #9 Skrevet 20. februar Rosa Gnom skrev (2 minutter siden): Kanskje finne noen som ikke er tilbakestående sosialt sett først. Du er ikke noe mer trash enn de mennene som er med på slikt. Den ene er ikke bedre enn den andre. Jeg tenker at det er noe med ordtaket ; Like barn,leker best. Bare fordi at man er seksuellt kompatibel,betyr ikke det at folk kan kalle deg ekkel. Så jeg tenker det er noe annet som gjør det. Kanskje du bare velger menn som kun er ute etter sex og når de er ferdig med deg, så kaller de deg ekkel for å få deg på avstand. Det er mulig, men gjør meg trist fordi de visste at jeg ikke bare var ute etter sex. Anonymkode: ae171...196 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #10 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Why? Anonymkode: 3f541...2ee Er det så lett for meg, så er det også så lett for andre. Anonymkode: b2981...314
Rosa Gnom Skrevet 20. februar #11 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er mulig, men gjør meg trist fordi de visste at jeg ikke bare var ute etter sex. Anonymkode: ae171...196 Enten det eller så er det noe alvorlig galt med de. Det er vel ingen normale,oppegående mennesker som flyr rundt å kaller andre mennesker ekkel. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #12 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er mulig, men gjør meg trist fordi de visste at jeg ikke bare var ute etter sex. Anonymkode: ae171...196 Dessverre er det din rolle å opprettholde sunne rammer for å sikre dette. Det er ikke mulig å belage seg på metoden hvor du sier hva du ønsker og håpe at alle respekterer dette - altfor mange vil velge å ikke respektere deg da. Anonymkode: af8ee...219 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #13 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dessverre er det din rolle å opprettholde sunne rammer for å sikre dette. Det er ikke mulig å belage seg på metoden hvor du sier hva du ønsker og håpe at alle respekterer dette - altfor mange vil velge å ikke respektere deg da. Anonymkode: af8ee...219 Mange velger å ikke respektere. Ja velger. Anonymkode: ae171...196
AnonymBruker Skrevet 20. februar #14 Skrevet 20. februar Det er jo en effektiv måte å ikke ha sex eller forholdpotensiale å kalle deg ekkel. Jeg vet dessverre ikke svaret på spørsmålet ditt TS, men de kinky folkene jeg møter på ute faller i tre kategorier; har sex på første forsøk, men siden bruke mye tid på å bli kjent med deg, bli kjent med deg i måneder før de så har sex (fremdeles ikke nødvendigvis forholdsorientert) og generelt åpent menneske som er i takt med seg selv, hva enn det betyr. Anonymkode: c08a0...f35 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #15 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finnes det menn som vil ha forhold med ei dame de har kinky sex med fra første stund. Anonymkode: ae171...196 Ja, vi har vært sammen i 4 år nå. Kinky sex fra 1.date. Anonymkode: 18bc0...c80 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #16 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ja, vi har vært sammen i 4 år nå. Kinky sex fra 1.date. Anonymkode: 18bc0...c80 Så det er mulig. Anonymkode: ae171...196
AnonymBruker Skrevet 20. februar #17 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så det er mulig. Anonymkode: ae171...196 Det er klart det er mulig, men du vil jo luke ut langt flere råtne epler hvis du bruker litt tid på å se hvordan de oppfører seg? Og jada, de velger det, men du velger også. Du har ingen kontroll over andres oppførsel og valg, men du har FULL kontroll over hvilke valg du selv tar. Fokuser derfor på hva du kan gjøre for å unngå lignende situasjon igjen. Anonymkode: af8ee...219 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #18 Skrevet 20. februar Hvorfor syntes han at du er ekkel? Gjorde du ting han ikke ville? Anonymkode: fa134...819 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #19 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sånn slutty sex med spanking og sex i alle hull. Anonymkode: ae171...196 Det er vel ikke kinky. 😂😂 Det er helt vanlig. Anonymkode: cac17...d5e 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #20 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så det er mulig. Anonymkode: ae171...196 Ja, det er mulig, men vi måtte jo bli kjent på et dypere plan også. Anonymkode: 18bc0...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå