Gå til innhold

Klistremerke på postkassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i et slikt klistremerke?

Har lett litt på www.posten.no men finner ikke noe der.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fra Fremtiden i våre hender, fant link på sidene dems

Skrevet

jeg har hørt noe rykter om at det skal bli sånn at man setter klistremerke på postkassen hvis man vil ha reklame... men vet ikke om dette stemmer altså..

men kan jo være kjekt og sjekke det også før du styrer for mye med og få sånn annet merke...

;)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi spurte på postkontoret, vi (Post i butikk). Man må registrere adressen sin der, også får man klistremerke. dette er vel et år siden, så det er mulig det er endret nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Registrere seg på posten og klistre opp lapp du får der

Skrevet

Jeg bestilte et klistremerke fra Fremtiden i våre hender og satte det på postkassen. Det tok et par uker før jeg sluttet å få reklame, og plutselig en dag hadde postbudet klistret på sitt eget klistremerke på postkassen. Dvs et "originalt" fra posten, de røde og gule..

Gjest gjesta
Skrevet
Vi spurte på postkontoret, vi (Post i butikk). Man må registrere adressen sin der, også får man klistremerke. dette er vel et år siden, så det er mulig det er endret nå.

:Nikke:

Og har du igjen lyst på reklame så må holder det ikke med å fjerne klistremerket. Du må faktisk gi posten beskjed.

Gjest Gjest
Skrevet

www.grønnhverdag.no har slike.

Hadde dette bare fungert for dørmatte-reklame også :sur:

Skrevet

Takk for svar!

Skrevet

Dette fungerer fortsatt..

Skrevet

Jeg meldte fra til posten og fikk et sånt klistremerke etter at jeg hadde fylt ut et skjema... Etter 4 dager med regn falt klistremerket av og reklamen strømmer på :sur:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg meldte fra til posten og fikk et sånt klistremerke etter at jeg hadde fylt ut et skjema... Etter 4 dager med regn falt klistremerket av og reklamen strømmer på  :sur:

Ja.. de sitter ikke veldig godt om man klistrer dem på i kuldegrader heller...

Skrevet

På Biltema har de merker der det står

"Nei til reklame, men jatakk til Biltema-katalogen" *ler*

Slike skulle IKEA også hatt, så hadde jeg sluppet å ta av lappen et par-tre uker i august...

Skrevet
På Biltema har de merker der det står

"Nei til reklame, men jatakk til Biltema-katalogen" *ler*

Slike skulle IKEA også hatt, så hadde jeg sluppet å ta av lappen et par-tre uker i august...

Da skriver du det og printer ut på en etikett! ;)

Skrevet

IKEA-katalogen bestiller jeg gratis på nett, så kommer den i posten med adresse på på utgivelsesdagen. Det er ikke noe problem!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg lagde mitt eget skilt og hengte på postkassa. Ikke fått noe reklame.

Skrevet (endret)
Jeg lagde mitt eget skilt og hengte på postkassa. Ikke fått noe reklame.

De tror jeg faktisk funker enda bedre...

Har gått ut med noe reklame via idrettslaget, og vurdert de lappene som er på postkassene. Enkelte har hengt der i mange år. Kanskje det til og med er etter forrige eier... Mens de som har laget selv, er "farlige" De er seriøse...

Så oppfordringen: Lag selv ;)

Nei takk reklame; Ja takk H&M og Ikea -katalog...

Endret av Tirill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...