AnonymBruker Skrevet 11. mars #81 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere sugde hverandre til orgasme? Helt vanlig det i den alderen. Anonymkode: f1919...f78 Selvfølgelig til orgasme, men som nevnt var vi for unge til å sprute. Anonymkode: 1644e...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #82 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selvfølgelig til orgasme, men som nevnt var vi for unge til å sprute. Anonymkode: 1644e...80e Skjønner. Vi hadde det også sånn fra vi var 11-12, men vi syns det var gøy, deilig og spennende da sæden kom sprutende. Vi bare fortsatte å eksperimentere for best mulig orgasme og lengst mulig sprut, nå er vi 18 og 19 og forsetter fortsatt🙈 Anonymkode: f1919...f78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #83 Del Skrevet 13. mars Jeg er homofil og hadde intimitet og sex med flere guttevenner i tenårene. Jeg sugde og ble sugd av en bestekompis, flere ganger, han har kone og to barn i dag. Her var det bare deilig sex, men jeg var egentlig ikke tiltrukket av ham. Vi var bare kåte. En kompis som spilte basket syntes jeg var så sexy. Både fordi han hadde de nydeligste øynene, halvlangt hår, og så utrolig flott kropp. Og han kledde seg så kult. Han hadde så kule Adidas gensere, basketshortser, elsket de doble tubesokkene hans, som jeg fikk slikke. De var varme og myke. Likte spesielt godt når han hadde på Champion ytterst, de sokkene var så sexy. Og han pleide dra sokkene over joggebuksene eller kneppebuksene. Og han hadde de kuleste Nike og Patric Ewing skoene. Han sugde jeg omtrent hver gang vi møttes tror jeg. Han sugde aldri meg. Han er gift og har tre barn i dag. Han var jeg ekstremt forelsket i i mange år. Hans bestekompis og en god venn av meg, gikk mer eller mindre likt kledd, han og jeg sugde hverandre også. Han spilte også basket. Han var ikke så pen og kjekk, men like kult kledd, og de samme sokkene som gjorde meg kåt. Slikket sokkene hans også. Og kule Adidas gensere og treningsdresser. Men hadde aldri sex med de to samtidig. Men kunne ha sex med dem samme dag. Han aner jeg ikke om er homofil eller hetero. Han har så vidt jeg vet aldri hatt noen langvarig relasjon med en kvinne, aldri hørt at han er sammen med en mann. Ingen barn. Hadde sex med en kompis som spilte håndball. Var min sokkefetish som gjorde at jeg ble venn med ham. Første gang jeg la merke til han hadde han en kul Umbro joggedress på, med Champion-sokker over buksa. Andre gang hadde han Adidas kneppebukse på med USA sokker over buksa. De sokkene var også helt utrolig sexy. Han var ny elev i parallellklassen. Vi ble venner, og vi hadde sex. Sex som i at vi sugde hverandre. Så vidt jeg vet er han gift og har barn i dag. Det var de fire kompisene jeg hadde sex med i tenårene og tidlig i 20-årene. Noen av dem bare et par år, men basketspillerne sugde jeg jevnlig (og han ene også meg) til han første skulle bli far. Da var vi i midten av 20-årene omtrent. Rundt 2004. Han ble plutselig veldig lite gira på å bli sugd, og ville ikke lengre ha kontakt. Det gjorde at vennskapet med han andre også døde ut. Etter det jeg hører har de to noe kontakt i dag. Jeg har hatt sex med flere usikre gutter/ menn, alt etter alderen vi var da vi holdt på. Mange har levd heterofile og normale liv etterpå. Jeg har møtt basketspilleren og min bestevenn igjen som voksne, og det første de sier er, ikke ett ord om det greiene vi drev med den gangen…. For øvrig er ikke basketspilleren spesielt sexy lengre. Den vakre kroppen har blitt dvask, håret er borte, og de nydelige øynene ser slitne ut. Jeg vet at han har hatt noen tøffe år med mange jobbytter. Anonymkode: 3debd...20c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #84 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er homofil og hadde intimitet og sex med flere guttevenner i tenårene. Jeg sugde og ble sugd av en bestekompis, flere ganger, han har kone og to barn i dag. Her var det bare deilig sex, men jeg var egentlig ikke tiltrukket av ham. Vi var bare kåte. En kompis som spilte basket syntes jeg var så sexy. Både fordi han hadde de nydeligste øynene, halvlangt hår, og så utrolig flott kropp. Og han kledde seg så kult. Han hadde så kule Adidas gensere, basketshortser, elsket de doble tubesokkene hans, som jeg fikk slikke. De var varme og myke. Likte spesielt godt når han hadde på Champion ytterst, de sokkene var så sexy. Og han pleide dra sokkene over joggebuksene eller kneppebuksene. Og han hadde de kuleste Nike og Patric Ewing skoene. Han sugde jeg omtrent hver gang vi møttes tror jeg. Han sugde aldri meg. Han er gift og har tre barn i dag. Han var jeg ekstremt forelsket i i mange år. Hans bestekompis og en god venn av meg, gikk mer eller mindre likt kledd, han og jeg sugde hverandre også. Han spilte også basket. Han var ikke så pen og kjekk, men like kult kledd, og de samme sokkene som gjorde meg kåt. Slikket sokkene hans også. Og kule Adidas gensere og treningsdresser. Men hadde aldri sex med de to samtidig. Men kunne ha sex med dem samme dag. Han aner jeg ikke om er homofil eller hetero. Han har så vidt jeg vet aldri hatt noen langvarig relasjon med en kvinne, aldri hørt at han er sammen med en mann. Ingen barn. Hadde sex med en kompis som spilte håndball. Var min sokkefetish som gjorde at jeg ble venn med ham. Første gang jeg la merke til han hadde han en kul Umbro joggedress på, med Champion-sokker over buksa. Andre gang hadde han Adidas kneppebukse på med USA sokker over buksa. De sokkene var også helt utrolig sexy. Han var ny elev i parallellklassen. Vi ble venner, og vi hadde sex. Sex som i at vi sugde hverandre. Så vidt jeg vet er han gift og har barn i dag. Det var de fire kompisene jeg hadde sex med i tenårene og tidlig i 20-årene. Noen av dem bare et par år, men basketspillerne sugde jeg jevnlig (og han ene også meg) til han første skulle bli far. Da var vi i midten av 20-årene omtrent. Rundt 2004. Han ble plutselig veldig lite gira på å bli sugd, og ville ikke lengre ha kontakt. Det gjorde at vennskapet med han andre også døde ut. Etter det jeg hører har de to noe kontakt i dag. Jeg har hatt sex med flere usikre gutter/ menn, alt etter alderen vi var da vi holdt på. Mange har levd heterofile og normale liv etterpå. Jeg har møtt basketspilleren og min bestevenn igjen som voksne, og det første de sier er, ikke ett ord om det greiene vi drev med den gangen…. For øvrig er ikke basketspilleren spesielt sexy lengre. Den vakre kroppen har blitt dvask, håret er borte, og de nydelige øynene ser slitne ut. Jeg vet at han har hatt noen tøffe år med mange jobbytter. Anonymkode: 3debd...20c Deilig beskrivelse. Har det sånn selv, med en like gammel, vi er 21. Har ofte og mye sex og blir noen heftige orgasmer på oss🥰 Anonymkode: f1919...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå