AnonymBruker Skrevet 21. februar #21 Del Skrevet 21. februar Nei Anonymkode: de6b8...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #22 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja så absolutt nytelse. Jeg og et par kamerater har mye sex. Har det rett og slett fordi det er ekstremt deilig. Vi utforsker så mye deilig med hverandre, vi får de sykeste orgasmer sammen. Begge kameratene mine vi nøyaktig hva de skal gjøre for å meg til høyder som gjør meg hinsides gal av nytelse. Skjer jeg svimer av når orgasmen kommer😅 Anonymkode: f1919...f78 Ja, du kan selvfølgelig fornekte at du er homo. Anonymkode: de6b8...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #23 Del Skrevet 21. februar Ja, tror nok det skjer. Hadde litt uskyldig utforskning med kompiser i barndommen, som tørrhumping og samrunking. Gikk over av seg selv i 12-13-årsalderrn. Var aldri noe annet enn seksuell nysgjerrighet, og ser virkelig ikke hvorfor det skal gjøre meg homofil. Anonymkode: ca8ba...ad1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #24 Del Skrevet 21. februar Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Tror neppe du skjønner deg på legninger? Det er ikke noe som heter enten eller.. Legninger er 100%.. Jeg er heterofleksibel.. Tenner i hovedsak på motsatt kjønn, men hvert skuddår kommmer det noen min vei som ikke er motsatt kjønn, men samma eller midt i mellom.. Ingenting i verden er 100%. Anonymkode: fa706...811 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #25 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, du kan selvfølgelig fornekte at du er homo. Anonymkode: de6b8...910 Hvorfor har du det enorme behovet for å putte fremmede i en boks, og å være nedlatende? Som regel er det de med mest å skjule som holder på slik.. Anonymkode: fa706...811 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #26 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, du kan selvfølgelig fornekte at du er homo. Anonymkode: de6b8...910 Vi er 19 til 21. Vi anser oss som hetero, vi digger damer og kunne ikke tenke oss og ha mann som kjæreste. For oss er det kun nytelse og testing av alt deilig. Vi er åpne om det å nyte og bedrar ingen, vi er single alle tre. Anonymkode: f1919...f78 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #27 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, tror nok det skjer. Hadde litt uskyldig utforskning med kompiser i barndommen, som tørrhumping og samrunking. Gikk over av seg selv i 12-13-årsalderrn. Var aldri noe annet enn seksuell nysgjerrighet, og ser virkelig ikke hvorfor det skal gjøre meg homofil. Anonymkode: ca8ba...ad1 Det er jo sånn det er. Vi er tre som leker med hverandre seksuelt, vi driver oss til vanvidd, med heftige orgasmer. Vi gjør det for nytelsen. Vi starta da vi var 12 til 14 år, i dag er vi 19 til 21. Vi gjør det for eksperimentering og heftig nytelse. Anonymkode: f1919...f78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #28 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, du kan selvfølgelig fornekte at du er homo. Anonymkode: de6b8...910 Bare tull. Du må forstå hva "utforske sin seksualitet" faktisk betyr. Anonymkode: e5163...281 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #29 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bare tull. Du må forstå hva "utforske sin seksualitet" faktisk betyr. Anonymkode: e5163...281 Enig. Det er usedvanlig mange dumme og uvitende folk som skriver her. De driter seg bare ut. De har en trangsynt mening, og tror at det er det riktige. Latterlig. Anonymkode: 8843c...c92 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30 Del Skrevet 22. februar Da jeg var 12-15 var det slett ikke uvanlig at vi i vennegjengen så film og blader og runket sammen. Kan ikke huske at vi ble kåte på hverandre, men var jo litt spennende at vi var så frigjorte og var nakne sammen. Anonymkode: 1b022...f58 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 22. februar #31 Del Skrevet 22. februar Nei tror ikke det er vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #32 Del Skrevet 22. februar Jeg gjorde det to ganger i ungdommen. Jeg onanerte to jevnaldrende kompiser og syntes det var spennende å holde rundt en hard kuk. Jeg må innrømme at jeg nå tenner på menn med fin kropp, men kunne ikke tenke meg å være sammen med de seksuelt. Anonymkode: 16990...c19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #33 Del Skrevet 22. februar Been there, done that…men 30 år siden da Anonymkode: 1accf...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #34 Del Skrevet 22. februar Lur Venn skrev (3 timer siden): Nei tror ikke det er vanlig Hva du tror er irrelevant. Det er veldig vanlig. Anonymkode: 8843c...c92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 23. februar #35 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva du tror er irrelevant. Det er veldig vanlig. Anonymkode: 8843c...c92 Ikke blant de jeg kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23. februar #36 Del Skrevet 23. februar Bamseklemmer skrev (På 21.2.2025 den 4.53): Tror neppe du skjønner deg på legninger? Det er ikke noe som heter enten eller.. Legninger er 100%.. Legninger er i høyeste grad flytende og dynamiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23. februar #37 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 8.34): Ja, du kan selvfølgelig fornekte at du er homo. Anonymkode: de6b8...910 Du vet jo ikke hva homo betyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23. februar #38 Del Skrevet 23. februar Lur Venn skrev (3 timer siden): Ikke blant de jeg kjenner Det er ikke alle som kringkaster det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 24. februar #39 Del Skrevet 24. februar Snok1 skrev (4 timer siden): Legninger er i høyeste grad flytende og dynamiske. Neida, nå surrer du fælt Snoken😆 Legninger er fast holdepunkt for å skille tiltrekning, det er derfor vi skiller de med forskjellige navn. Det er kun Bifile mennesker som skiller seg ut, fordi de har tiltrekning til begge kjønn.. F.eks. En heterofil kvinne eller mann grøsser ved tanken av å ha kontakt med eget kjønn. Og en lesbisk kvinne eller homofil man grøsser ved tanken av det motsatte kjønn.. Alle 3 er 100% sikker på tiltrekningen sin.. Så du har nok avslørt din egen legning, uten å sette navn på den😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #40 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 16.06): Det tror jeg er en myte. Jeg tror ikke seksuell utforskning handler om kjønn. Mer om nytelse. Anonymkode: de3b6...742 Joda men da må man tåle å kalle seg biseksuell i det minste. Anonymkode: 1f439...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå