Octavia Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Hvor får jeg tak i et slikt klistremerke? Har lett litt på www.posten.no men finner ikke noe der. Noen som vet?
Grooo Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Vi har fra Fremtiden i våre hender, fant link på sidene dems
Susijenta Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 jeg har hørt noe rykter om at det skal bli sånn at man setter klistremerke på postkassen hvis man vil ha reklame... men vet ikke om dette stemmer altså.. men kan jo være kjekt og sjekke det også før du styrer for mye med og få sånn annet merke...
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Vi spurte på postkontoret, vi (Post i butikk). Man må registrere adressen sin der, også får man klistremerke. dette er vel et år siden, så det er mulig det er endret nå.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Registrere seg på posten og klistre opp lapp du får der
Svart Katt Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Jeg bestilte et klistremerke fra Fremtiden i våre hender og satte det på postkassen. Det tok et par uker før jeg sluttet å få reklame, og plutselig en dag hadde postbudet klistret på sitt eget klistremerke på postkassen. Dvs et "originalt" fra posten, de røde og gule..
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #7 Skrevet 8. mars 2006 Vi spurte på postkontoret, vi (Post i butikk). Man må registrere adressen sin der, også får man klistremerke. dette er vel et år siden, så det er mulig det er endret nå. ← Og har du igjen lyst på reklame så må holder det ikke med å fjerne klistremerket. Du må faktisk gi posten beskjed.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #8 Skrevet 8. mars 2006 www.grønnhverdag.no har slike. Hadde dette bare fungert for dørmatte-reklame også
Kristin Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Vi spurte på postkontoret, vi (Post i butikk). Man må registrere adressen sin der, også får man klistremerke. dette er vel et år siden, så det er mulig det er endret nå. ← Dette fungerer fortsatt..
Sarah Salamander :-) Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 Jeg meldte fra til posten og fikk et sånt klistremerke etter at jeg hadde fylt ut et skjema... Etter 4 dager med regn falt klistremerket av og reklamen strømmer på
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #12 Skrevet 9. mars 2006 Jeg meldte fra til posten og fikk et sånt klistremerke etter at jeg hadde fylt ut et skjema... Etter 4 dager med regn falt klistremerket av og reklamen strømmer på ← Ja.. de sitter ikke veldig godt om man klistrer dem på i kuldegrader heller...
Grooo Skrevet 9. mars 2006 #13 Skrevet 9. mars 2006 På Biltema har de merker der det står "Nei til reklame, men jatakk til Biltema-katalogen" *ler* Slike skulle IKEA også hatt, så hadde jeg sluppet å ta av lappen et par-tre uker i august...
Montezuma Skrevet 9. mars 2006 #14 Skrevet 9. mars 2006 På Biltema har de merker der det står "Nei til reklame, men jatakk til Biltema-katalogen" *ler* Slike skulle IKEA også hatt, så hadde jeg sluppet å ta av lappen et par-tre uker i august... ← Da skriver du det og printer ut på en etikett!
Spirito Skrevet 10. mars 2006 #15 Skrevet 10. mars 2006 IKEA-katalogen bestiller jeg gratis på nett, så kommer den i posten med adresse på på utgivelsesdagen. Det er ikke noe problem!
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2006 #16 Skrevet 10. mars 2006 Jeg lagde mitt eget skilt og hengte på postkassa. Ikke fått noe reklame.
Tirill Skrevet 12. mars 2006 #17 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Jeg lagde mitt eget skilt og hengte på postkassa. Ikke fått noe reklame. ← De tror jeg faktisk funker enda bedre... Har gått ut med noe reklame via idrettslaget, og vurdert de lappene som er på postkassene. Enkelte har hengt der i mange år. Kanskje det til og med er etter forrige eier... Mens de som har laget selv, er "farlige" De er seriøse... Så oppfordringen: Lag selv Nei takk reklame; Ja takk H&M og Ikea -katalog... Endret 12. mars 2006 av Tirill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå