AnonymBruker Skrevet i går, 11:15 #1 Del Skrevet i går, 11:15 Menn som (stort sett) er heterofile. Skjer det oftere enn man tror? Anonymkode: 560e5...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:20 #2 Del Skrevet i går, 11:20 Jeg er en ganske vanlig heterofil mann på 34, og jeg har hverken gjort det selv eller noen gang hørt om at noen kompiser av meg har "utforsket" med andre menn. Hverken da vi var ungdommer eller i voksen alder. Jeg har et par homofile kompiser, og han ene nevnte en gang at han hadde vært med en som ellers beskrev seg som heterofil. Det er det eneste jeg har hørt om. Jeg har jo sett det omtalt som en greie av noen på nett, men for meg er det i praksis helt fremmed i den virkelige verden. Ikke noe "oftere enn man tror" ut fra det jeg har opplevd og hørt. Anonymkode: 25202...5df 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:25 #3 Del Skrevet i går, 11:25 Nei Anonymkode: dd6ab...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:31 #4 Del Skrevet i går, 11:31 Nei. Da er man mer enn kamerater og ikke hetero Anonymkode: cf2a1...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:33 #5 Del Skrevet i går, 11:33 Jepp, mye mer vanlig enn folk tror. Homset mye med et par kompiser i tenårene. Anonymkode: e5163...281 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:46 #6 Del Skrevet i går, 11:46 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei. Da er man mer enn kamerater og ikke hetero Anonymkode: cf2a1...df4 Kan være 95% hetero. En banan er 5% skall. Anonymkode: 560e5...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:06 #7 Del Skrevet i går, 15:06 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Da er man mer enn kamerater og ikke hetero Anonymkode: cf2a1...df4 Det tror jeg er en myte. Jeg tror ikke seksuell utforskning handler om kjønn. Mer om nytelse. Anonymkode: de3b6...742 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:18 #8 Del Skrevet i går, 15:18 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn som (stort sett) er heterofile. Skjer det oftere enn man tror? Anonymkode: 560e5...1b1 En heterofil, eller i hvert fall heteroseksuell mann har ikke sex med andre menn. Da er han bi- eller homoseksuell. Uten at det betyr så mye. Om det er vanlig aner jeg ikke. Anonymkode: 92e7a...59c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden I tenårene (13 - 15 år ca) runket og sugde jeg og en kompis hverandre ofte. I dag er vi 44 år gamle, gift med hver vår dame og har barn. Vi har aldri snakket om det. Anonymkode: 8843c...c92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Vanlig? Vanskelig å si. Unormalt? Nei. Anonymkode: e9fb0...7b0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden Ja, ganske så normalt. Anonymkode: 98221...263 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): I tenårene (13 - 15 år ca) runket og sugde jeg og en kompis hverandre ofte. I dag er vi 44 år gamle, gift med hver vår dame og har barn. Vi har aldri snakket om det. Anonymkode: 8843c...c92 Nøyaktig det samme opplevde jeg med min bestekompis, kanskje ikke helt til vi var 15, men fra vi kom i puberten. Overnattet ofte hos hverandre og da ble det sex. Herlig minne, men ikke noe jeg ville gjort i dag. Anonymkode: 21a0c...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden Exen min fortalte at han og fetteren hans hadde hatt sex med hverandre når de var yngre. Det er samme exen som hadde null respekt for damer og som ble kåt av at jeg tok på meg hans tøy (kanskje fordi jeg lignet mer på en gutt?). Ihvertfall gikk jeg fra ham etter hver, men ikke pga innrømmelsen hans om at han hadde bedrevet incest. De var likeverdige i utvikling og alder så det tenkte jeg ikke på. Anonymkode: 7fb76...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 19 timer siden #14 Del Skrevet 19 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Exen min fortalte at han og fetteren hans hadde hatt sex med hverandre når de var yngre. Det er samme exen som hadde null respekt for damer og som ble kåt av at jeg tok på meg hans tøy (kanskje fordi jeg lignet mer på en gutt?). Ihvertfall gikk jeg fra ham etter hver, men ikke pga innrømmelsen hans om at han hadde bedrevet incest. De var likeverdige i utvikling og alder så det tenkte jeg ikke på. Anonymkode: 7fb76...332 Lær deg hva som er incest før du drar det kortet 😄 Det høres likevel ut som han er bi- eller homoseksuell siden han tente på at du kledde deg ut som en gutt. Endret 19 timer siden av 911 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Del Skrevet 19 timer siden Har snakket med flere kompiser som testet litt da de var yngre, men vanligvis var det helst å sitte ved siden av hverandre og runke til noe. Anonymkode: ebbd8...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Del Skrevet 18 timer siden Dersom menn var ærlige med andre (og seg selv): Ja. Det er relativt vanlig. Det skjer mye oftere enn det man tror. Dette vet jeg fordi jeg er i et yrke hvor skam rundt seksualitet til menn er noe vi kjenner godt til. Hos kvinner er det annerledes. Utforskning av seksualitet hos jenter med andre av samme kjønn er noe menn ikke fordømmer i samme grad. Men hos en mann som har landet i en hetero fil - prøv å fortelle til en av dine voksne kompiser at du runket bestevennen din da du var 14. Selv om han har hatt samme opplevelse så er det så mye skam involvert at det er ukomfortabelt å prate om. Seksuell skam kan være en bidragsyter til selvmordsstatistikken hos menn. Og dagens politiske klima gjør det ikke akkurat bedre. Anonymkode: c713e...228 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Menn som (stort sett) er heterofile. Skjer det oftere enn man tror? Anonymkode: 560e5...1b1 Tror neppe du skjønner deg på legninger? Det er ikke noe som heter enten eller.. Legninger er 100%.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden Bamseklemmer skrev (30 minutter siden): Tror neppe du skjønner deg på legninger? Det er ikke noe som heter enten eller.. Legninger er 100%.. Men dette stemmer jo ikke. Helsedirektoratet bruker blant annet benevnelsen menn som har sex med menn for å nå ut med informasjon til alle i høyrisikogruppen for HIV-smitte. Bekymringen var at benevnelsen homofile og bifile menn potensielt kan gjøre at enkelte menn i heterofile forhold, som anser seg selv som heterofile, men som likevel har seksuell omgang med andre menn, IKKE tar forholdsregler for å beskytte seg, siden de tenker dette jo ikke angår dem. Anonymkode: ff452...e1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det tror jeg er en myte. Jeg tror ikke seksuell utforskning handler om kjønn. Mer om nytelse. Anonymkode: de3b6...742 Ja så absolutt nytelse. Jeg og et par kamerater har mye sex. Har det rett og slett fordi det er ekstremt deilig. Vi utforsker så mye deilig med hverandre, vi får de sykeste orgasmer sammen. Begge kameratene mine vi nøyaktig hva de skal gjøre for å meg til høyder som gjør meg hinsides gal av nytelse. Skjer jeg svimer av når orgasmen kommer😅 Anonymkode: f1919...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men dette stemmer jo ikke. Helsedirektoratet bruker blant annet benevnelsen menn som har sex med menn for å nå ut med informasjon til alle i høyrisikogruppen for HIV-smitte. Bekymringen var at benevnelsen homofile og bifile menn potensielt kan gjøre at enkelte menn i heterofile forhold, som anser seg selv som heterofile, men som likevel har seksuell omgang med andre menn, IKKE tar forholdsregler for å beskytte seg, siden de tenker dette jo ikke angår dem. Anonymkode: ff452...e1b Så Hetero menn bli smittet via kvinnen, som har en bifil mann.. er det det du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå